1. Welkom!

Bodybuilding.nl is een Nederlands-Vlaams forum voor iedereen die interesse heeft in krachtsport, bodybuilding of fitness, of gewoon wat aan zijn of haar gezondheid wilt doen. Je zal je eerst moeten aanmelden als je berichten wilt plaatsen. Klik op de rode button hieronder om verder te gaan. Als je berichten wilt bekijken kies dan een subforum uit de lijst hieronder.

Aanmelden is GRATIS! Er zijn honderden extra opties beschikbaar voor aangemelde leden, en het duurt slechts 30 seconden of minder!

"Ik kijk hier ook nog niet zo lang rond, en ben nog niet zo gek lang met de sport bezig. Ik heb ervaren dat je hier echt goed geholpen wordt." Mich Lees het bericht

Snel, eenvoudig en gratis

Armspieren aan het groeien, of vet

Discussie in 'Tieners en Beginners' gestart door Waterman94, 10 jan 2017.

Er is momenteel 1 gebruiker aanwezig in dit topic (0 leden en 1 gast).
  1. Waterman94

Waterman94 Cool Novice Topic_Starter

Leuk Bevonden:
    45
    Geslacht:
    Vrouw
    Lengte:
    1m65
    Massa:
    68kg
    Hoi

Ik train nu een maandje of 2/3 serieus. En als ik mn armen train dan zie je ze best wel vooral tijdens het curlen en na het bankdrukken enz kijk ik er naar en dan geniet ik stiekem een beetje van het zicht. Dus alleen als ik ze flink aan span zie ik ze.

Maar hier komt het, mijn vp is best hoog nog, 165 cm en ik weeg 67. Dus ook gewoon rond om mijn armen.

Ik vraag me af, heb ik nu echt om het simpel te zeggen: spierballen of lijkt het gewoon zo omdat ze nog vet hebben.

Ik weet echt niet hoe ik het beter moet uitleggen dus ik hoop dat iemand me snapt.

Ik heb geprobeerd een foto ervan te maken maar dat is mislukt, geen goeie belichting en ook met de flits niet. Dan zou je zeggen dan heb je ook geen spierballen. Maar vanuit mijn ogen zie ik ze duidelijk tijdens het aanspannen.

Btw, is 40kg 5x5 bankdrukken goed voor 2/3 maanden trainen of loop ik achter?

Laat je niet misleiden door mijn nickname, ik ben een vrouw.

2. Scarface17

Scarface17 Competitive Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    400
    Geslacht:
    Man
    Je kan aannemen dat het spieren zijn die groeien. Vooral in de eerste maanden groeien de spieren relatief hard. Vet zou daarnaast ook nog kunnen, maar louter vet is nagenoeg onmogelijk als je met gewichten traint, lijkt me. Heb je een eetschema? Zo ja, hoeveel calorieën eet je? Hoeveel calorieën verbruik je op een dag?

Train nooit met vrouwen, maar 40kg 5x5 in de eerste maanden is prima voor een vrouw.

3. Banshee

Banshee Advanced Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    693
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m82
    Massa:
    82kg
    Ik zou me er niet druk in maken en gewoon goed voort trainen... Zolang je dat doet komt alles in orde op termijn. Wat maakt het ook uit wat het precies is: wanneer je verandering ziet en je bent er blij mee is het goed toch? ;)

4. lorenzo360

lorenzo360 Cool Novice

Leuk Bevonden:
    6
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m70
    Massa:
    80kg
    Vetpercentage:
    8%
    Tijdens het trainen krijg je natuurlijk ook een pomp in je spieren, waardoor ze gelijk een stuk groter zijn!
    Dat zul je natuurlijk wel zien

Deel Deze Pagina