XXL Nutrition

Armspieren aan het groeien, of vet

Bezoekers in dit topic

Waterman94

Cool Novice
Lid geworden
4 okt 2016
Berichten
183
Waardering
49
Lengte
1m65
Massa
68kg
Hoi

Ik train nu een maandje of 2/3 serieus. En als ik mn armen train dan zie je ze best wel vooral tijdens het curlen en na het bankdrukken enz kijk ik er naar en dan geniet ik stiekem een beetje van het zicht. Dus alleen als ik ze flink aan span zie ik ze.

Maar hier komt het, mijn vp is best hoog nog, 165 cm en ik weeg 67. Dus ook gewoon rond om mijn armen.

Ik vraag me af, heb ik nu echt om het simpel te zeggen: spierballen of lijkt het gewoon zo omdat ze nog vet hebben.

Ik weet echt niet hoe ik het beter moet uitleggen dus ik hoop dat iemand me snapt.

Ik heb geprobeerd een foto ervan te maken maar dat is mislukt, geen goeie belichting en ook met de flits niet. Dan zou je zeggen dan heb je ook geen spierballen. Maar vanuit mijn ogen zie ik ze duidelijk tijdens het aanspannen.

Btw, is 40kg 5x5 bankdrukken goed voor 2/3 maanden trainen of loop ik achter?

Laat je niet misleiden door mijn nickname, ik ben een vrouw.
 
Je kan aannemen dat het spieren zijn die groeien. Vooral in de eerste maanden groeien de spieren relatief hard. Vet zou daarnaast ook nog kunnen, maar louter vet is nagenoeg onmogelijk als je met gewichten traint, lijkt me. Heb je een eetschema? Zo ja, hoeveel calorieën eet je? Hoeveel calorieën verbruik je op een dag?

Train nooit met vrouwen, maar 40kg 5x5 in de eerste maanden is prima voor een vrouw.
 
Ik zou me er niet druk in maken en gewoon goed voort trainen... Zolang je dat doet komt alles in orde op termijn. Wat maakt het ook uit wat het precies is: wanneer je verandering ziet en je bent er blij mee is het goed toch? ;)
 
Tijdens het trainen krijg je natuurlijk ook een pomp in je spieren, waardoor ze gelijk een stuk groter zijn!
Dat zul je natuurlijk wel zien
 
Back
Naar boven