XXL Nutrition

Armspieren wegkrijgen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

somebody93

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
29 apr 2009
Berichten
4
Waardering
0
Hallo,
Ik ben een meisje die vroeger op judo heeft gezeten en hieraan best grote armspieren aan over heeft gehouden.
Dit vind ik dus niet mooi en wil ze er al een tijdje af hebben, dus ik train ze ook nooit, in tegenstelling tot mn buikspieren,
maar nu vroeg ik me af of jullie een dieet of oefeningen weten die armspieren kunnen verdunnen of helemaal weghalen,

ik hoop dat jullie iets weten,
x;)
 
Tjah jij traind ze al niet meer dus zou verder niet weten hoe jij ze kleiner kunt krijgen.
Mischen een foto om te zien hoe de verhoudingen zijn ?
 
Spieren kun je sowieso niet helemaal wegkrijgen. :rolleyes: Spiermassa kun je eventueel wel verkleinen, gewoon door ze niet meer te trainen, zoals je al doet.
 
Emm appart dit:P

gewoon minder eten en helemaal je armen niet meer gebruiken!! je hebt waarschijnlijk aanleg! Wees trots op je spieren!!!
 
Je bent volgens mij de eerste op dit forum die minder gespierde armen wil :-)
Ikzelf heb ook 8 jaar judo gedaan trouwens. Heeft me een goede basis gegeven om op verder te bouwen!
Zoals hierboven al gezegd - train je armen dan maar nooit. Misschien gaan je spieren door 'spiergeheugen' sneller groeien als je zou willen. Ik kan me eigenlijk niet inbeelden wat een meisje verstaat onder 'te gespierde armen'. Zo dik en stevig kunnen ze toch niet zijn bij een meisje van 16? Wees blij dat het spieren zijn en geen vet!
 
gekke armspieren heb jij als 16 jarig meisje
aandacht nodig?
 
Duursport... marathons gaan lopen. Er zijn geen marathonlopers met dikke armen. Ditto voor wielrenners.
 
je zou je arm 12 weken in het gips kunnen laten zetten bijvoorbeeld.
of stoppen met de snik van je makker te spelen.

best wel raar dat je op een bodybuilding forum komt om te vragen hoe je van je spieren afkomt :D humor heb je zeker :D :D
 
ehm oke ik bedoelde het best sirieus.. ;p
 
stoppen met kuren ! :mad:
 
weinig eiwitten eten, stoppen met trainen, hardlopen, met de handjes droog boven de dekens slapen, niet het natje van je partner slikken :-P
 
ik geloof hier nix van
ik heb nog nooit een meisje gezien met teveel biceps
judo is idd wel goed voor je biceps en rug maar buitenproportioneel gaan ze er zeker niet van worden dus foto or it didn't happen!
 
Je armen worden vanzelf minder, kan wel even duren. weet niet hoelang je judo hebt gedaan.
 
verkeerde forum ;)
 
Jij bent de eerste die ik dit zie neer posten :p Ik zou trots zijn op mijn spieren, maar ja gewoon op je onderhoud zitten en wat cardioen, daar zal je mooie spieren van krijgen en een dun taille :)
 
Hum... geloof er niet veel van...
 
gewoon foto's posten meid, dan kan je laten zien dat je gelijk hebt!




:D
 
Mischien denk je alleen dat ze te gespierd zijn. Wat zegt je omgeving?
 
Back
Naar boven