MuscleMeat

armtraining last van onderarm en ellebooggewricht

Bezoekers in dit topic

nilsjei1234

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
3 nov 2002
Berichten
1.580
Waardering
0
Vanndaag was ik mijn armen aan het trainen..

en bij de biceps kreeg ik een pijnlijk gevoel in mijn rechteronderarm en bij de triceps een pijnlijk gevoel in het linkerellebooggewricht..

Wat kan ik aan zoiet sdoen?
 
Triceps heb ik ook last van me elleboog, vooral bij de extensions en dan aan de binnenkant/achterkant van me elleboog.

Ik heb gewoon gekozen voor de andere oefeningen: pressdown, touwtje, dippen, small benchen.
 
beide armen last? is je uitvoering correct? gewicht niet te zwaar gekozen? warming up voldoende geweest?
 
Originally posted by nilsjei1234
Vanndaag was ik mijn armen aan het trainen..

en bij de biceps kreeg ik een pijnlijk gevoel in mijn rechteronderarm en bij de triceps een pijnlijk gevoel in het linkerellebooggewricht..

Wat kan ik aan zoiet sdoen?

Same here!! overbelaste elleboog aanhechtingen :(

mijd nu ook die triceps oefeningen en kan tenminste gewoon trainen!

en natuurlijk glucosamine erbij!!
 
ik heb hier ook meestal last van, zorg voor een goede warming up.
 
Ik zou graag willen dat je antwoord gaf op Bestoldschool z'n vragen, een goede warming up is natuurlijk zeer belangerijk!

suc6
 
kan ook een tenniselleboog (buitenkant) of een golferselleboog (binnenkant) zijn. Heb ik ook een tijd mee gelopen, langdurige blessure, probeer er een b-tje om heen te trainen, niet te zwaar en ijs er op!!!!
 
Originally posted by Shadow
kan ook een tenniselleboog (buitenkant) of een golferselleboog (binnenkant) zijn. Heb ik ook een tijd mee gelopen, langdurige blessure, probeer er een b-tje om heen te trainen, niet te zwaar en ijs er op!!!!

Ik heb hier nu ook last van. Als ik maar me onderarm (polskant) aanraak dan doet het al pijn. Branderig gevoel
 
Originally posted by bestoldschool
beide armen last? is je uitvoering correct? gewicht niet te zwaar gekozen? warming up voldoende geweest?

t zal ook zeker een van deze factoren zijn. voor de biceps kan het nog eens zo zijn dat je de barbellcurl met een ez-stang moet doen, als je die nog niet deed.
wat elmar betreft, die periode heb ik ook gehad in mijn beginperiode toen ik nog niet luisterde naar mn lichaam en alleen aan de gwichten dacht. trainde te zwaar wat leidde tot incorrecte uitvoering wat leidde tot nog meer last van mn blessure. deze begon met kleine steekjes bij mn pols en breidde zich na verloop van tijd uit tot zeurende en brandende pijn in mn onderarm. sindsdien let ik vrij goed op de uitvoering. beter goede uitvoering dan weken of maanden lichter trainen of erger: aan de kant.
 
ik heb ook veel last gehad van onderarmen. Een zeer goede remedie is 2- weken op zn minst niet gaan trainen en daarna altijd beginnen met een goede opwarming (5-10 min.)
 
Ik heb er ook last van en ik heb er nu 3 x daags 5 minuten ijs tegen mijn elleboog aan en heb nu na een week veel beter getraint en een stuk minder last van de pijn.
 
Back
Naar boven