Fitness Seller

armworstel documentaire: Pulling John (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Mister TN

True Natural BodyBuilder
Elite Member
15 jaar lid
TRUE NATURAL
Lid geworden
10 jan 2008
Berichten
2.617
Waardering
457
Lengte
1m82
Massa
100kg
Vetpercentage
9%
Heb een tijd geleden toevallig op tv de armworstel documentaire Pulling John gezien en vond deze erg interessant. Het leek me een beetje de Pumping Iron van het armworstelen te zijn. Vandaar dat ik heb graag zou downloaden.

Hier de site van de film met trailer:
http://www.pullingjohn.com/

Iemand een idee waar op 't net die te downloaden is?

Zijn er nog mensen die hem gezien hebben? Wat vonden jullie ervan?
Het grappige is dat de absolute kampioen (25 jaar lang onverslagen) in het armworstelen, John Brzenk, helemaal geen zware gast is.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb die documentaire gezien op canvas een tijdje geleden (zo'n 3 maand). Een zeer interessante documentaire en de link met bodybuilding is snel gemaakt.

Ik zou eens kijken op de site van canvas, ik heb gehoord dat ze soms gratis een cd-rom opzenden met de documentaire als je het vriendelijk vraagt.
 
wat een preview! Ik vind alle docu's /films waar kracht en massa bij komt te kijken prachtig.

kben benieuwd of er een download te vinden is.
 
Ik heb die documentaire gezien op canvas een tijdje geleden (zo'n 3 maand). Een zeer interessante documentaire en de link met bodybuilding is snel gemaakt.

Klopt, daar heb ik hem ook gezien denk ik:
[Link niet meer beschikbaar]

John Brzenk is de beste armworstelaar ter wereld, punt. Al 25 jaar is hij de ongeslagen wereldkampioen. Maar op zijn veertigste begint de vraag te knagen: stoppen als ongeslagen legende of het onvermijdelijke aanvaarden -dat er een dag komt dat hij wordt geklopt. En die dag lijkt niet al te veraf meer; twee jonge uitdagers maken zich immers op voor de ultieme confrontatie met hun held. Aan de ene kant Alexey Voevoda, half mens half biceps, een Rus die de koude oorlog nog niet helemaal vergeten is. Aan de andere kant de Amerikaan-met-waanzin-in-de-blik Travis Bagent, die het –godbetert- bijna spirituele belang van armworstelen van zijn vader met de paplepel binnenkreeg…

Maak je op voor een portie gierende testosteron en een kennismaking met een aantal figuren die het woord ‘fanatiek’ een nieuwe betekenis geven.
 
Niemand?
 
Ik zou 'm ook wel eens willen zien.
John verloor toch laatst wel van een Canadees?
 
zou hem ook graag willen zien...
 
Even gezocht en niet gevonden , iemand met link zou deze ook willen zien (die rus is ziek)
 
Nog steeds niemand die deze heeft?
 
Pulling John.

F_ck it, ik heb 'm gewoon besteld. :D
24,99 :rolleyes:
 
Heb 'm van de week van de piratenbaai afgetrokken en dat ging best vlot. Goeie kwaliteit ook
 
als ie zo goed is gewoon kopen!
 
CP, je kan trots op me zijn kerel.
Ik heb 'm gewoon besteld.
Dan steun ik die jongen nog een beetje. ;)
Hij is al verstuurd ook trouwens, alleen nog niet binnen...
 
Back
Naar boven