AndroidHealthClinic

Armworstelen België. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

girovaki

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
5 feb 2010
Berichten
2.710
Waardering
217
Lengte
1m87
Massa
105kg
Vetpercentage
15%
Ik ga via deze weg het eens proberen.

Zijn er clubs of mensen in Vlaams België of tegen de nederlandse grens met België die kennis hebben van armworstelen?

Mvg, girovaki
 
Bump? Ik vind het ook wel leuk en train op dezelfde plek als girovaki
 
Het gaat tegenwoordig lekker op SMTK met het armworstelen :D girovaki , jij gaat nu soms ook armworstelen in Brussel had ik verstaan ?

40.jpg
41.jpg
 
Yes. Bij aymeric.
 
Yes. Zeer indrukwekkende atleet.
 
girovaki wat kijk je sexy op die foto :heartbounce:
 
girovaki wat kijk je sexy op die foto :heartbounce:

Thanks ma boi.

Ps: Die armbreek/armworstel video's zijn best irritant. Pijnlijk om te zien gebeuren, vermoeiend om altijd uit te leggen dat dit 98% van de tijd door slechte techniek komt en demotiverend omdat dit mensen voorkomt deze sport te proberen.
 
Thanks ma boi.

Ps: Die armbreek/armworstel video's zijn best irritant. Pijnlijk om te zien gebeuren, vermoeiend om altijd uit te leggen dat dit 98% van de tijd door slechte techniek komt en demotiverend omdat dit mensen voorkomt deze sport te proberen.

Heeft het ook niet te maken met pezen die niet sterk genoeg zijn ?
 
Bij goeie techniek word je elleboog opengetrokken zoals bij een bicep curl. Bij de meeste van die armbreek filmpjes is er een roterende beweging bij de ellboog (zoals endo en exo rotaties) en het is die positie die heel blessuregevoelig is.
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
  • Like
Waarderingen: Inb4
  • Like
Waarderingen: Inb4
Dit is een van de weinige dingen die ik kon vinden omtrent armworstelen :d, ik ben sinds een tijdje erg geïnteresseerd geraakt in armworstelen en ben ook
op zoek gegaan naar eventuele atleten die hierop trainen, maar regio Oost-Vlaanderen blijkt wat moeilijker te zijn ;). Ook op zoek naar een tafel is niet zo
een groot succes, is niet iets dat je zomaar kan halen in de decatlon, heeft er daar iemand tips voor ? Ik besef dat het topic al wat ouder is en mss wat naar de
achtergrond is verdwenen, maar kon het hier toch maar eens proberen ;) grtz
 
Dit is een van de weinige dingen die ik kon vinden omtrent armworstelen :d, ik ben sinds een tijdje erg geïnteresseerd geraakt in armworstelen en ben ook
op zoek gegaan naar eventuele atleten die hierop trainen, maar regio Oost-Vlaanderen blijkt wat moeilijker te zijn ;). Ook op zoek naar een tafel is niet zo
een groot succes, is niet iets dat je zomaar kan halen in de decatlon, heeft er daar iemand tips voor ? Ik besef dat het topic al wat ouder is en mss wat naar de
achtergrond is verdwenen, maar kon het hier toch maar eens proberen ;) grtz
girovaki heeft al eens zelf een tafel gemaakt, ik weet niet of dat een optie is voor jou? Op SMTK staat nu ook een pro-tafel, not sure waar ze die besteld hebben maar ik kan altijd eens horen als je wilt.
 
Welja, ik ben niet zo een handige harry ;), het zou idd wel tof zijn mocht je dat eens navragen. Als ik hier mensen hiervoor wil warm maken moet ik toch iets kunnen presenteren :d
 
Zijn er clubs in Belgisch Limburg die doen aan armworstelen?
 
Iedereen welkom op smtk voor te komen armworstelen. Wat ik iedereen kan aanraden is te beginnen met mensen met een beetje verstand van zaken. Het is een zeer technische sport die je van video's moeilijk kan leren omdat er ook veel gevoel aan te pas komt. Smtk is gelegen in herentals. Bij crossfit lividum.
 
girovaki Lijkt me leuk, op welke tijden en dagen wordt dit gedaan?
 
Back
Naar boven