MuscleMeat

Armworstelen met Samuelsson

Bezoekers in dit topic

en tegen mij durfde die niet:O
 
"Some people train to look pretty, i just train so i can be the strongest man there is. And then again, i'm already pretty."

Geweldige uitspraak aan het eind :D
 
handig had um al gezien... is idd belangrijkste grip en onderarm invinsible te maken.!
 
zalig filmpje!!

heb het gevecht met megaman al gezien vroeger, fantastisch gewoon
 
Die backpressure is een goede tip!
 
Die Megaman is toch die Australian Wrestler Jones?

Grote gast, maar Samuellson breekt gewoon z'n arm.. Niet normaal.
 
Hehe Samuelsson heeft gewoon die megaman keihard in zijn reet gedoet.Echt mooi om te zien hoe een "kleine" gast van zo'n reus wint.
Hij heeft volgens mij ook CoC #4 gesloten als ik me niet vergis.
 
Samuelsson is idd een van de weinigen op deze aartkloot die een coc 4 kan vernederen.
 
Samuelson is toch al een giant?
Weet nog wel toen dat gebeurde op Eurosport dat er werd gezegd dat de spieren van die reus te sterk waren voor zijn botten:)
 
lol, wat ze allemaal niet zeggen...

die grote gast is trouwens nathan jones idd. is die reus die in het begin van TROY door brad pitt wordt neergehaald.
 
lol, wat ze allemaal niet zeggen...

die grote gast is trouwens nathan jones idd. is die reus die in het begin van TROY door brad pitt wordt neergehaald.

004TRO_Nathan_Jones_001.jpg

004TRO_Nathan_Jones_002.jpg


:D
 
Hij moet wel continue in david en goliath senario's voorkomen, dat filmpje met magnus is best verbazingwekkend, had ook vernomen dat iedereen het eigenlijk wel zielig voor magnus vond dat hij tegen die reus moest:p.
 
Laatst bewerkt:
http://www.youtube.com/watch?v=hDrijM0H_Uc
Zie hier ook maar hoe Jones de andere strongman Phil Martin dik inmaakt. Maar denken jullie ook dat Jones eigenlijk veel sterker was dan Magnus Samuelsson? Ik denk het wel, want zelfs als Magnus backpressure gebruikt houdt Jones het nog best lang vol.
 
Back
Naar boven