MuscleMeat

Armworstelen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Kris Haex

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
15 nov 2004
Berichten
4
Waardering
0
Ik ben ten eerste een gitarist en breek niet graag mijn arm. Gelukkig heb ik nooit mijn arm gebroken tijdens het armworstelen! Ik ben verzot op armworstelen. Vaak gewonnen, ook af en toe goed verloren maar het blijft enorm leuk! Op Graspop Metal meeting een ware prof tegen gekomen, niet te verslaan! De dag daarna kunnen winnen tegen een enorme reus. Om mijn lang verhaal kort te maken, zijn er clubs in Belgisch Limburg of zo? Ik weet via Tom Waes dat ze in Urk in Nederland de sport serieus bezigen. Ik vind het zeer leuk om te doen vanwege de combinatie in kracht, uithouding en techniek? Maar die drie dingen zijn in alle sporten wel belangrijk!
 
SMTK, strongman team Kempen in Herentals.
 
Leuk hoor lijkt me ook wel leuk weleens te proberen
 
Leuk hoor lijkt me ook wel leuk weleens te proberen
Ik heb op de middelbare school iemand zijn arm gebroken met armpje drukken, ben zo geschrokken dat ik het nooit meer heb gedaan.
Knaap deed al lang aan Bowlen en had krachtige arm, zat in de aula stoer te doen. Ik werd ook nog week geschorst
 
Niet eerlijk neem aan dat hij ook wilde armpje drukken?
 
Niet eerlijk neem aan dat hij ook wilde armpje drukken?
ja hij had al zgn brugpieper verslagen. Maar ik had net zo goed het slachtoffer kunnen zijn natuurlijk. Dat zei mijn pa ook toen hij op school moest komen. ouders van die knaap wouden ook nog aangifte gaan doen van mishandeling.
 
Ja van wat dan arm gebroken met armpje drukken. Heb het ook weleens gehad dat ze met mij wilden vechten en ik de anderen in elkaar trapte. Ja en dan hun zijn begonnen toch.
 
Back
Naar boven