AndroidHealthClinic

Armyboy - Started from the bottom (still there) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Gisteren naar de therapeut geweest. Ben eerst behandeld door de fysio en vervolgens door naar de chiropractor.
Zijn behoorlijk veel problemen aan het licht gekomen. Het balletje is gaan rollen en heb er goede hoop in dat de problemen verholpen gaan worden.

Training van vandaag: push

DB Shoulder press
warm up
2x10x22kg
8x22kg

Nice, +2 reps per set t.o.v. 2 weken geleden

DB press flat
3x12 22kg

Facepulls
3x12 15kg

Slight incline DB fly
12x14kg
12x16kg
10? x 16kg

Lateral raises
4x12 7kg

Chest press
12x50kg
12x60kg
8x70kg + 2x 55kg

Unilateral cable pushdown
3 x 12

DB overhead extension
3 x 8
 
Beter lossen ze snel je problemen op.
 
Fijn dat er wat duidelijkheid is gekomen, hopelijk worden je problemen snel verhopen.
 
Vrijdag benen getraind met de vrouw. Best een voldaan gevoel overgehouden. Doe wel voornamelijk machinewerk en geen squats meer totdat ik zooltjes aangemeten heb gekregen.

front Squat achtig apparaat
3x15 full stack (60/70kg schat ik)

Leg press stacked weights
3x12x159kg

Glute kickbacks
3x12 full stack

Calf raises
4x15

Vandaag PUSH
Gewicht gaat ook langzaam maar omhoog. Zit nu op 96,2kg
Voeding op een gemiddelde dag is ongeveer 3500 - 3750 kcal. Track nauwelijks iets maar eet in de basis dagelijks hetzelfde.

Incline DB press
5x28kg
5x32kg
9x34 +3 reps ten opzichte van de vorige training :heart:
6x30kg

DB shoulder press
6x22kg
6x22kg
5+1 spot 22kg

Rear delt fly
3x15 6kg

Wil deze eigenlijk gaan implementeren op de pull dag. Is dit volgens jullie een goed idee? Ze lopen namelijk best wel achter tov de andere schouderkoppen en gezien mijn rotator cuff verleden een goed idee om deze in proportie te krijgen.

Cable fly
3x12 25kg

Lateral raises
4x12

Chest press
4 setjes pompen

Unilateral cable pushdown
4 setjes
 
Ik doe zelf rear delt altijd op pull dag, vind ik een stuk fijner
 
Pull

Optrekken
10x chin
6x pull
6x chin

Cable row
12x50kg
12x55kg
12x60kg
7x65kg (lichte twitch in mn rug dus gestopt)

Lat pulldown close grip
10x60kg
2x10x65kg

Cable pullover
12x20kg
2x12 22,5kg

Rear delt row
3x15 8kg

DB curls
3 setjes 14kg

BB curl
3 setjes 25kg

Wel oké training

Ik doe zelf rear delt altijd op pull dag, vind ik een stuk fijner

Het is ook een pull beweging, dus sluit me hierbij aan.

Thanks
 
10 minuten crosstrainer

3 setjes:
15 hanging knee/leg raises
45 sec. plank
30 sec. side plank per kant

3x 30 sec. 'supermans'

Walking lunges
3x20 12kg

Plate loaded leg press
3x8 10 plates (225kg)

Prone leg curl
3x12 43,5kg

Leg extension
tot 12x 77kg

Unilateral leg press
3x8

Calf press
4x15 99kg

Externe rotatie oefening
3x15

Back extension
3x12 59kg
 
DB shoulder press
6x24kg
6x24kg
12x18kg

Wilde eigenlijk 3x6 24kg pakken. Had er ook wel ingezeten maar toch uit voorzorg een lager gewicht gepakt.

Pec deck
4 setjes 57kg

Facepulls
3x12 17,5kg ofzo

Pushups
3x20

Hanging knee raises
3x15

Lateral side raises
3x12 7kg

Chest press
3/4 sets

Unilateral tricep extension
3x12

Overhead tricep extension
2 sets
 
Gisteren pull met Portonia1

DB rows:
3x8 36kg

Lat pulldown machine
3/4x12 30kg per kant

Cable pullovers
4x12 19-21kg

DB curl met armblaster
3 setjes 12kg 8-12 reps

BB curl
3x12 lege stang

Vandaag benen

Walking lunges
3x24 14kg

Leg press stacked weight
4x12 100kg

Leg curl
3x12 55kg

Leg extension
12x50kg
12x60kg
2x12x70kg

Calf press
4x12 40/45kg
 
Vandaag push met een maatje van me. Merk toch dat ik daar niet voor gemaakt ben om samen te trainen met iemand (die niet al te serieus is). Ik moet m'n airpods in hebben en in m'n eigen wereldje zitten wil ik het uiterste uit mezelf halen.
Door een strenge sportschool mochten we maar stipt een uur trainen en vanwege het sociale aspect maar de helft van training kunnen doen.

Incline DB press
8x28kg
6x32kg
5x36kg
10x28

Ik wilde minimaal 6 reps op de 36kg halen. Had nog gevraagd of m'n spotter wilde helpen bij het positioneren van de dumbells bij de eerste herhaling. Dit begreep hij niet helemaal dus hier was ik al veel kracht aan verloren. Volgende training 34kg pakken en dan 2/3 setjes van 8-10 reps voordat ik ga verhogen.

Shoulder press
3x8 20kg

Pec deck
4/5 setjes tot 70kg

Lateral raises
3x12 8kg

en toen zat de tijd er op:treuren:
 

FFF in Breda.
Bij ons en andere vestigingen waar ik ben geweest nemen ze het allemaal niet zo nauw met die tijdsblokken. Dan kun je rustig een half uur langer door trainen.
 
FFF in Breda.
Bij ons en andere vestigingen waar ik ben geweest nemen ze het allemaal niet zo nauw met die tijdsblokken. Dan kun je rustig een half uur langer door trainen.
Het zal nog wel een stapje erger worden. Ben ik bang.
 
Het zal nog wel een stapje erger worden. Ben ik bang.

Hopelijk blijven de gyms open. Zit momenteel in zo'n goeie flow en ben gemotiveerd tot op het bot. Zou echt fucked up zijn als corona roet in het eten gooit.

En anders komt de homegym weer uit de schuur en ga ik buiten trainen met dit prachtige herfstweer.

Vandaag pull

Chin ups
8x
8x
5x wide hammer
5x hammer

Low row
12x55kg
12x65kg
12x75kg
12x75kg

Vertical traction
12x70kg
12x75kg
10x80kg

Cable pullover
12x17,5kg
2x12 20kg

BB curl
3x10 30kg
tussendoor wat onderarmen en wat db curls voor extra pomp.

Afgesloten met wat core oefeningen
 
Laatst bewerkt:
Ik zie nu dat vandaag mijn rustdag had moeten zijn.. :eek:
 
FFF in Breda.
Bij ons en andere vestigingen waar ik ben geweest nemen ze het allemaal niet zo nauw met die tijdsblokken. Dan kun je rustig een half uur langer door trainen.
bij mij ook streng, medewerkers lopen dan om te roepen dat men na een uur moet stoppen en komen je halen als je nog niet weg bent (vinken je ook af wanneer je aangekomen bent, dus herkennen je gezicht enz...)
 
FFF in Breda.
Bij ons en andere vestigingen waar ik ben geweest nemen ze het allemaal niet zo nauw met die tijdsblokken. Dan kun je rustig een half uur langer door trainen.
Weird, f4f hveen ben ik wel een uur of twee binnen geweest, idem voor andere vestigingen. Fucking kut als je gebonden bent aan bepaalde tijd. :emo:

Zijn tijdsloten nog een beetje te doen in heerenveen? Misschien zaterdag ff trainen.
 
bij mij ook streng, medewerkers lopen dan om te roepen dat men na een uur moet stoppen en komen je halen als je nog niet weg bent (vinken je ook af wanneer je aangekomen bent, dus herkennen je gezicht enz...)
Hier in Breda ook. Er wordt omgeroepen als het uur voorbij is en dan word je ook direct weg gebonjourd. Je mag nauwelijks je set af maken..
Weird, f4f hveen ben ik wel een uur of twee binnen geweest, idem voor andere vestigingen. Fucking kut als je gebonden bent aan bepaalde tijd. :emo:

Zijn tijdsloten nog een beetje te doen in herenveen? Misschien zaterdag ff trainen.
In Vinna zijn ze vrij soepel nog. De laatste keer dat ik daar ben geweest was met jou. Ik weet niet of ze in de tussentijd de regels hebben aangescherpt.
Ben dit weekend in Nijmegen, hopelijk zijn ze daar ook lekker laks qua regels.. kan ik in ieder geval m'n ding doen.
 
Back
Naar boven