AndroidHealthClinic

Arnie for president!

Bezoekers in dit topic

dr. Gonzo

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
7 sep 2003
Berichten
1.003
Waardering
0
Arnold Schwarzengger wil zich mettertijd kandidaat stellen voor het presidentschap van de Verenigde Staten. Terminator-ster Schwarzengger, op dit moment gouverneur van Californië, zegt een gooi te willen doen zodra de grondwet is gewijzigd zodat ook immigranten president kunnen worden.

Tot nu toe wilde de in Oostenrijk geboren Schwarzenegger niet zeggen of zijn politieke ambities tot in het Witte Huis reiken. In een interview met het CBS-programma 60 Minutes was hij daar echter duidelijk over. "Ja, absoluut", zei hij op de vraag of hij bij een grondwetswijziging zich kandidaat zou stellen. Voorlopig heeft Schwarzenegger echter naar eigen zeggen zijn handen vol aan het opruimen van de rommel in Californië.

In het Congres wordt momenteel vergaderd over de bewuste grondwetswijziging. Die wijziging moet het mogelijk maken om immigranten die 20 jaar of langer Amerikaan zijn zich kandidaat te stellen voor de post van president. De 57-jarige Schwarzenegger woont sinds 1968 in de Verenigde Staten. Vijftien jaar later kreeg hij een Amerikaans paspoort.
Als die grondswedswijziging erdoor komt is er dus een kans dat Schwarzenegger over 4 jaar president wordt.
 
das mooi , kunnen ze dat ph-verbod weer terugdraaien :D
 
Houd het dan nooit op met die machts en succes drang van die man :eek:

En wat als ie straks president is ? Waar blijven de eerste cartoons waar Arnold God van zijn troon af duwt :D
 
go all the way to the top. :thumbs: respect!
 
MightyDuck zei:
Houd het dan nooit op met die machts en succes drang van die man :eek:

En wat als ie straks president is ? Waar blijven de eerste cartoons waar Arnold God van zijn troon af duwt :D
Breng ze maar niet op ideeen.
 
BIGTANK zei:
das mooi , kunnen ze dat ph-verbod weer terugdraaien :D

Hmm, wist je dat PH in California verboden zijn? Inwoners daar hebben meer problemen bij het bestellen van 4-AD van 1fast dan wij met de douane.
 
Die man wordt nog eens president! Ik zei het al toen ie governator werd en nu weer... Let maar eens op.
 
Zoutzak zei:
go all the way to the top. :thumbs: respect!
Liever niet, weer een Republikeinse marionet...

Staat op dezelfde lijn met Bush. Laat hem maar in Californie blijven, daar zit ie goed.
 
Arnold staat dus niet op 1 lijn met Bush he, Arnold is voor Abortus, niet tegen homo huwelijken, etc... Arnold is een liberale Republikein.... Bush niet. Ze zijn wel beide Republikein, maar daar houdt het op.
 
frietbakker zei:
Arnold staat dus niet op 1 lijn met Bush he, Arnold is voor Abortus, niet tegen homo huwelijken, etc... Arnold is een liberale Republikein.... Bush niet. Ze zijn wel beide Republikein, maar daar houdt het op.
Denk je?

http://www.cnn.com/2004/ALLPOLITICS/10/29/bush.schwarzenegger.ap/

Bush zegt de ene keer dat ie tegen homo huwelijken is en de andere keer zegt ie weer het omgekeerde. Puur kiezers lokken met populaire uitspraken is het.

Arnold heeft heel wat bereikt, en respect daarvoor, maar dit onzin.
 
Ik denk dat hij het nog aardig zou doen ook. Die man heeft een goed stel hersens en is gemotiveert tot op het bot.
Als gouverneur schijnt hij het goed te doen.

Probleem wordt alleen dat als hij echt een kans zou maken zijn tegenstanders met zoveel dirt boven tafel zullen komen (coïtus, drugs en alles wat god verboden heeft) dat hij het daar nog erg moeilijk mee zal krijgen.
 
TylW zei:
Denk je?

http://www.cnn.com/2004/ALLPOLITICS/10/29/bush.schwarzenegger.ap/

Bush zegt de ene keer dat ie tegen homo huwelijken is en de andere keer zegt ie weer het omgekeerde. Puur kiezers lokken met populaire uitspraken is het.

Arnold heeft heel wat bereikt, en respect daarvoor, maar dit onzin.

In die link staat alleen dat Schwarzenegger Bush steunt tijdens deze verkiezingen... Nogal logisch, aangezien ze beide tot de dezelfde partij horen, wil niet zeggen dat Schwarzenegger het eens is met bush op alle vlakken, in tegendeel zelfs. Maar waarschijnlijk meer dan met Kerry... Anders wassie wel democraat.

En omdat Bush de ene keer zegt dat ie tegen is en dan weer voor is, maakt ook dat Arnold geen standpunten heeft maar slechts slogans om stemmen binnen te halen? Arnold is tot nu toe erg duidelijk en trouw geweest in zijn statements.
 
Laatst bewerkt:
Arnie rulezzz!!! :thumbs:
 
frietbakker zei:
In die link staat alleen dat Schwarzenegger Bush steunt tijdens deze verkiezingen... Nogal logisch, aangezien ze beide tot de dezelfde partij horen, wil niet zeggen dat Schwarzenegger het eens is met bush op alle vlakken, in tegendeel zelfs. Maar waarschijnlijk meer dan met Kerry... Anders wassie wel democraat.

En omdat Bush de ene keer zegt dat ie tegen is en dan weer voor is, maakt ook dat Arnold geen standpunten heeft maar slechts slogans om stemmen binnen te halen? Arnold is tot nu toe erg duidelijk en trouw geweest in zijn statements.
Het is toch duidelijk, met dezelfde lijn bedoel ik gewoon zelfde partij, namelijk de Republikeinen. Heb nooit gezegd dat ze 100% het zelfde zeggen. Is in geen enkele partij zo.

Maar het is en blijft zo dat hij het grotendeels eens is met wat Bush doet, dus dan is hij wat mij betrefd een slechte kandidaad voor het presidentschap.

En laat de politiek over aan mensen die er ECHT verstand van hebben, geen acteurs, ex-bb ed. die enkel gebruikt worden als verpakking/marionetten om te buigen voor de grote olie en wapen industrieën. Het lijkt wel of IEDEREEN met genoeg geld tegenwoordig president kan worden. Kwalijke evolutie als je het mij vraagt.
 
dan wordt het helemal te gek voor woorden! ik lach Amerika en het amerikaanse volk uit als ze hem kiezen voor president. gouverneur kan wel, maar wereldleider kom op zeg...
 
TylW zei:
Het is toch duidelijk, met dezelfde lijn bedoel ik gewoon zelfde partij, namelijk de Republikeinen. Heb nooit gezegd dat ze 100% het zelfde zeggen. Is in geen enkele partij zo.

Maar het is en blijft zo dat hij het grotendeels eens is met wat Bush doet, dus dan is hij wat mij betrefd een slechte kandidaad voor het presidentschap.

En laat de politiek over aan mensen die er ECHT verstand van hebben, geen acteurs, ex-bb ed. die enkel gebruikt worden als verpakking/marionetten om te buigen voor de grote olie en wapen industrieën. Het lijkt wel of IEDEREEN met genoeg geld tegenwoordig president kan worden. Kwalijke evolutie als je het mij vraagt.

Dus alle republikeinen zijn slecht, republikeinen moeten geen president worden? Omdat bush 100% pure evil is?

Verder hebben alle kamerleden in Nederland ECHT verstand van politiek, die hebben er allemaal voor gestudeerd... zijn nooit iets anders geweest dan politicus...

Reagan was ook acteur, later president... en die kerel zorgde ervoor dat de koude oorlog aan zijn einde kwam...
 
Als hij president is gaat hij alle terroristen terminaten! Coole shit!
 
frietbakker zei:
Verder hebben alle kamerleden in Nederland ECHT verstand van politiek, die hebben er allemaal voor gestudeerd... zijn nooit iets anders geweest dan politicus...
Jah, b.v. helft van zijn leven werkeloos en andere helft lasser in een metaalfabriek...
 
Back
Naar boven