MuscleMeat

Arnie in de politiek

Bezoekers in dit topic

axestream

Freaky Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Waardering
5
Jammer dat ik nu niet in de VS zit. Had dit hele media circus wel op de voet willen volgen. 's kijken, hij's getrouwd met een "Kennedy", AS gebruik, z'n pa was een nazi en nu hoor ik ook geruchten over een homoseksueelverleden.

Alle ingrediënten voor een leuke campagne. ;)

whaha eens kijken hoe het gaat aflopen..

Geruchten over een homoseksueelverleden? Je maakt een grapje zeker.. ???

Dr. Worf zei:
Geruchten over een homoseksueelverleden? Je maakt een grapje zeker.. ???

Nope, schijnt die hij wel eens betrapt is met een vrouw die verdacht veel op een man leek. Als er ook maar iets van waar is zullen we er binnenkort zeker nog meer over horen. Het gaat volgens de geruchten nml over homocoïtusualiteit en overspel.

Zou het mooi vinden als hij het wordt. Ben benieuwd hoe het er aan toe gaat.

Larry Flint lijkt me nog beter. ;)

Arnold wint gegarandeerd, die man doet niets half! En daarna wordt ie nog president ook let op.

Nu kan dat nog niet omdat als je niet in amerika geboren bent geen gooi kan doen naar het presidentschap, maar een paar jaar geleden wilden de democraten dat al veranderen en een paar maanden geleden begon een republikein het ook te roepen.

En wil zo'n shirt van 'Arnold 4 govenor' :d

admin zei:
Geloof toch niet alles wat men zegt..99,999% is pure roddel uit de blaadjes of om sensatie en een slechte reputatie door te geven.

Of hij mannen lekker vind of niet, wat z'n pa al dan niet heeft gedaan en met wie hij getrouwd is maakt me niks uit. Er zal best nog wel meer te vinden zijn. Op zich maakt het wel een interessant schouwspel en ik vroeg me dus ook af waarom een man als Schwarzenegger zich kandidaat stelt. Goed, hij heeft misschien oprechte interesse in de politiek, maar hij zal toch ook weten dat z'n tegenstanders alles uit de kast zullen halen om zijn imago te bedoezelen? Dan maakt het niks uit of het waar, half waar of gewoon onzin is. Een stroman lijkt me dan een betere optie.

Ik ben het niet met je eens dat artikelen in de roddelbladen voor 99% onzin zijn. Als dat zo was zouden ze niet zo goed verkopen. Nee, het is een dodelijke combinatie van waarheden, verdraaingen en leugens. Wat nou bizarder is, is dat beroemdheden hier vaak zelf aan meewerken door geruchten over zichzelf de wereld in te helpen, informatie bewust uit te laten lekken of doorspelen aan figuren waarvan ze weten dat die hun mond niet kunnen houden of als bron fungeren voor roddels over anderen.

@frietbakker, zo hard zal het niet lopen denk ik hoor :)

Ik ben wel benieuwd of hij een goede politikus zal zijn of dat het meer zo iets is van: "Ik wil eens 'iets doen voor de wereld', ik ben al bekend dus dat moet wel lukken, laat ik maar de politiek ingaan, geen idee hoe maar ik ga de wereld een betere plek maken :cool:"

Allemaal dan goed en aardig maar weet wel waar je aan begint arnie :)

Laatst bewerkt:
axestream zei:
Als dat zo was zouden ze niet zo goed verkopen.
Daar zit je fout, er zijn honderden leugens vertelt in die bladen over elke acteur of BA (bekende Amerikaan etc) die er rondloopt. Dat verkoopt omdat mensen dit gewoon graag lezen.

Als ik morgen vertel dat Bush vreemd gaat dan loopt iedereen naar de krantenwinkel om da artikel na te checken, hoeft niet waar te zijn. Zoiets heet komkommertijd en roddelpers.
Arnold homo, haha laat me niet lachen, de grootste vrouwenzot die er rondloopt. Zijn vader had sympathie voor bepaalde nazi's. So what?
Kan Arnold niets aan doen... hij was er zelfs niet op zijn vaders begrafenis, zoveel respect had hij voor die man. Niemand is verantwoordelijk voor andersmans daden. En zonder hard bewijs is alles wat er in de krant staat wettelijk gezien roddel.

Dat klopt wel, maar al zou slechts de helft waar zijn, dan nog is er genoeg over meneer te vertellen. Ik snap niet waarom hij de politiek in wil, wat wil hij bereiken?...

En het is nog een republikein ook, das pas een slechte zaak.

admin zei:
Daar zit je fout, er zijn honderden leugens vertelt in die bladen over elke acteur of BA (bekende Amerikaan etc) die er rondloopt. Dat verkoopt omdat mensen dit gewoon graag lezen.

Als ik morgen vertel dat Bush vreemd gaat dan loopt iedereen naar de krantenwinkel om da artikel na te checken, hoeft niet waar te zijn. Zoiets heet komkommertijd en roddelpers.
Arnold homo, haha laat me niet lachen, de grootste vrouwenzot die er rondloopt. Zijn vader had sympathie voor bepaalde nazi's. So what?
Kan Arnold niets aan doen... hij was er zelfs niet op zijn vaders begrafenis, zoveel respect had hij voor die man. Niemand is verantwoordelijk voor andersmans daden. En zonder hard bewijs is alles wat er in de krant staat wettelijk gezien roddel.

Homo, vrouwenzot, bi, het is geen van allen goed voor een carrière in de politiek. Hoewel je het niet zou denken is CA een conservatieve staat, maar of Schwarzenegger bij de juiste fractie hoort valt nog te bezien.

Een groot deel van de kiezers interesseert het weinig wat er nu wel of niet waar is. Ze zullen het zekere voor het onzekere kiezen. Bovendien is dit maar het begin. De politiek is een grote leeuwenkuil waar inmiddels ook Jesse Venture van MN (waar ik gewoond heb) ook achter gekomen in de afgelopen vier jaar dat hij daar gov is geweest. De arme man is behoorlijk door 't slijk gehaald en dat in een redelijk beschaafde staat als MN waar een veel mindere sensatie zucht heerst dan in CA.

Of Arnold nu wint of verliest, de kans is zeer groot dat hij nooit meer hetzelfde aanzien zal genieten als nu het geval is. Maar goed, je moet kennelijk toch wat als je al praktisch alles hebt wat je je maar kunt voorstellen.

PS: dat hij niet op de begrafenis van z'n vader was is niet iets waar wij uit mogen concluderen dat hij weinig respect had voor z'n pa.

Pump zei:

Ach hij komt nu eenmaal op voor z'n eigen belangen. Niemand staat er om te springen om meer belastingen ed te betalen. Trouwens, je moet het ook niet zo zwart of wit zien. Ze hebben in de VS welliswaar maar twee echte partijen, maar juist daardoor is de visie van het individu belangrijker. Ze denken in grote lijnen misschien hetzelfde, maar dat ze allemaal uiterst conservatief zijn is zeker niet waar.

Laatst bewerkt:
Republikeinen zijn echt belachelijk.

Alleen als je heel veel geld hebt, dan wordt het leuk (afschaffen van belasting op geld dat je erft) Denk je nu die gasten Irak hebben bestolen van hun olie, dat de benzine prijzen zijn gedaald?...... Nope.

ik heb wel respect voor em, mijn stem zou ie krijgen.

ook al is ie republikein.....

zoutzak zei:
ik heb wel respect voor em, mijn stem zou ie krijgen.

ook al is ie republikein.....

Ik heb ook gruwelijke respect voor em, maar dat wil nog niet zeggen dat ik achter zijn politieke ideeën sta.
Want wat die Republikeinen betreft; in een land dat zo'n grote invloed heeft op de wereld vindt ik het een zeer slechte zaak dat de kloof tussen rijk en arm zo ontzettend groot is. Niet dat de Democraten aldaar zo geweldig zijn, maar die hebben tenminste nog de intentie om deze kloof te verkleinen.

Back
Naar boven