Fitness Seller

Arno stopt met racen...

Bezoekers in dit topic

harvey1980

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
19 jul 2006
Berichten
2.277
Waardering
1
Sommigen hier weten dat ik op redelijk niveau motorrace gedaan heb, paar weken terug heb ik besloten definitief te stoppen en meer tijd aan mijn gezin en maatschappelijke carriere te gaan besteden, en meer uurtjes in de sportschool uiteraard ;)

ff in vogelvlucht wat ik geraced heb;

1994 begin met racen op een zundapp 50cc (brommerrace)
1995 brommerrace sportklasse op een Honda en 2e in eindstand NK
1996 125cc ONK wegrace op een Yamaha 14e in eindstand
1997 125cc ONK wegrace op Aprilia 5e eindstand en wildcard TT Assen
1998 125cc ONK wegrace op Honda 7e eindstand, vervelende sleutelbeen breuk gehad en daardoor races gemist
1999 250cc ONK op Aprilia (ex-rossi fiets) 5e eindstand ONK en 11e eindstand EK en wildcards TT Assen en GP brno Tsjechie
2000 250cc ONK slecht seizoen door failliesement hoofdsponsor, bijna gestopt
2001 250cc ONK overwinning op Assen eindstand?
2002 Supersport 600 bij Pajic Kawasaki 11e eindstand ONK
2003 WK Supersport bij Saveko op Kawasaki zx6rr, geen punten (saveko is minardi van wegrace)
2004 ONK Superbike op Kawasaki ZX10R 5e eindstand ONK en wildcard WK superbike Assen
2005 ONK Superbike op Suzuki GSXR1000 3e eindstand ONK, tot laatste race kans op titel en 9 poles dat seizoen
2006 ONK Superbike bij Pajic Kawasaki op ZX10R, veel problemen met de kawa helaas...
2007 WK endurance op Suzuki en Honda voor Eurosport Benelux team (o.a 24 uur van le mans)

Dat was t en meer komt er ook niet meer bij...

het is mooi geweest ;)
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ONK superbike 2005, hier woog ik nog keurig 70kg ongeveer :D
 
Past je pak niet meer .? :lol:
 
arno%20vischer%20200.jpg


Hengelo (gld) 1999, hier stuiter ik over het asfalt samen met mijn Aprilia twv circa 80.000 euro :o
(zie bv carbon remschijven)
 
mooie Carrière achter de rug, succes met trainen :D
 
het is jammer Arno dat het voorbij is ......zover ik het weet doet Werner nog een jaar IDM maar ik weet nog niet bij welk team ......ik ga wel weer kijken zoveel ik kan...maar je hebt een mooie cariere gehad en dat nemen ze je nooit meer af
 
zie dit topic nu pas :o


damn kerel je hebt het aardig ver geschopt in dat wereldje respekt! :thumb:


..mocht ik nog aan mn motorrijbewijs beginnen mag jij me wat proeflesjes geven ;)
 
Mooi palmares Arno !

En nu? Volledig fini met motorrijden of blijf je verderrijden voor je plezier?
Circuit of ook openbare weg?
 
Toch een aardig palmares!
Keep lifting those weights :)
 
Mooi palmares Arno !

En nu? Volledig fini met motorrijden of blijf je verderrijden voor je plezier?
Circuit of ook openbare weg?

misschien in de toekomst een keer een bike voor op de weg, voorlopig is dat veiliger van niet ;)
 

Soortgelijke topics

Back
Naar boven