AndroidHealthClinic

Arnold Classic 2015 Topic

Bezoekers in dit topic

wat een flut uitslag weer.
1 en 2 ok!
branch had in mijn ogen moeten winnen maar is natuurlijk totaal niet pleasing.

---------- Toegevoegd om 09:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:31 ----------

hoewel cederic behoorlijk is verbeterd richting de finale zie ik nu
 
Dexter: Fantastisch op die leeftijd, esthetisch de beste fysiek. Droog & genoeg massa.
Branch: Ben er geen fan van, maar wel zijn beste fysiek in jaren imo
Compton: Mist precies nog wat 'muscle maturity', massa genoeg op die leeftijd
McMillan: Onklopbare fysiek, maar zoals ALTIJD niet droog genoeg.
Centopani: Quads een minpunt. Oogt on stage minder pleasing als in de pre show pics.
Roelly: Geen striations op z'n benen. MEGA gut. Downhill voor Roelly :(
 
Wel mooi twee trainingsmaatjes vechten om de 1e plaats
Die ouwe dexter knap hoor! great shape!!
Branch z'n rug is ook niet symetrisch, dat zie je duidelijk bij de prijsuitreiking 3.32.44
 
ja klopt! oeps sorry :o
 
Terechte uitslag wat mij betreft, overigens gaat het echt bergafwaarts in de bodybuilding. Als je deze line-up en bodies vergelijkt met jaren daarvoor dan wordt dat pijnlijk duidelijk. Normaliter verwachten we dat we steeds een stapje verder komen en steeds beter worden in wat 'we' doen, niets is minder waar. Branch verkiezen boven Dexter zou wat mij betreft tegen alle principes ingaan, al moet ik zeggen dat Branch er beter bijstaat dan voorheen. Hoe sommige athleten op het podium verschijnen is gewoon respectloos jegens je sponsors wat mij betreft.
 
Vind er tegenwoordig ook maar weinig pleasing fysieken tussen staan. De enige in deze line-up die me kon bekoren was Cedric. Graag meer van dat soort gasten die niet met zo'n idioot dikke pens rondlopen.
 
130000 dollar voor dexter!

---------- Toegevoegd om 19:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:19 ----------

Zeker wel terecht, was mooi om te zien. ik vind het wel jammer dat shawn kai en phil niet mee doen, dit zijn toch mijn favorieten!
 
William komt nog wel?

Niemand afgelopen Olympia gezien?

Compleet over het hoofd gezien door de jury!

Sowieso top 10, mayb zelfs top 6.

Kijk alleen al de pre judging terug.

Die spierbuiken van hem zijn insane :)
 
William komt nog wel?

Niemand afgelopen Olympia gezien?

Compleet over het hoofd gezien door de jury!

Sowieso top 10, mayb zelfs top 6.

Kijk alleen al de pre judging terug.

Die spierbuiken van hem zijn insane :)

Haha idd

Die gaat nog veel shows winnen, veel meer dan Roely ooit zal winnen.

Bonac doet me denken aan Dexter Jackson maar dan met véél meer massa. Heeft ook geen zwakke punten.
Gewoon zijn massa behouden en steeds schredded en hard op de wedstrijden staan en hij heeft een mooie toekomst. Vorig jaar was het standaard "eerste IFBB profjaar wedstrijden draaien en je kop laten zien" maar nu kennen ze hem goed genoeg en zullen ze hem niet meer links laten liggen.
 
Bonac has to pay his dues first. Eerder krijgt hij geen top6 geschonken vd IFBB
 
physique klasse winnaar.
 
Laatst bewerkt:
Imo mooier dan die bolle buiken in de open klasse, wordt echt steeds erger.
 
Het is echt erg gesteld met het bodybuilding word alleen maar erger. Waar zijn de fysieken als een wheeler levrone shawn enz...
 
Back
Naar boven