AndroidHealthClinic

Arnold Classic strongman 2020 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Portonia1

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Podcast meister
Lid geworden
9 jan 2014
Berichten
4.218
Waardering
6.524
Lengte
1m90
Massa
100kg
Vetpercentage
14%
Over 3 weken is het alweer zover.

Thor gaat lekker, 480 kg in training.

Hier kan tzt ook wel de livestream geplaatst worden.
 
Shivlyakov


Lekker trainen zoals Rocky in Rocky 4.
 
Voor als mensen willen terug kijken:

Dag 1:

 
Toch weer typisch Arnold dat zijn wedstrijd de Mr. Olympia overklast. :D
 
Toch weer typisch Arnold dat zijn wedstrijd de Mr. Olympia overklast. :D

Het is wel nice dat hij nog zoveel bezig is om de sport te promoten en groter te maken.
Daarnaast is hij ook groot fan van de strongman, weet niet hoe dat met die lui van de olympia zit :P
 
Bij RxMuscle hebben ze, door de jaren heen, vaak kritiek gehad op allerlei wedstrijden. De AC werd telkens aangehaald als voorbeeld van hoe het wel moet.

Daarom heb ik o.a. de gebroeders Weider en de IFBB niet erg hoog zitten. :dunno:
Daarnaast is hij ook groot fan van de strongman, weet niet hoe dat met die lui van de olympia zit :P
Arnold is tenminste zelf bodybuilder (op hoog niveau), en in zijn jonge jaren powerlifter, geweest. Zijn organisatie leeft ook niet in het stenen tijdperk.
 
Daarom heb ik o.a. de gebroeders Weider en de IFBB niet erg hoog zitten. :dunno:

Erg conservatief ook met veranderingen.
Ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren aankomende jaren nu Olympia verkocht is
 
Was er vorig jaar een gratis livestream? De laatste Mr. O die ik probeerde te bekijken was 2017.
 
Was er vorig jaar een gratis livestream? De laatste Mr. O die ik probeerde te bekijken was 2017.

Weet ik niet meer zeker. Volgens mij niet want ik heb het niet live gezien in ieder geval.
De laatste keer dat ik het live heb gezien was de kwaliteit ook zo slecht dat je beter niet kon kijken.
 
Geen 501kg voor haftor vandaag?
 
wel 66k mensen die kijken, niet verkeerd.
 
Prep van Thor (maaltijden)

 
Weegt 200 kg ook...
10.000 calorieën zegt hij maar als je de maaltijden ziet lijkt het niet veel.
 
Zit die Amerikaan niet op 18.000? :thinking:
 
Back
Naar boven