Fitness Seller

Arnold op MTV (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

BruceLeroy

Cool Novice
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
16 nov 2004
Berichten
91
Waardering
0
Vanavond (19-07) om 19.00u op MTV een special van een uur over het leven van Arnold.

Voor diegene die dit berichtje nog op tijd lezen, enjoy..... :D
 
Tof :)
ik zal is checken ^^
thx
 
Bedankt, zal zeker kijken.
 
is de zoveelste herhaling. hier zitten overgens wel beelden in waar je hem 'oud en uitgezakt' kunt noemen. je weet wel waar hier honderden discussies over geweest zijn.
 
lijkt me gaaf, maar kga niet kijken:cool: geen tijd:(
 
7 uur, wat is dat voor een tijd? Dan hoor je in de sportschool te hangen..
 
Bedankt voor de tip, maar zal niet kunnen kijken, heb zelf geen tv en familie is wat anders aan het kijken :rolleyes:
 
Masters zei:
is de zoveelste herhaling. hier zitten overgens wel beelden in waar je hem 'oud en uitgezakt' kunt noemen. je weet wel waar hier honderden discussies over geweest zijn.
Idd, hij is flink verlept geraakt.
 
en dan nog zeggen dat hij nog elke dag traint :P misschien doet hij dat ook nog maar viel niet erg te zien ;)
 
de ohzo trotse Eik is verwerkt tot brandhout :bawling:..maarja..wat verwacht je ook? die man heeft natuurlijk ook nog een eigen leven dat nu om andere dingen draait...wel zonde btw:(
 
Brutez zei:
7 uur, wat is dat voor een tijd? Dan hoor je in de sportschool te hangen..
s' Ochtends ja! Een echte man gaat voor zijn werk of school naar de sportschool. Dan blijft je test spiegel door de dag heen hoger dan dat als je s' avonds traint.
 
S0m30n3 zei:
s' Ochtends ja! Een echte man gaat voor zijn werk of school naar de sportschool. Dan blijft je test spiegel door de dag heen hoger dan dat als je s' avonds traint.
Is jouw gym dan vanaf 7 uur open? Ik ga nu in de vakantie wel 's morgens om 9 uur naar de gym maar dalijk als de school weer begint is dat geen optie. Dan is het gewoon 's avonds trainen.
 
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH

ik heb het ****ing niet gezien !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! waarom zond je geen PM ? :splat: :p
 
S0m30n3 zei:
s' Ochtends ja! Een echte man gaat voor zijn werk of school naar de sportschool. Dan blijft je test spiegel door de dag heen hoger dan dat als je s' avonds traint.

bullshit, als je niet goed wakker bent, train je slecht (ik toch :o )

edit: tenzij je nachtje doortrekt ;)
 
Ik heb die repo al zo vaak gezien ik vind het maar een saai iets.Er zijn belangrijkere dingen die je ook kunt laten zien op tv.
 
dat vind ik zo bullshit die MTV ' the fabolous life of blablabla' . gaan ze gewoon allemaal opsommen hoeveel een pak melk kost die arnold drnikt, welk duur wc papier merk p diddygebruikt. en dan die homos die zogenaamde experts zijn die er tussen door praten, echt pauper
 
klempic zei:
en dan die homos die zogenaamde experts zijn die er tussen door praten, echt pauper

Dat is inderdaad nog het mooiste van die 'experts' :D
 
Back
Naar boven