MuscleMeat

Arnold Schwarzenegger - Character ( Failure is not an option 2008 ) NIEUW ! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Bedankt iedereen ! ben blij dat jullie het leuk vinden .



Vet filmpje! iMovie is best een leuk programma. Ik probeer Final Cut Pro onder de knie te krijgen maar het lukt me niet echt,

ja is wel leuk maar alleen is die timeline wat vervelend die beweegt altijd als je er iets tusse zet
 
''forget it forget it forget it'' ..... :D
 
nice


lang geleden dat ik 4min40 uitkeek op een filmpje van you tube
 
Agree met Jones13, meestal klik ik na een minuutje al weg. Geen interesse meer. Dit filmpje keek ik helemaal uit, goede muziek, goede scenes gekozen en een leuk stukje op het einde ;)

:thumbs:
 
Mooi gemaakt, maar valt wel binnen de categorie: Just another Schwarzenegger movie..

Ik neem dit terug. Keek hem gister op mijn werk met matig geluid Keek hem net thuis met beter geluid:).

Heeft wel degelijks iets anders dan andere filmpjes over Arnold. Goed gedaan.
 
Hoi ik heb eens een tribute/motivatie filmpje gemaakt van arnold nadat ik 2 dage geleden imovie hd heb ontdekt .

ik hoop dat jullie het leuk vinden . Heb er hard aan gewerkt , en ben er best wel trots op :)

http://www.youtube.com/watch?v=WRiL9XPO08A

Titel : Character ( Failure is not an option )
Liedje : Rock Star ( Jason Nevins remix )

Kijk en dan zie je maar weer dat je met Apple veel verder komt dan met Windows :roflol: goed gedaan, mooi einde ook! :thumbs:
 
super gedaan! Respect, je moet dit meer doen !
 
+1
dit is zeer goed gedaan!!
 
je bent wel echt trots op je filmpje he?? ik zag dat je het ook al op amerikaanse fora gezet hebt ;)
 
je bent wel echt trots op je filmpje he?? ik zag dat je het ook al op amerikaanse fora gezet hebt ;)

Niks mis mee toch :D. Het is echt 1 van de betere :).
 
dude beestig filmke! vooral het laatste stukje text !

make it through the pain barrior :D

karma!!!
 
knap gedaan man mooie beelden
:thumbs:
 
Heb je effe mooi in mekaar geflanst kerel!
 
gruwlijk gedaan man :D
 
Zeer mooi gedaan! Respect!

Alleen spreekt de muziek me niet zo aan voor zo'n fimpje, maar dat is persoonlijk natuurlijk. :o
 
Back
Naar boven