XXL Nutrition

Arnold Schwarzenegger foto's

Bezoekers in dit topic

En iets dikkere benen.:)

Die foto waar hij op het strand ligt: rechts in de hoek staat een lekker wijfie!

OMG de triestheid! Je hebt er bij het zien van deze foto zeker gelijk een slinger aan gegeven. :rolleyes:
 
100% Human perfection.
 
Hopelijk wordt BB weer wat zoals vroeger.
Want die kerels zien er nu wel niet meer uit.
Mooie motivatie voor de nieuwelingen onders ons als ze naar die brute monsters kijken.
Arnold is de enige idool voor mij.
Vraag me af of die "massamonsters" het zelf niet beseffen hoe overdreven dit wel is.
 
Je hebt gelijk. Vaak vinden ze het zelf ook niet echt mooi.
 
Hopelijk wordt BB weer wat zoals vroeger.
Want die kerels zien er nu wel niet meer uit.
Mooie motivatie voor de nieuwelingen onders ons als ze naar die brute monsters kijken.
Arnold is de enige idool voor mij.
Vraag me af of die "massamonsters" het zelf niet beseffen hoe overdreven dit wel is.

Denk dat bv een Jay Cutler er veel voor over zo hebben om 15kg in te leveren (en daarmee dus veeeel minder ongezond leeft) als hij hiermee ook de Olympia zou kunnen winnen. Helaas is dit niet wat de jury en het publiek wilt zien!
 
@ B T S
Als ik mij niet vergis, woog Arnold 109Kg bij 1.88m.
Biceps: 56 cm
 
Denk dat bv een Jay Cutler er veel voor over zo hebben om 15kg in te leveren (en daarmee dus veeeel minder ongezond leeft) als hij hiermee ook de Olympia zou kunnen winnen. Helaas is dit niet wat de jury en het publiek wilt zien!

Wat ik begrepen heb willen ze toch weer meer richting het 'sportieve' fysiek. Dus geen enorme guts meer etc. Maar dit doen ze natuurlijk niet in één klap. De pro's moeten zich kunnen aanpassen en sommige zullen misschien langzaam van het toneel verdwijnen. Zelf vind ik de wat jongere generatie als heat en wolf wel erg mooi. Ook Dexter vind ik super!
 
@ B T S
Als ik mij niet vergis, woog Arnold 109Kg bij 1.88m.
Biceps: 56 cm

Oef gelukkig ben ik 9 cm kleiner dus hoef ik ook niet zo zwaar te worden :rolleyes:

Maar inderdaad tegenwoordig zijn de benen eigenlijk gewoon te groot.
Maar als je hier zegt dat je alles 2x pw traint en1 x pw maar je benen ben je gelijk die beachboy:cool:
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

LNG%20LNG%20LNG%20&%20Arnold%20Schwarzenegger%20LNG.jpg
 
ik 5 erboven, dus moet nog iets meer :P

Ey Gozer, binnenkort weer ff trainen.

en jij moet inderdaad iets meer (als je dat wilt) haha.
Maar als je jouw lengte hebt en dan boven de 110kg aan vvm, THE BOMB:D
 
Ey Gozer, binnenkort weer ff trainen.

en jij moet inderdaad iets meer (als je dat wilt) haha.
Maar als je jouw lengte hebt en dan boven de 110kg aan vvm, THE BOMB:D

Zeker binnenkort weer effe trainen!

En tussen de 105 en 110 is ook mijn doel :cool:
 
hoe oud zou hij hier zijn geweest ?

[afbeelding niet meer beschikbaar]


zeker jonger dan 19! in zijn boek staat een foto in de alpen op 19-jarige leeftijd en daar was ie al stukken groter... ik schat hier een jaar of 16... 17...
 
Back
Naar boven