Fitness Seller

Arnold Schwarzenegger Supplement Line

Bezoekers in dit topic

mark1986

Ripped Bodybuilder
Waardering
633
Lengte
1m82
Massa
103kg
Arnold_FBTO_v1_0.jpg

Arnold Schwarzenegger has been working with MusclePharm to develop an exclusive line of nutritional supplements, called the Arnold Series."It was the right time to do this," states Schwarzenegger. "I never wanted to just lift weights; I wanted to lift the whole sport of bodybuilding, and spread fitness all over the world. I saw an opportunity here to continue that crusade, and thanks to MusclePharm, the result will be absolutely fantastic supplements to help people on their fitness journey."The Arnold Series product line will initially launch with eight supplements supporting the four fitness pillars: performance, power & strength, nutrient support and recovery, and will be available domestically and internationally at health food and nutrition stores as well as with online retailers in September 2013.
jeej

Maar heeft hij al niet genoeg publiciteit en geld?

Geld heb je nooit genoeg naar het schijnt. Zal wel een dure lijn worden gok ik, ben benieuwd!

Volgens mij heeft Arnold zelf nooit veel supplementen gebruikt in die tijd ofwel?

Arnold's Athletical Supplements gaat de lijn heten.

Tijdens zijn jonge jaren waren zijn supplementen: Hele kippen, slechte kwaliteit biefstuk geleverd door het Oostenrijkse leger en liters bier en wijn...

Hij gebruikte alleen creatine maar heeft hierdoor wel leverschade opgelopen. Not even once.

welke bekende BB'er begint er nou niet een

-Ronnie Colemen
-Dorian Yates
-Jay Cutler (word binnenkort naar de markt gebracht)
-Berry de Mey

zal mij niks verbazen als Phill er binnenkort ook een begint

Geef ze ook groot gelijk. Simpel cashen. Met hun bekendheid kunnen ze veel vragen en zijn er altijd idioten die denken dat een potje creatine met hun naam erop beter is dan een andere.

Het ding heet big-t, word gebruikt door meneer Cutler zelf, en moet gebruikt worden tezamen met een "testosterone boosting protocol"

welke bekende BB'er begint er nou niet een

-Ronnie Colemen
-Dorian Yates
-Jay Cutler (word binnenkort naar de markt gebracht)
-Berry de Mey

zal mij niks verbazen als Phill er binnenkort ook een begint

Zijn niks waard, arnie supps rule!

Supplementen waren in die tijd gewoon veel krachtiger, paar tabletjes bij ontbijt was vaak al genoeg. :thumbup:

wanneer begin jij je eigen supplementen lijn T?

Back
Naar boven