XXL Nutrition

Arnold Strongman Classic 2010 Results

Bezoekers in dit topic

poundstone aan kop dus
 
Waren naar het schijnt stomme call-outs en moesten athleten slecht of niet voorbereid aan events beginnen. Startsignalen die afgaan als athleten nog in hun stoel zitten etc ...

Zou wel verklaren waarom Zydrunas slecht scoorde op de stones waar hij normaal top3 is.
 
http://www.youtube.com/user/Krindell12#p/a/u/0/wsxzvJ2hxnE


Blijkbaar had Big Z wat problemen met de stones. Waarschijnlijk de tacky. Op Marunde forum werd ook al gesproken over een hamstring blessure.. Hoop het niet voor de big guy!

Big Z heeft trouwens weer een nieuw WR gezet. 2 reps met 459 pounds op de axle! :eek:
 

Zelf vandaag axle 2x 160 kg gedaan. Dacht dat de vorm eraan kwam. Maar
DAMN!! dat was eaZY 459lbs +/- 208kg

Heb ook gehoord dat ze Z onverwachts naar voren riepen en hij nog hars op moest doen. Waardoor hij gewoon geen tijd had en daardoor de Stones slecht deed. Hoop niet dat ze hem op deze manier proberen te verslaan. Ze willen natuurlijk liever dat Derek wint. Hij wordt gesponsord door MHP.
en dat de blessure die hij daardoor bij de stones opliep meevalt.
 
Het zou idd strongman onwaardig zijn om zo te proberen Zydrunas een beetje dwars te zitten. Maar laten we hopen dat dat gewoon niet het geval is.
 
Volgens mij is zen MP max 230 ofzo... en geen pushpress he... MP
 
Volgens mij is zen MP max 230 ofzo... en geen pushpress he... MP

Dat geloof ik eerlijk gezegt niet, is daar een filmpje van? PP geloof ik wel. Als Poundstone een 230 MP had dan had ie ook wel al het record op log.
 
Dat geloof ik eerlijk gezegt niet, is daar een filmpje van? PP geloof ik wel. Als Poundstone een 230 MP had dan had ie ook wel al het record op log.

Volgens mij :) ik doe een gok. Die tweede press is zo goed als zonder benen en gaat zo easy. Dat is 208 kg. 230 is miss wat veel, maar 215 lijkt me niet totaal onredelijk hoor... We zullen het de grote zet maar zelf eens vragen...
 
ik hou zo een beetje youtube materiaal bij,en daar heb ik heb eens een seated shoulderpress zien doen van 8x143kg,maar 230kg mp lijkt wel veel.
zoals g-men zegt dat had hij het wr log en niet Z
 
Volgens mij :) ik doe een gok. Die tweede press is zo goed als zonder benen en gaat zo easy. Dat is 208 kg. 230 is miss wat veel, maar 215 lijkt me niet totaal onredelijk hoor... We zullen het de grote zet maar zelf eens vragen...

aha, je had het over Big Z. Dat geloof ik wel zeker. 230 MP zou goed kunnen voor Savickas.
 
ik dacht ook eerst dat je het over Poundstone had.
heb eens op een website gelezen,5x200kg,dusja,dat kan wel
 
is hier ook een streaming link van?
 
1. Poundstone
2. Savickas
3. Ortmayer
4. Koklyaev
5. Shaw

Poundstone gewonnen dus. Hij had 11 reps op de Circus DB van 227lbs en hij versloeg Big Z op de frame walk met 1 sec.

replay:

[Link niet meer beschikbaar]
 
Haha toevallig weer big Z die genaait werd tijdens de stones. Doorgestoken kaart.
 
damn, impressive van Poundstone
 
mss klopt hij Z ook wel op wsm 2010
 
Back
Naar boven