Fitness Seller

Arnoldfan die zegt waar het op staat

Bezoekers in dit topic

Ik zie wel dat het een Junk maar wat kan hij er aan doen? Net zoals haagse sjonnie een probleem kerel heeft z'n ouders nooit gekent internaten gezeten, niks voor niks is hij zo gefrustreerd en zit hij hele dag te blowen en vooral niet vergeten dat hij bij allerlei psychiaters loopt.

En moordenaars waarbij hun teddybeer is afgepakt in hun jeugd hebben ook een excuus. De maatschappij vormt inderdaad voor een gedeelte de persoon maar dat ontneemt die personen nog niet van hun eigen verantwoordelijkheid om er iets van te maken in het leven. Maar goed volgens Gorill0r zien we hier een geslaagd carrieregericht persoon die minimaal een universitaire studie heeft gevolgd als ik tenminste zijn verdedigen van dit persoon serieus moet nemen. Waarbij dan wel de vraag oprijst waarom iemand uberhaupt zo'n leipo als in dit filmpje zou willen verdedigen.
 
Of het een junk/drugverslaafde is durf ik niet te zeggen, maar erg intelligent of beschaafd kan je zo iemand niet noemen. De kans dat zo iemand vast werk heeft is ook niet bijster groot, hoewel het kan natuurlijk.
 
En moordenaars waarbij hun teddybeer is afgepakt in hun jeugd hebben ook een excuus. De maatschappij vormt inderdaad voor een gedeelte de persoon maar dat ontneemt die personen nog niet van hun eigen verantwoordelijkheid om er iets van te maken in het leven. Maar goed volgens Gorill0r zien we hier een geslaagd carrieregericht persoon die minimaal een universitaire studie heeft gevolgd als ik tenminste zijn verdedigen van dit persoon serieus moet nemen. Waarbij dan wel de vraag oprijst waarom iemand uberhaupt zo'n leipo als in dit filmpje zou willen verdedigen.
Ik ben gewoon van mening dat je iemand niet zomaar kunt beoordelen na het zien van 44 seconden beeldmateriaal.

Wij weten allemaal niet hoe deze persoon in elkaar steekt. Dat hij laaggeschoold is kan iedereen zien maar maakt dat hem een slechter mens? Ook al heeft hij maar een simpel baantje in de fabriek. Hij verdient wel een eerlijke euro en de arbeidersklasse is het hart van onze maatschappij.

Maargoed. Mocht het wel een uitkeringstrekker blijken dan krijg je wat mij betreft gelijk Eric.
 
Ik ben gewoon van mening dat je iemand niet zomaar kunt beoordelen na het zien van 44 seconden beeldmateriaal.

Wij weten allemaal niet hoe deze persoon in elkaar steekt. Dat hij laaggeschoold is kan iedereen zien maar maakt dat hem een slechter mens? Ook al heeft hij maar een simpel baantje in de fabriek. Hij verdient wel een eerlijke euro en de arbeidersklasse is het hart van onze maatschappij.

Maargoed. Mocht het wel een uitkeringstrekker blijken dan krijg je wat mij betreft gelijk Eric.

Daar ben ik toch niet zo zeker van. Denk niet dat zij voor de meeste toegevoegde waarden zorgen.
 
Ik ben gewoon van mening dat je iemand niet zomaar kunt beoordelen na het zien van 44 seconden beeldmateriaal.

Beetje hypocriet, vind je niet ? Jij(en ik ook regelmatig) oordeelt toch ook over mensen die je nog nooit gezien hebt. (allochtonen e.d. )
 
Was destijds ook een artikel bij, die gast was een brutale addict vanaf zn 16e.
 
Beetje hypocriet, vind je niet ? Jij(en ik ook regelmatig) oordeelt toch ook over mensen die je nog nooit gezien hebt. (allochtonen e.d. )
Ik ben tegen moslims ja (en alle anderen vormen van geloof). Maar dat is religie en niet persé gebonden aan een bepaald volk.
 
Never judge a book by its cover maar in dit geval zag er de cover er toch wel erg smoezelig uit.
 
niet een k*tjunk maar gewoon een JUNK!

Als je ziet wat voor schade dit soort ongediert aanricht zijn het gewoon k*tjunks. Denk toch nog met genoegen terug aan de dag dat twee van mijn ex-collega's zo'n junk een paar goede tikken verkochten omdat hij de fiets die hij op afbetaling had gekocht niet meer kwam betalen. Dat daarna zijn halve tokkiefamilie verhaal kwam halen was wat minder maar wel weer een belevenis op zich.
 
Nee want parasieten horen niet thuis in onze maatschappij.

jongend die gast heeft een probleem dus ik vind het niet zo erg als hij een uitkering zou trekken.
 
jongend die gast heeft een probleem dus ik vind het niet zo erg als hij een uitkering zou trekken.
Wat is zijn probleem? Juist dat hij een junk is.

Een cirkel waar ze gewoon nooit meer uit komen tenzij ze hulp krijgen.
 
jongend die gast heeft een probleem dus ik vind het niet zo erg als hij een uitkering zou trekken.

Ben je altijd zo soft of je doe je maar alsof?
 
jongend die gast heeft een probleem dus ik vind het niet zo erg als hij een uitkering zou trekken.

Het is maar goed dat ie niet bij Faizel hoeft aan te kloppen. :D
 
Back
Naar boven