XXL Nutrition

Arnoldfan die zegt waar het op staat (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ik zie die k*tzwerver overal en mensen vinden hem altijd grappig, ik snap echt niet wat hier leuk aan is ? ???
ga verder met jezelf platspuiten junk:hello:
 
Het is gewoon een k*tjunk en het is wel grappig dat de boardracistjes opkomen voor zo'n krapuul terwijl ik dus nooit zal opkomen voor welke parasiet ook. Allochtoon of autochtoon. Maar goed als je er op hamert om niet te generaliseren verdedig je volgens dit soort sukkels gelijk ook de criminelen, ze kunnen het ook niet helpen dat ze een tunnelvisie hebben en een plaat voor de kop.

ben zeker geen fan van het type kerel... maar anderzijds kan ik ook de tering krijgen van groepjes ruziemakers.. wie ze ook mogen zijn..
EN ik vind dat we dat gedrag NIET mogen tolereren.. als we met zen allen deze brolapen op hun plaats zetten is het in een wip gedaan.

BTW ik ben ver van een racist!
 
je bent ook niet meteen een racist als je gek wordt van groepjes buitenlandse ruziezoekers
 
De enige manier dat je malloten (mocrothugs) kan bestrijden op microlevel is met een andere malloot (tokkie). Respect voor de man zijn actie.
 
Natuurlijk is die vent van het filmpje een k*t junk.

De manier waarop hij praat, dus woordkeus en toon, is gewoon grappig.
 
Jij maakt amper onderscheid, maar scheld hem uit voor k*tjunk ?

Ken je hem ? weet je wat hij in z'n leven doet ? Zoja...dan mag jij dit zeggen.

Misschien werkt deze man wel gewoon en houd hij zich braaf aan de regels maar rookt hij joints,wat maakt het dan uit.

De marokaantjes die misdaden plegen spreek jij goed, spoor jij wel ?

EricR heeft gelijk. Dit is een junk. Ken ik hem? Niet persoonlijk, maar weet wel wie het is.
 
Het is gewoon een k*tjunk en het is wel grappig dat de boardracistjes opkomen voor zo'n krapuul terwijl ik dus nooit zal opkomen voor welke parasiet ook. Allochtoon of autochtoon. Maar goed als je er op hamert om niet te generaliseren verdedig je volgens dit soort sukkels gelijk ook de criminelen, ze kunnen het ook niet helpen dat ze een tunnelvisie hebben en een plaat voor de kop.

Eric heeft het fundament van z'n politieke standpunt op de Kermis gevonden. :p

Al die ritjes dreven hem naar de linkerkant van het Kermis terrein. :P
 
Eric heeft het fundament van z'n politieke standpunt op de Kermis gevonden. :p

Al die ritjes dreven hem naar de linkerkant van het Kermis terrein. :P

Altijd beter dan het fundament voor een politiek standpunt bij de Kop van Jut vinden.

Was overigens eerder rechts extremistisch in mijn jeugd dan links, dus er is nog hoop voor sommigen :D
 
Ben jaloers op jou kinderen, die hebben bij deze een goedkeurig van papa voor een lekkere zuurstok op de kermis.
 
K*tjunk rare uitspraak van EricR, Wat kan die kerel er aan doen dat hij junk is? zal heus wel een reden voor zijn EricR, de 1 kan beter met z'n probleem omgaan dan de ander en dan speelt er nog wat genetische dingetjes mee.

Trouwens hoe weet je dat het een parasiet is dan?
 
Ben jaloers op jou kinderen, die hebben bij deze een goedkeurig van papa voor een lekkere zuurstok op de kermis.

Ik ben ook jaloers op mijn kinderen, ze zullen nooit geboren worden.
 
Ik ben ook jaloers op mijn kinderen, ze zullen nooit geboren worden.
Dat klinkt bijna als een 'I'm sick of this world' uiting? Denk je niet dat je iets heel moois mist? Niet dat het mijn zaken zijn dus je hoeft niet te antwoorden.
 
Dat klinkt bijna als een 'I'm sick of this world' uiting? Denk je niet dat je iets heel moois mist? Niet dat het mijn zaken zijn dus je hoeft niet te antwoorden.

Dan lees je mijn posting verkeerd, op wazige postings zoals Marky die plaatst kan je eigenlijk alleen maar reageren met nog wazigere reacties.

On-topic, zelfs met k*tjunks zoals in het filmpje uit de opening blijft de wereld prachtig. Ook al zijn dit soort figuren verspilling van DNA. (weer wat olie op het vuur er bij? :D)
 
Dan lees je mijn posting verkeerd, op wazige postings zoals Marky die plaatst kan je eigenlijk alleen maar reageren met nog wazigere reacties.

On-topic, zelfs met k*tjunks zoals in het filmpje uit de opening blijft de wereld prachtig. Ook al zijn dit soort figuren verspilling van DNA. (weer wat olie op het vuur er bij? :D)

Maar leg nou is uit waarom het een k*tjunk is?
 
Maar leg nou is uit waarom het een k*tjunk is?

Als je dat niet kan zien dan houdt het gewoon op. Of komt die kerel over alsof het een helder persoon is met verlichte inzichten?

Lijkt toch meer op zo'n figuur als Haagse Sjonnie, ook zo'n k*tjunk die door velen wordt gezien als een prachtfiguur. Altijd leuk die prachtfiguren die de maatschappij alleen maar geld kosten.
 
Als je dat niet kan zien dan houdt het gewoon op. Of komt die kerel over alsof het een helder persoon is met verlichte inzichten?
Nogmaals vind ik het erg knap dat jij in 44 seconden beeldmateriaal iemand kunt beoordelen. Wat weet jij nou van die gozer? Net zoveel als wij, helemaal niks.

Lijkt toch meer op zo'n figuur als Haagse Sjonnie, ook zo'n k*tjunk die door velen wordt gezien als een prachtfiguur. Altijd leuk die prachtfiguren die de maatschappij alleen maar geld kosten.
Wie zegt dat het een uitkering trekker is in dit filmpje? Misschien werkt hij wel harder dan jij.
 
Nogmaals vind ik het erg knap dat jij in 44 seconden beeldmateriaal iemand kunt beoordelen. Wat weet jij nou van die gozer? Net zoveel als wij, helemaal niks.

Het is een momentopname maar die momentopname geeft wel direct het beeld dat 'we' te maken hebben met de onderste regionen van de maatschappij. Op een board waar een vrij grote groep hele bevolkingsgroepen over 1 kam scheert is zo'n uiting als die van jou overigens wel grappig. Of mag je alleen bevooroordeeld zijn als je bij jullie groepje hoort?


Wie zegt dat het een uitkering trekker is in dit filmpje? Misschien werkt hij wel harder dan jij.

Misschien wel, maar dat is ook niet zo moeilijk :D
 
Ik zie wel dat het een Junk maar wat kan hij er aan doen? Net zoals haagse sjonnie een probleem kerel heeft z'n ouders nooit gekent internaten gezeten, niks voor niks is hij zo gefrustreerd en zit hij hele dag te blowen en vooral niet vergeten dat hij bij allerlei psychiaters loopt.
 
Houston die bij z'n oude gelijkgestemde DBBér Eric constructieve vragen gaat stellen. :roflol:

Het zit Houston nog hoog dat hij niet meer kan hengelen bij Eric voor back-up tijdens discussies waar DBB een kringetje vormt en het vuur opend op linkse lobbies.

De gelijkgestemdheid met Eric heeft houston verspeeld met z'n waanbeelden gekoppeld aan de wereldvisie. Eric is rationeel links, Houston verstoord links.
 
Back
Naar boven