XXL Nutrition

Arnold's blueprint, serieus één van de beste motivatie filmpjes! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

KoekieMonster

Huge Freak
10 jaar lid
Lid geworden
17 apr 2007
Berichten
7.756
Waardering
536
Lengte
1m84
Must watch!!!

[Link niet meer beschikbaar]
 
Ja sommige zullen al wel gezien hebben, maar het is echt ongelofelijk hoe hij (nog steeds) de motivatie uitstraalt!

Gewoon rillingen ervan!
 
ja ongelofelijk wat een onzin hij allemaal uitkraamt 1 uur lang.
 
  • Like
Waarderingen: mat
Alsof je dit soort filmpjes ook echt gaat kijken om kennis op te doen. Volgens mij kijk je dit om gewoon een enorm gemotiveerd en gepassioneerd persoon te zien.
 
Alsof je dit soort filmpjes ook echt gaat kijken om kennis op te doen. Volgens mij kijk je dit om gewoon een enorm gemotiveerd en gepassioneerd persoon te zien.

Dat zegt hij toch ook :p
 
Niemand die doorheeft dat ik op nosje reageer?
 
Niemand die doorheeft dat ik op nosje reageer?

Waarom citeer je dan niet gewoon? Maakt het een stuk duidelijker. Als je hem niet citeert ga ik er automatisch (logisch) vanuit dat je het tegen TS hebt.
 
Omdat mijn post direct na die van hem komt, ik zie geen andere reden waarom ik zo'n vrij specifieke reactie zou geven .
 
Omdat mijn post direct na die van hem komt, ik zie geen andere reden waarom ik zo'n vrij specifieke reactie zou geven .

Blijkbaar zijn er, ondanks je specifieke reactie, toch 2 personen die beide denken dat je het tegen TS hebt. Maar dat ligt aan ons (mij althans) :) geen probleem.
 
Het is geen video om kennis op te doen, het is hoe Arnold het ziet en heeft gedaan en daarmee ter motivatie.

Ben wel benieuwd hoe een pose down tussen Arnold en Nosje er uit zal zien.

---------- Toegevoegd om 08:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:39 ----------

Alsof je dit soort filmpjes ook echt gaat kijken om kennis op te doen. Volgens mij kijk je dit om gewoon een enorm gemotiveerd en gepassioneerd persoon te zien.

yep voornamelijk dat tweede inderdaad.
 
vanuit welke film komt dat stuk vanaf 3.30 ,waar hij eieren zit voor te bereiden ? Heb ik nog nooit eerder gezien gehad en dat stuk ietske verder waar hij zit te eten met die vrouw ?

Heb jij de eerste paar seconden van het filmpje gezien? :o

Ik gokkkkk dat het van het filmen van Pumping Iron af komt, maar dat het nooit is vertoond :roflol:
pure gok
 
Snap nog steeds niet waar die vent dat zware accent vandaan heeft.
 
Back
Naar boven