XXL Nutrition

Arnolds encyclopedie (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Floyd

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
14 okt 2002
Berichten
1.384
Waardering
0
Ik zit op dit moment in de states en ben al een aantal keren dat Arnolds bodybuilding encyclopedie tegen gekomen. 700 pagina's met ongeveer alles wat betreft bodybuilding. Nu is dit uiteraard in het engels, geen probleem, al moet ik wel zeggen dat ik liever een Nederlandstalige zou hebben. Nu is mijn vraag; bestaat er een nederlandstalige versie van dit boek, en zo ja waar te verkrijgen. Want vind het opzicht wel de moeite waard....

let me know, thnx.
 
Ik denk het niet, kwil dat boek ook bestellen via proxis.be maar ze hebben enkel een engelstalige vesrie. Maar dat maakt toch nt zoveel uit?
 
Ik denk daty je het best gewoon de orginele kan kopen

Staat wel redelijk wat achterhaalde onzin in, maar als je dan ook nog eens een NL vertaling koopt word het vaak nog erger
 
huh, wat the **** staat er allemaal op dit scherm.... Zo, der is er 1 druk bezig met de lay-out zie ik alweer.

Dan ga ik dat origineel maar halen, toch wel een leuk hebbeding denk ik. thnx, merry xmas
 
Originally posted by 3XL
.... Staat wel redelijk wat achterhaalde onzin in, maar als je dan ook nog eens een NL vertaling koopt word het vaak nog erger ....

Hoezo onzin ? moet je niet zoveel mogelijk mayonaise eten dan ?? :D

O nee dat staat in dat andere boek van Arnie :D

Zou idd gewoon de orginele kopen mag niet ontbreken in je collectie ;)

Arnie rulezz.

Groet Smalluser :thumb:
 
Bedoel je de 1998 versie? Die heb ik van de zomer in A'dam gekocht. De engelse versie uiteraard. Is wel een mooi boek.
 
Ik heb in de database gekeken op het werk, kon hem niet vinden. Volgens mij bestaat er alleen een Engelse versie, wel kan je kiezen uit paperback of hardpack.

Groetjes Dutchgirl
 
Gracias Dutchgirl, dat paperback of hardpack, dat zijn de kaften?! Harder is natuurlijk wel het mooist.

Zit nu alweer achter m'n oude vetrouwde computertje in holland. Heb dat boek helaas niet gekocht (uitstellen tot de laatste dag, en dan jezelf voorhouden dat je wel vroeg opstaat....ik..jah..??? ).

Enfin, ik zou dat ding wel kunnen laten opsturen, maar als je hem gewoon in Amsterdam kan halen, welke boekhandel(s)? Zitten die een beetje in het centrum?

Ik ben niet echt bekend in A'dam, ken alleen de r. dwarsstraat van binnen en buiten ;)

b.v.d.
 
je kunt hem wel bestellen bij de bruna..

heb ik ook gedaan
 
American bookcentre in de Kalverstraat. Vlak bij de V&D. Harde kaft koste daar €65,- :( . Vond ik wel ietsie te duur, dus heb ik de zachte kaft gekocht: €34,-
Alleen met dat boek rondlopen is al een training op zich. Telefoon boek formaat: 800 pagina's. :D
 
Harde kaft 65 ootjes, das een bult. Bij bruna bestellen, mooi. dank u allen.
 
Back
Naar boven