Fitness Seller

Arofixen PCT na test-tren (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Blad

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
19 aug 2008
Berichten
955
Waardering
27
Lengte
1m78
Massa
91kg
Vetpercentage
15%
Hoi allemaal,

Ik lees hier wel veel rond maar post zelf bijna nooit. Lees ook veel op internationale fora en heb nu een vraag met betrekking tot de PCT na de volgende cycle:

1-4 winny 50mg
1-12 test e 250mg
1-10 tren e 400mg
1-13 HCG

Op andere fora lees ik veel meer over arofixen (20mg nolva + 20mg aromasin) als PCT, zeker na een tren cycle.

Hier wordt daar over het algemeen toch anders naar gekeken en wordt vaak alleen nolva of clomid oid gepakt. Wat zijn jullie ervaringen en ideeën hierover?
 
Hoi allemaal,

Ik lees hier wel veel rond maar post zelf bijna nooit. Lees ook veel op internationale fora en heb nu een vraag met betrekking tot de PCT na de volgende cycle:

1-4 winny 50mg
1-12 test e 250mg
1-10 tren e 400mg
1-13 HCG

Op andere fora lees ik veel meer over arofixen (20mg nolva + 20mg aromasin) als PCT, zeker na een tren cycle.

Hier wordt daar over het algemeen toch anders naar gekeken en wordt vaak alleen nolva of clomid oid gepakt. Wat zijn jullie ervaringen en ideeën hierover?

Ben de preciese reden ff kwijt maar doe dat zelf ook altijd ( of een andere combinatie qua mg's van nolva & aromasin)
 
Ik raad arofixen altijd aan bij een kuur met hoge aromatiserende middelen. Zodat je geen oestrogeen rebound krijgt na je pct. Waarom het met tren aangeraden word.. idk.
 
Mooi dat jullie er ook positief over zijn. Wel vreemd, want zie het men hier niet vaak doen. Wat zouden jullie dan aanraden? Ik dacht aan zoiets:

week 14: 10mg nolva + 10mg aromasin in de ochtend en 10mg nolva +10mg aromasin in de avond
week 15: 10mg nolva + 10mg aromasin in de ochtend en 10mg nolva +10mg aromasin in de avond
week 16: 10mg nolva + 10mg aromasin in de ochtend en 10mg nolva +10mg aromasin in de avond
 
Arifixen wordt hier ook vaak aangeraden voor kuur met tren hoor.

Voorstel prima alleen week langer doen.
 
1x per dag nolva en aromasin is zat. Nolva heeft een erg lange halfwaardetijd en aromasin hoeft ook niet 2x per dag. Op vs fora zie je aromasin vaak eod maar er zijn aanwijzingen dat dit niet afdoende is. Maar 1x per 24 is echt zat gewoon.

---------- Toegevoegd om 13:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:12 ----------

Een van de voordelen is dat nolva IGF verlaagd en aromasin IGF verhoogd. Lees dit ouwe topic eens http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/aromasin-216099/
 
Interessant om te lezen inderdaad. Wat ik, misschien daardoor ook, weleens voorbij heb zien komen is dat men ed 20mg nolva+10mg aromasin pakt. Is dit misschien beter? (Ik heb sowieso geen tabletten arofixen waardoor ik niet verplicht ben om evenveel te pakken maar heb gewoon 1 potje nolva en 1 potje aromasin) Zal wel niet heel nauw komen, maar aan de andere kant is het toch wel de helft aan aromasin. Weten jullie hier misschien meer over?

Thanks voor de tip met betrekking tot halfwaardetijd, zal het dan wel elke avond voor het slapen gaan innemen.
 
Hoi allemaal,

Ik lees hier wel veel rond maar post zelf bijna nooit. Lees ook veel op internationale fora en heb nu een vraag met betrekking tot de PCT na de volgende cycle:

1-4 winny 50mg
1-12 test e 250mg
1-10 tren e 400mg
1-13 HCG

Op andere fora lees ik veel meer over arofixen (20mg nolva + 20mg aromasin) als PCT, zeker na een tren cycle.

Hier wordt daar over het algemeen toch anders naar gekeken en wordt vaak alleen nolva of clomid oid gepakt. Wat zijn jullie ervaringen en ideeën
 
Waar haalt iedereen toch altijd vandaan dat:
1. Exemestaan IGF-I laat stijgen (de enige studie die ik ken laat geen stijging zien; http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/14671195)
2. Dat serum IGF-I uberhaupt boeiend is voor spiergroei (leesvoer: http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/18500379)

Hoi allemaal,

Ik lees hier wel veel rond maar post zelf bijna nooit. Lees ook veel op internationale fora en heb nu een vraag met betrekking tot de PCT na de volgende cycle:

1-4 winny 50mg
1-12 test e 250mg
1-10 tren e 400mg
1-13 HCG

Op andere fora lees ik veel meer over arofixen (20mg nolva + 20mg aromasin) als PCT, zeker na een tren cycle.

Hier wordt daar over het algemeen toch anders naar gekeken en wordt vaak alleen nolva of clomid oid gepakt. Wat zijn jullie ervaringen en ideeën hierover?
Mij ontgaat het nut van een aromatase remmer gedurende een periode dat er bijna niets aromatiseert en er al een SERM wordt geslikt volledig.
 
Laatst bewerkt:
dus test tren volstaat alleen nolva volgens jou Galen?
 
Beste kun je er nog hCG bij nemen.
 
Zie ook vaak bij een test/tren kuur nolva 20mg/clomid 25mg combi voorbijkomen, waar komt dat idee vandaan dan? En hoe kijk jij aan tegen een nakuur van een simpele test only? clomid of nolva.
 
Back
Naar boven