MuscleMeat

Aromasin, Cabergoline/Dostinex & Proviron en toch gyno?

Bezoekers in dit topic

Synthesis

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
11 aug 2007
Berichten
289
Waardering
0
Hoi mannen,

Ben net op de 3de week van mijn Test/Tren kuur.

Test Prop 75mg ed
Tren Ace 50mg ed
Proviron 25mg ed (vanaf week 2 laten bijlopen)
Aromasin 1cap ed (vanaf week 2 laten bijlopen)
Cabergoline 0.5 tablet e3d

Je zou denken dat dit genoeg is tegen oestrogeen + prolactine maar blijkbaar niet...

De eerste 8-9 dagen 5+ kg aangekomen (vooral vocht). Kracht is ook al goed gestegen, dat gaat allemaal zeer goed. Hoofd is wel ook al enorm opgeblazen, maar het ergste,

Had 2 knobbbels aan 1 tepel (waren stabiel na mijn vorige kuur), maar nu merk ik dat er wat zijn bijgekomen en die gelijk groeien. Aan mijn andere tepel ook. Bljiven gelijk ook groeien dus er moet iets gaan gebeuren.

Letro doen ipv Aromasin? Aromasin dosis verhogen? Proviron verhogen naar 50 of 75mg ed?
 
Ik denk dat je beter je voeding in de gate moet houden dat is ook vaak een probleem en aangezien je al 5 kilo vocht erbij hebt met test prop zou het probleem daar liggen....dus echt zoutloos eten en eventueel minder carbs.
 
5kg eerste 8 dagen is wel erg veel inderdaad (veel is niet altijd beter..)
wat eet je dan zoal op een dag ?

ik zou proviron eruit halen en masteron toevoegen, test verlagen
 
Aromasin verhogen en kijken of het verdwijnt
Test verlagen kan ook, maar ik denk dat je dat niet wilt haha
 
Ja maar als je test p en tren a en aro erbij hebt en dan nog vocht vasthoud dan klopt er iets niet. Natuurlijk is elk lichaam anders maar dan nog......
 
^ Ja dacht ik ook. Of te wel alsnog te veel oestrogeen en is letro nodig? Test wil ik idd niet verlagen.

Vocht is al wat minder maar dan nog. Gyno vind ik het ergste..mag niet groeien (zou zelfs beter terug draaien).

Aromasin anders wat verhogen? Zit aan 20mg? Of arimidex eens proberen? (misschien dat mijn aromasin te laag gedoseerd is).
 
^ Ja dacht ik ook. Of te wel alsnog te veel oestrogeen en is letro nodig? Test wil ik idd niet verlagen.

Vocht is al wat minder maar dan nog. Gyno vind ik het ergste..mag niet groeien (zou zelfs beter terug draaien).

Aromasin anders wat verhogen? Zit aan 20mg? Of arimidex eens proberen? (misschien dat mijn aromasin te laag gedoseerd is).

het is niet voor niets dat ik adviseer om test te verlagen.
je gaat er nu van allerlei middelen bij nemen terwijl het eerste wat je moet doen oestrogeen beperken is
 
^ Test verlagen naar wat? 50mg ed? samen met tren ace 50mg ed?
nam vorig jaar weken lang 150mg ed (was wel een kuur om te cutten met minder carbs).

Hoe eigenlijk verder kunnen kuren (en gainen) zonder die gyno.. En wat denk jij, letro of niet? Mijn letro tabs zijn 2.5mg.

Moet wel zeggen had 3-4 maand na het einde van de pct van mijn vorige kuur (hoge dosis test + anavar) het begin van gyno (wat knobbels van <0.5cm diameter aan mijn rechter tepel). Toen wat nolva genomen gedurende een paar weken en bleef gelijk stabiel. Dit was wel nog maar enkel weken geleden.
 
Stel ik zou 0.5mg letro ed nemen tot wanneer de gyno weg gaat. Hoe zou dit oa het volgende affecteren: gains, kracht, gemoedstoestand (ik voel me nu zeer goed op test + tren - geen sides), libido?

Of zou het beter zijn een hogere dosis aromasin of arimi te nemen?
 
Stel ik zou 0.5mg letro ed nemen tot wanneer de gyno weg gaat. Hoe zou dit oa het volgende affecteren: gains, kracht, gemoedstoestand (ik voel me nu zeer goed op test + tren - geen sides), libido?

Of zou het beter zijn een hogere dosis aromasin of arimi te nemen?
zelfs bij 0.25mg ed had ik geen libido meer.. coïtusdrive was down gewoon.
 
Ok de gyno lijkt onder controle - groeit niet meer. Wel is er een vergroot kliertje en wat knobbels - wat meer aan de ene tepel dan de andere. Heb gewoon de dosis van arimidex verdubbelt en neem nu ook wat meer proviron ed.

Nu tegen de opgekomen gyno. Kan ik nog 8-10 weken wachten tot mijn PCT (met veel Clomid+Nolva) en hopen dat het terug dringt? Of is het beter nu Letro te nemne?

Sta nog altijd wel super opgeblazen...7kg bij sinds ik begonnen ben, maar zoals ik zei, veel vocht en ook tamelijk vet - vooral in de vrouwelijke plaatsen (billen en zo). Kracht is super vooruit gegaan maar dat vocht moet ook weg.
 
Gewoon niet te veel aan doen en keer die klieren laten verwijderen, klaar is kees kuren zonder gyno
 
Komen die niet terug dan bij toekomstige kuren? Ik plan nog veel kuren in de toekomst..
 
Gewoon niet te veel aan doen en keer die klieren laten verwijderen, klaar is kees kuren zonder gyno
Ze verwijderen nooit de hele klier, maar enkel hetgeen er teveel is.
Anders zit je met een ingevallen tepel
 
Als 1 capsule aromasin a 20mg niet werkt zal verhogen ook niet werken.

---------- Post toegevoegd Fri 22 Mar 2013 om 19:40 ----------

Ze verwijderen nooit de hele klier, maar enkel hetgeen er teveel is.
Anders zit je met een ingevallen tepel

Nee hoor. Twee vrienden van mij zijn bij dezelfde dokter geweest en die heeft alles weggehaald en het vet weer egaal gemaakt.
Ziet er erg mooi uit (no homo)
 
Back
Naar boven