AndroidHealthClinic

aromasin toevoegen aan nakuur?

Bezoekers in dit topic

WilliamSB

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
18 sep 2007
Berichten
1.876
Waardering
71
Lengte
1m87
Massa
108kg
Vetpercentage
13%
Heb 12 weken gekuurd met sust en tren, inmiddels 5 weken off en dus 2 weken aan het nakuren met nolva 20mg p/d.

Ik heb toevallig nog aroxifen liggen, 20mg nolva en 20mg aromasin.

Zou dit nog nut hebben voor 2 weken?
Of beter bewaren voor een volgende x?

Thx
 
Zijn dit niet dingen die je vantevoren uit zou zoeken?
''Ik stijg op met een vliegtuig en bel aan het einde van de reis even hoe het landen werkt''
 
Zijn dit niet dingen die je vantevoren uit zou zoeken?
''Ik stijg op met een vliegtuig en bel aan het einde van de reis even hoe het landen werkt''

Maakt het echt uit? Ik heb een nakuur geregeld en zie nu dat ik daarnaast ook nog een open potje aroxifen heb.

Vind jouw vergelijking echt vreselijk uit het verband getrokken maar als je jezelf hier goed van voelt, mooi!

Ik wil het overigens gebruiken om de testosteron levels wat op te krikken en het herstelproces te versnellen.
 
Laatst bewerkt:
haha wat een sukkel, Wil ik ook wel weten. heb ook aromasin liggen..
 
Kennelijk is de algemene mening over de dosering van nolvadex in de nakuur hier recent verandert, want zie iedereen nu ineens 20mg ED pakken voor 4 weken, terwijl ik toch dacht dat dit voorheen de eerste paar weken 40mg ED was. Anyway, Nolvadex en Aromasin werken verschillend. Nolva bindt met de receptor waarmee oestrogeen concurreert, terwijl Aromasin met het oestrogeen bindt en je oestrogeen levels dus killed. Ik geloof dat ik de nakuur dit gerust allebei gebruikt kan worden, maar ik weet niet in hoeverre je moet uitkijken dat je niet je oestrogeen levels dus helemaal op 0 plat legt en dat weer averechts zou kunnen gaan werken voor het behoud van massa.

Het kan denk ik geen kwaad het alsnog even nu een paar weken te pakken, maar ideaal is het waarschijnlijk niet meer. Of het nog echt wat gaat toevoegen durf ik niet te zeggen, maar als je de werking nagaat moet je je dus wel realiseren dat je oestrogeen levels onder druk komen te liggen met Aromasin. Omdat je al een paar weken aan het nakuren bent en de grootste hoeveelheid van je kuur al je lichaam uit is weet ik dus niet in hoeverre je misschien je sweetspot hiervoor al gemist hebt. Je kan voor safe gaan en gewoon nog 2 weken enkel nolvadex pakken en kijken hoe je hier van hersteld de komende 3-5 maanden. Volgende keer ook HCG mee laten lopen is wel aan te raden.
 
Heb 12 weken gekuurd met sust en tren, inmiddels 5 weken off en dus 2 weken aan het nakuren met nolva 20mg p/d.

Ik heb toevallig nog aroxifen liggen, 20mg nolva en 20mg aromasin.

Zou dit nog nut hebben voor 2 weken?
Of beter bewaren voor een volgende x?

Thx

Wel eens met JW...je hebt een plan gemaakt, stick to it....Je voorgestelde wijziging gaat sowieso geen wonderen verrichten.

Mooi puntje dan voor je volgende kuur om kennis en info over te vergaren. :)
 
Back
Naar boven