MuscleMeat

aromatiserend of niet??

Bezoekers in dit topic

Elduderino

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
10 apr 2004
Berichten
88
Waardering
0
Ik las gisteren dat sommige anabolen aromatiserend zijn, dus dat er een kans was dat ze omgezet worden in oestrogeen, dit zou niet zo zijn bij niet aromatiserende anabolen...weet iemand ook toevallig welke anabolen wel en niet aromatiserend zijn?

Ik gebruik zelf deca, winstrol en sustanon...en ik zou graag willen weten of deze aromatiserend zijn..

Greetz;)
 
Als je AS gebruikt en dergelijke dingen nog niet weet :rolleyes:

Ik kan je er niet meteen mee verder helpen, ben me er nog maar pas in aan het verdiepen. Terwijl ik misschien nooit roids zal gebruiken. Dus informeer je eens voor je die spullen in je lijf spuit !
 
Winstrol niet, sust wel aromatiserend.

DISCLAIMER: niet 100% zeker
 
What the f###!! Ik ben nog helemaal niet aan het kuren...ok..ik had het misschien een beetje verkeerd neergezet..ik heb de bollen nog maar net binnen, en ben nog niet begonnen met kuren..ik ben niet zomaar een leek die helemaal niks weet ofzo...ik weet misschien nog niet alles...maar daarom stel ik ook vragen op dit forum!!!
:rolleyes:
 
Sinds wanneer valt men als je een half jaar lang deca gebruikt niet meer in de categorie "leek"? :cool:



Elduderino zei:
Ik zou wel nakuren, heb zelf 2 kuren gedaan zonder nakuren, en het duurde een hele tijd...een antal maanden...voordat mijn coïtusdrive weer normaal was.
Maar dit kan ook komen omdat ik me verkeerd heb laten voorlichten over steroide. Een vriend van me die al meer dan 20 jaar bodybuilder is (hij doet al een hele tijd geen wedstrijden meer, hoor!!) vertelde me dat ik mijn eerste kuur en mijn tweede beter kon overbruggen met deca, want dan zou ik minder verlies hebben van massa e.d. Het kwam er dus op neer dat ik bijna een half jaar achter elkaar gebruikt heb...daarna was coïtusdrive nihil...dus misschien dat het wel meevalt als je stopt na 8 of 10 weken, maar je kan volgens mij toch beter nakuren...ik heb wel gelezen dat je met nakuren de klap alleen opschuift...dus dat je na het nakuren alsnog geen testosteron meer aanmaakt..of dit zo is weet ik niet zeker....misschien kan iemand anders hier wat zinnigs op zeggen!!
 
Elduderino zei:
What the f###!! Ik ben nog helemaal niet aan het kuren...ok..ik had het misschien een beetje verkeerd neergezet..ik heb de bollen nog maar net binnen, en ben nog niet begonnen met kuren..ik ben niet zomaar een leek die helemaal niks weet ofzo...ik weet misschien nog niet alles...maar daarom stel ik ook vragen op dit forum!!!
:rolleyes:


bollen :rolleyes:

Wel slim om eerste spullen te kopen waarvan je niet eens weet wat het doet en dan pas gaan afvragen wat het met je zal doen.

Maar zoals je zegt, je bent geen leek, dan ben ik benieuwd naar je volledige plan, denk eerlijk gezegd dat men je hier nog een boel kan helpen
 
Even voor de duidelijkheid....Ik was inderdaad toen nog een leek en heb het verkeerd gedaan...NU weet ik wel beter...DUS NU ben ik geen leek meer!!

Ik snap wel dat het zo over kwam a.d. hand van mijn post, maar ik heb in de tussentijd heel erg veel meer geleerd over AS en ik ben nog steeds aan het leren...en ik wilde gewoon even mijn slechte ervaring delen zodat er hopelijk mensen zijn die niet dezelfde fout maken..
;)
 
Laatst bewerkt:
Elduderino zei:
Even voor de duidelijkheid....Ik was inderdaad toen nog een leek en heb het verkeerd gedaan...NU weet ik wel beter...DUS NU ben ik geen leek meer!!

Ik snap wel dat het zo over kwam a.d. hand van mijn post, maar ik heb in de tussentijd heel erg veel meer geleerd over AS en ik ben nog steeds aan het leren...en ik wilde gewoon even mijn slechte ervaring delen zodat er hopelijk mensen zijn die niet dezelfde fout maken..
;)
Mensen die hun kuur goed voorbereiden maken zulke fouten niet bro!! laat je wel je bloed testen? en wat is je nakuur?
 
Wat snap je nou niet schroefje?? Ik zei toch dat ik toen inderdaad mezelf niet goed had voorbereid en een domme fout heb gemaakt...dan moet je nu niet nog een keer zeggen dat mensen die zich wel goed voorbereiden zulke fouten niet maken...
Ik laat m'n bloed niet testen...tenminste..nog niet!!

bij de weg..als nakuur nolvadex of clomid :o
 
Elduderino zei:
Wat snap je nou niet schroefje?? Ik zei toch dat ik toen inderdaad mezelf niet goed had voorbereid en een domme fout heb gemaakt...dan moet je nu niet nog een keer zeggen dat mensen die zich wel goed voorbereiden zulke fouten niet maken...
Ik laat m'n bloed niet testen...tenminste..nog niet!!

bij de weg..als nakuur nolvadex of clomid :o
geef ik je eeen tip laat je bloed testen voor de kuur en tijdens en vooral na de kuur aan de buiten kant kan je niet zien wat er met je lichaam is gebeurd en ff voor de duidelijkheid ik probeerde je niet te flamen maar te helpen!![Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
ok, mijn fout...ik kreeg zo de indruk dat mensen dachten dat ik er helemaal niks van weet...kun je het beste naar de huisarts gaan om je bloed te laten testen?
 
Back
Naar boven