XXL Nutrition

aromatisering?? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

krieltje

Monstrous Giant
15 jaar lid
Lid geworden
6 okt 2004
Berichten
11.684
Waardering
367
Lengte
1m65
Massa
106kg
Vetpercentage
15%
op het ogenblik ben ik bezig met stanozolon 30 mg pd en 200mg deca,pw,nix schokkens dus,gaat erg lekker,goed hard,ik zou alleen een extra prikkel bij de deca kunnen gebruiken.Liefts iets in de test sfeer,alleen geen zin om iederen dag te zetten,en het mag bijna niet aromatiseren en vooral niet op de axes drukken.Vroeger nogal wat potentie problemen gehad door od nandrolon,ben erg gevoelig op mijn axe,
mijn stat is 38 jaar
train 20 jaar
weeg 101,4 kilo
lengte 1.65 (klein)
bft 11%

Wie kan mij een goede tip geven? :)
 
Deca = Nandrolone Decanoate

Deca drukt het hardst van allemaal!

Test zou ik er zeker bij zetten. Heb met deca en test samen gekuurd gehad en was blij dat ik er de test bij had want mijn jan peter was ook niet meer in optimale conditie.

Zorg dat je dosering test iets hoger ligt als de deca, bv 250 of 300mg per week. Ik zou wel voor een kortwerkende ester gaan bv. de propionate omdat je al in je kuur zit en voordat de test echt wat doet ben je al weer 3 weken verder.
 
ja ik weet inderdaad dat deca nadrolone is,ik wil er dus niet al te veel van nemen,maar het blijft goed spul mits gebruikt in "normale" hoeveelheden.Ik ga het denk ik combineren met 2x per week testex.Sustanon is mij 15 jaar geleden ook niet goed bevallen,tig doosjes HCG (toendertijd kreeg je die gratis bij elk doosje dbol) verder en alle antioestroos bij elkaar heb ik een jaar lang eruit gezien als een spons.Vandaar dat ik vrij laag doseer.Ben niet zo groot,dus als ik er 5 kilo bij pak zie ik eruit als een neanderthaler.Bedankt voor de tip ;)
 
krieltje zei:
op het ogenblik ben ik bezig met stanozolon 30 mg pd en 200mg deca,pw,nix schokkens dus,gaat erg lekker,goed hard,ik zou alleen een extra prikkel bij de deca kunnen gebruiken.Liefts iets in de test sfeer,alleen geen zin om iederen dag te zetten,en het mag bijna niet aromatiseren en vooral niet op de axes drukken.Vroeger nogal wat potentie problemen gehad door od nandrolon,ben erg gevoelig op mijn axe,
mijn stat is 38 jaar
train 20 jaar
weeg 101,4 kilo
lengte 1.65 (klein)
bft 11%

Wie kan mij een goede tip geven? :)

dan moet je het toch bij primo houden. een vorm van test sluit niet bij je wensen aan.
 
Trenbolone?? ;)


Test aromatiseert vrij snel.
 
krieltje zei:
mijn stat is 38 jaar
train 20 jaar
weeg 101,4 kilo
lengte 1.65 (klein)
bft 11%

Kleine jongen of niet? :D

Wil hier toch wel s foto's van zien :eek:
 
Ik zit een beetje te dubben,kep mijn bestelling gedaan,maar begin nu flink te twijfelen,Hoor verschillende dingen over het nakuren de een zegt bijna nix de andere heeft het over megadosis nolva/clomid en combi HCG.Ik denk dat ik de boel maar in een locker gooi en de kat uit de boom kijk.Verder werd mij ook verteld dat viromone watergedragen is nu las ik weer dat het olie opl is,ben bang dat ik dan teveel depot opslag krijg en niet meer weet waar ik moet zetten.Ieder geval bedankt voor het advies :o
 
ja, had besteld ,blijkt fake te zijn las het op het forum,heb ze ook met AEN ipvAEM ,is het ook niet zo dat het een lousy combi is met deca en stromba? ???
 
primo depot heb ik het hier dus over
 
krieltje zei:
Ik zit een beetje te dubben,kep mijn bestelling gedaan,maar begin nu flink te twijfelen,Hoor verschillende dingen over het nakuren de een zegt bijna nix de andere heeft het over megadosis nolva/clomid en combi HCG.Ik denk dat ik de boel maar in een locker gooi en de kat uit de boom kijk.Verder werd mij ook verteld dat viromone watergedragen is nu las ik weer dat het olie opl is,ben bang dat ik dan teveel depot opslag krijg en niet meer weet waar ik moet zetten.Ieder geval bedankt voor het advies :o

Nakuur info:
http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=24385


Als je in je bil, been en schouder kan injecteren heb je zo 6 spots die je kan rouleren. Dus de kans op littekenweefsel of veels te veel AAS op een plek is dan niet aanwezig. :)
 
Back
Naar boven