Fitness Seller

Aromisin

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

SkidOnTest

Novice
Waardering
3
Lengte
1m83
Massa
83kg
Vetpercentage
20%
Vanaf morgen ben ik officieel 7 weken on cycle, maar de laatste week voel ik me absoluut shit en de training is ook shit.

Mijn cycle:
Eerste 4 weken: 375mg/week test e
Rond week 4 begonnen mijn tepels wat meer puffy te worden en een beetje gevoelig, dus in week 5 nam ik 10mg Aromasin om de dag, maar begon ik ook 500mg test te nemen.
Week 6 nam ik 10mg Aromasin alleen 3 keer per week.

Dus week 5 & 6: 500mg/week test e
Week 5: 10mg Aromasin om de dag
Week 6: 10mg Aromasin m/w/f

Dinsdag week 6 heb bloedafname gedaan, resultaten krijg ik van android health clinic ergens deze week.

De vraag is: wat is er aan de hand? Heb ik mijn E2 gecrasht door die Aromasin? Of heb ik juist teveel E2? Ik voel me echt als een loser om eerlijk te zijn, 500mg test per week en nogsteeds geen goeie pumps, shit begint echt te stijgen naar mn hoofd.

aub jullie advies🙏

Je bent te dik dat is kort door de bocht het hele probleem.
Niet waar, gewoon normaal. Begin cycle was ik 76 kg, en ben 183cm. Was denk ik rond 18% bodyfat. Nu ben 82 omdat ik bulk op de cycle.

Wacht op uitslag

In bb termen ben je dus dik en vandaar dat je meer sides ervaart.

18% bf is hoog en waars zal dit getal nog hoger uitvallen
Ok ik ben dik, wat kan ik nu doen om mijn situatie zsm te verbeteren?

Wie zijn vingers brand moet op de blaren zitten er is geen magisch iets wat je kunt dan dan alleen te stoppen.

Wellicht verstandig om in de toekomst jezelf iets meer in te lezen voor dat je ergens aan begint om achteraf niet met de ellende te zitten. Dit had zeer makkelijk voorkomen kunnen worden mits je de juiste aanpak deed.

Wie zijn vingers brand moet op de blaren zitten er is geen magisch iets wat je kunt dan dan alleen te stoppen.

Wellicht verstandig om in de toekomst jezelf iets meer in te lezen voor dat je ergens aan begint om achteraf niet met de ellende te zitten. Dit had zeer makkelijk voorkomen kunnen worden mits je de juiste aanpak deed.
Bruh... overdrijven kan je wel he. Het is of mn lichaam aromatiseert veel en dus meer aromasin nemen, of mn lichaam reageert te goed op aromasin en moet ik minder nemen. Ik dacht ik vraag hier misschien om te kijken welke van de 2 jullie denken. Jouw antwoorden: je bent te dik, ga maar lekker ermee zitten of stop met de cycle. Echt bedankt voor de hulp man🤦🏽 Ik w8 wel op bloedtest resultaat.

Bruh... overdrijven kan je wel he. Het is of mn lichaam aromatiseert veel en dus meer aromasin nemen, of mn lichaam reageert te goed op aromasin en moet ik minder nemen. Ik dacht ik vraag hier misschien om te kijken welke van de 2 jullie denken. Jouw antwoorden: je bent te dik, ga maar lekker ermee zitten of stop met de cycle. Echt bedankt voor de hulp man🤦🏽 Ik w8 wel op bloedtest resultaat.
In plaats van bulken moet je cutten. Doe een pct of blijf op trt en cut tot onder 15%. Dan kan je beginnen met bulken met of zonder gear. Beter had je ook gewacht tot het resultaat van je bloedonderzoek klaar stond voordat je dit topic heb gemaakt.

Minder eten en afvallen !
is je bloeddruk goed ?
waarom random aromasin nemen ?
puffy nipples zegt niks over echte gyno. Je neemt zomaar wat en gaat na 6 weken je bloed doen, nu vraag je hier wat de uitslag zal worden….?

Minder eten en afvallen !
is je bloeddruk goed ?
waarom random aromasin nemen ?
puffy nipples zegt niks over echte gyno. Je neemt zomaar wat en gaat na 6 weken je bloed doen, nu vraag je hier wat de uitslag zal worden….?
Hmm je hebt gelijk. Ik dacht ik bulk op de cycle om alle gains eruit te halen, en ik val af op de cruise. Vóór de cycle was mn bloeddruk normaal, klein beetje aan de lagere kant. Nu is dat hetzelfde. Maar is die aromasin dosis hoog genoeg om mij e2 te crashen?

Hmm je hebt gelijk. Ik dacht ik bulk op de cycle om alle gains eruit te halen, en ik val af op de cruise. Vóór de cycle was mn bloeddruk normaal, klein beetje aan de lagere kant. Nu is dat hetzelfde. Maar is die aromasin dosis hoog genoeg om mij e2 te crashen?
Je hebt gewoon geen kennis daar waar je lichaam gewoon verre van optimaal is om spiermassa te creëeren boven een bepaald vet% en jij nog zelfs daarboven gaat bulken/blasten. Als je een blast/bulk begint op 18% bf dan moet er nog veel geleerd worden vandaar je beter kunt stoppen en meer kennis opdoen. Iemand dit hier al niet bekwaam in is heeft waarschijnlijk ook geen idee hoe voeding werkt, niet voor niks dat je op 18% zit, trainen laat ik nog in het midden.

Alle kgs die je nu bent aangekomen op de weegschaal is gewoon vet, iedereen die zegt dat dit niet zo is die liegt.

Alle kgs die je nu bent aangekomen op de weegschaal is gewoon vet, iedereen die zegt dat dit niet zo is die liegt.
Man heeft nooit gehoord van water gewicht. Maar goed ik zal volgende keer op een lagere vetpercentage blasten. Bedankt voor advies.

Man heeft nooit gehoord van water gewicht. Maar goed ik zal volgende keer op een lagere vetpercentage blasten. Bedankt voor advies.
Dit kan allemaal wel zo zijn, maar een “cycle” maak je adhv je bloedwaardes. Bij jou kwam er gegarandeerd uit dat je oestrogeen hoog was doordat je bf% te hoog is. Dit zou al waarschuwing 1 moeten zijn. Indien je dit negeert kan je dmv een slimme stack design wel hierop inspelen, in jou geval specifiek zou je bv aromasin ed mee kunnen draaien en indien je een oral fobie hebt zou je ook primo kunnen overwegen. Wellicht frequenter prikken ipv 1x pw 500mg. Beste was lager beginnen 300mg pw en na x weken kijken hoe je gaat en verhogen indien nodig, zou dus ook op voorhand nooit vooraf zeggen dat je “12 weken kuurtje” doet, want het is allemaal maatwerk en vaak kan je beter langer doorgaan vooral je als lager start.

Nu kan je wellicht wel je bloedwaardes controleren en dan? Je hebt waarschijnlijk pre kuur dit niet gedaan dus je hebt geen 0 waardes en stuurt nu dus blind. Alles wat nu afwijkt word meteen gelinkt aan de kuur, maar wellicht was dit pre kuur ook al compleet off?

Nogmaals je hebt veel fouten gemaakt en puur vanuit “damage controle” oogpunt zou ik het stoppen. Wat je doet moet je uiteraard zelf weten, jou lichaam.

Bruh... overdrijven kan je wel he. Het is of mn lichaam aromatiseert veel en dus meer aromasin nemen, of mn lichaam reageert te goed op aromasin en moet ik minder nemen.
Echt... je komt om advies, en krijgt advies. Maar jouw reactie slaat echt nergens op.
Ik heb verder geen advies. Ik ken deze problemen niet, eigenlijk nooit zorgen om mijn gezondheid. Ben natty.

Hou oud ben je ?

Dat zeggen alle dikzakken :D

Serieus; je aromatiseert inderdaad meer door je hoger vetpercentage. Overigens zet je ook minder spier aan op hoger vetpercentage.

Het beste is uiteraard stoppen met kuren, maar als dat geen optie is zou ik een cut kuur doen tot <10% en dan weer gaan bouwen.

Vanaf morgen ben ik officieel 7 weken on cycle, maar de laatste week voel ik me absoluut shit en de training is ook shit.

Mijn cycle:
Eerste 4 weken: 375mg/week test e
Rond week 4 begonnen mijn tepels wat meer puffy te worden en een beetje gevoelig, dus in week 5 nam ik 10mg Aromasin om de dag, maar begon ik ook 500mg test te nemen.
Week 6 nam ik 10mg Aromasin alleen 3 keer per week.

Dus week 5 & 6: 500mg/week test e
Week 5: 10mg Aromasin om de dag
Week 6: 10mg Aromasin m/w/f

Dinsdag week 6 heb bloedafname gedaan, resultaten krijg ik van android health clinic ergens deze week.

De vraag is: wat is er aan de hand? Heb ik mijn E2 gecrasht door die Aromasin? Of heb ik juist teveel E2? Ik voel me echt als een loser om eerlijk te zijn, 500mg test per week en nogsteeds geen goeie pumps, shit begint echt te stijgen naar mn hoofd.

aub jullie advies🙏
Ja, stop er eens mee.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven