AndroidHealthClinic

Arsenal - Manchester United (0-1 agg) (1 bezoeker)

Arsenal - Manchester United, wie gaat er naar de finale?


  • Totaal stemmers
    24
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Keranos

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
14 jun 2007
Berichten
3.862
Waardering
1
Wie denken jullie dat er door gaat? Ik zelf denk Arsenal omdat die thuis heel sterk spelen en (behalve de verdediging) en fitte selectie hebben. Van Persie kan ook weer meedoen.
 
Jammer dat FerD. meedoet. Die gast is een beul:D

Ik denk 1-0. En dan wint Arsenal met penalty's.
 
man u met kleine overwinning
 
Ik hoop Arsenal maar vrees dat Man U gaat winnen.
 
Op Highbury (of moet ik de Emirates tegenwoordig zeggen:rolleyes:) kan het nog wel eens heel spannend worden.
Ik denk dat het niet uit scoren Arsenal uiteindelijk de das om zal doen.
Arsenal wint 2-1. United door.
 
kan iemand een poll maken alvast voor chelsea - barca?
 
Op Highbury (of moet ik de Emirates tegenwoordig zeggen:rolleyes:) kan het nog wel eens heel spannend worden.
Ik denk dat het niet uit scoren Arsenal uiteindelijk de das om zal doen.
Arsenal wint 2-1. United door.

Dat vrees ik ook, ik verwacht dat arsenal wint, maar als man utd scoort dan zijn ze de sjaak :(
 
Man U, kleine overwinning.
 
Afgelopen. Die kneus van een Ronaldo schiet net de 0-2 binnen.
 
Jammer, dat het zo snel beslist is. Ik gun het die verdraaide nasibal al helemaal niet. Als ik de twee teams tegen elkaar afzet dan komt Man Utd net wat gewiekster op mij over. Het is vooralsnog wachten op topvoetbal. Hopelijk dat morgen wat meer biedt wat dat betreft.
 
Jammer, dat het zo snel beslist is. Ik gun het die verdraaide nasibal al helemaal niet. Als ik de twee teams tegen elkaar afzet dan komt Man Utd net wat gewiekster op mij over. Het is vooralsnog wachten op topvoetbal. Hopelijk dat morgen wat meer biedt wat dat betreft.

Er zal maar een team zijn die daar aan mee wel werken. Het zou eigenlijk een schande voor het hedendaagse voetbal zijn als dit team de cup niet wint.
 
Ik hoop echt dat je Barcelona bedoelt

Ja Barca en Liverpool vind ik eigenlijk de enige ploegen die nog voor spektakel zorgen de laatste jaren in de CL.
 
0-3 :) ronaldo doet het wanneer het moet
 
wat een hopeloze reporter. Die rare vogel van United legt Fabregas door midden, maar het is geen strafschop?! Oh ja, dat heet door een gekleurde bril kijken.
 
wat een hopeloze reporter. Die rare vogel van United legt Fabregas door midden, maar het is geen strafschop?! Oh ja, dat heet door een gekleurde bril kijken.


Volgens mij gebeurde er ook niet zoveel, behalve dan dat zijn hiel wat ongelukkig op de knie van Fabregas lijkt te landen nadat de hele actie al verstreken is.
 
Back
Naar boven