XXL Nutrition

Arsenal - Manchester United (0-1 agg)

Arsenal - Manchester United, wie gaat er naar de finale?


  • Totaal stemmers
    24
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

wat een hopeloze reporter. Die rare vogel van United legt Fabregas door midden, maar het is geen strafschop?! Oh ja, dat heet door een gekleurde bril kijken.

Ik wou net een bericht posten, ben ik de enige die zich irriteert aan die commentator? Wat een vooringenomenheid. Fletcher ontneemt Fabregas een schietkans tevens is het in het strafschopgebied, dus in mijn ogen rood.
 
Volgens mij gebeurde er ook niet zoveel, behalve dan dat zijn hiel wat ongelukkig op de knie van Fabregas lijkt te landen nadat de hele actie al verstreken is.

Dan ben ik waarschijnlijk super blind. Ik dacht te zien dat fabregas gevangen werd genomen tussen de twee benen van Fletcher. Over dat Fletcher de 'intentie' zou hebben om de bal te spelen heb ik ook mijn twijfels. Zijn teennagel kwam misschien 1/10 van een seconde in aanraking met de bal. (Fabregas werd voor 80% in de houdgreep genomen)
 
Elke linie van Manchester United is beter dan die van Arsenal. Jammer dat ze eigenlijk alleen maar zwakkere ploegen naar de finale toe hebben geloot.
 
Gelukkig, afgelopen. Nu echt voetbal kijken morgenavond. Tot nu toe valt me trouwens op dat het niveau geenzins in de buurt komt van hetgeen Barca tentoonspreidt.
 
ik had gelijk, nog wat gewonnen of ?
 
Goal 1: Gibbs valt -> k*tgoal
Goal 2: Schwalbe van ronaldo, goeie trap -> mwoah
Goal 3: Goeie counter

Wat heb ik toch een hekel aan schwalbes met voetbal, k*tronaldo. Van Persie weet ten minste hoe je penalties meot nemen! :D
 
Back
Naar boven