MuscleMeat

Artemis Cup & selectie WK NAC 17 mei Beverwijk.

Bezoekers in dit topic

martijn5

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
4 dec 2006
Berichten
88
Waardering
1
A.s. Zondag 17 mei is het weer zover en wij zijn er helemaal klaar voor en hebben er zin in!

Met 60 deelnemers aan de Artemis Cup kunnen jullie weer heel wat spiergeweld verwachten op het podium!

Kaartverkoop aan de YBF balie in het theater € 20,-
Deuren open; 12.00 uur
Aanvang Artemis Cup; 13.00 uur

YBF en NABBA zullen kijken of er atleten in aanmerking komen voor uitzending naar WFF (27 juni Petersberg) en NABBA (13 juni Kosice) Met eventuele atleten welke in aanmerking komen voor uitzending zal binnen 5 dagen na de wedstrijd contact worden opgenomen.

WABBA is present met atleten, op zondag 24 mei is de halve finale Benelux. Locatie Theater de Mythe, Bleekveld 1 te Goes. Atleten van 17 mei kunnen doorstromen naar deze wedstrijd. De EK Wabba is op 28 juni in Brussel.

De NAC officials en juryleden zijn op de Artemis Cup aanwezig om ook hier atleten te selecteren welke in aanmerking komen voor de selectieronde die later deze dag plaats zal vinden.

Vanuit deze selectieronde wordt uiteindelijk het team Holland aangevuld tot de totale sterkte voor het WK op 6 juni te Den Haag. Het totale team Holland is aanwezig in Beverwijk.

Atleten van de Artemis Cup horen bij de prijsuitreiking wie er mag deelnemen aan de selectie na de prijsuitreiking. Deze atleten moeten dan meteen backstage klaar staan omdat de selectie onmiddellijk begint na de prijsuitreiking. Hier sluiten de Artemis atleten aan bij de NAC atleten.

Deelnemers van de selectie zijn o.a. Gisa ter Haar, Regi Gill, Daniel Lungu, Aziz Bozkurt, Harry Thibaudier, Bert Willemsen, John Elesen, maar ook Monique Ballema, Elsje Bollen, Earl Maduro en vele anderen zullen aansluiten. Dit belooft weer een waar spektakel!

Aan de NAC tafel in de foyer zullen de WK kaarten te verkrijgen zijn, zorg dat op tijd bent want het animo om bij dit WK op eigen bodem aanwezig te zijn is groot!

Wij wensen alle atleten heel veel succes met hun voorbereiding!

Tot ziens in Beverwijk!

Team YBF/WFF Diana Kamies
Team NAC Leon Spijkers
Team NABBA Willem Jonkman
Team WABBA Ludo Coomans
 
Top leuk ben er bij! :)
 
ok lache ik woon er toch dus waarom niet ff langslopen...

Doen er nog DBBers mee?
 
iedereen die meedoet, veel succes!!!
 
ik ben erbij.woon bijna om de hoek.
 
Zie nog weinig van DBB, ik doe wel mee in ieder geval :)
Succes aan andere deelnemers!
 
Na jarenlang niet op een wedstrijd te zijn geweest, ben ik gisteren naar de Artemis cup geweest. Een jongen van mijn sportschool deed mee en hij had nog geen begeleiding, dus leek het me leuk om hem daarmee te helpen... leek me ook leuk om weer eens een wedstrijd te bezoeken.

En ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast ben. Er zat veel tempo in de wedstrijd en er liepen aardig wat kanjers rond. Grote droge gasten gezien en bij de junioren sprong er een jongen van 17 uit die pas een half jaar trainde (tenminste, als ik de verhalen moet geloven). Ook aardig wat ouwe bekenden gezien en wat atleten die momenteel in de picture staan Zo zag ik Roelie Winklaar lopen, Jonathan Later (sponsor en een super aardige gast), Aimee Molleman en een aantal gasten van de old school, zoals Paul Lans (jurylid), Alison Maria en nog veel meer...

Hoogtepunt was natuurlijk de tribute to de pas overleden Randy Vogelzang.

Mooie (lange) dag gehad en ik moet bekennen dat ik 's avonds stiekem voor de spiegel toch weer even mijn lat spread ging proberen :-).


Saint
 
zijn er al foto's in omloop?
 
Ja ben erg nieuwschierig naar de foto's!!
 
Back
Naar boven