AndroidHealthClinic

Artikel in de nieuwe quest

Bezoekers in dit topic

Madonna is een typisch voorbeeld van wel trainen niet vreten. Ze is smerig geworden..bah
 
De chippendales figuren hebben toch aardig massa en dat trekt ook behoorlijk vrouwen aan...
 
Daarom zei ik ook al, de echte geile hoeren...en die willen we allemaal, geilen er zwaar op. Wat heb je aan een huppelk*tje? Moet je voorzichtig doen enzo en ze houden nog van kroelen, nagenieten etc....

Hup, onderbox uit, k*tje gespreid en knallen met die hap en zie erna maar hoe je jezelf schoon krijgt :D
 
Geloof ik vrij weinig van.
 
Zo te zien vinden vrouwens ect's het mooist, daarna endo's en als laatste pas meso's.?
 
Zo te zien vinden vrouwens ect's het mooist, daarna endo's en als laatste pas meso's.?

Kan je nagaan waar jij op de lijst staat..




j/k


:D
 
Die foto van Madonna is echt nasty.
 
Zo te zien heeft het al voor veel ophef gezorgd. :D
 
schrok me rot van die foto van madonna maar die foto daarna... daayyem 100% liever wat vollere rondingen of beetje muscle dan zo'n dunne meid waar je mee moet oppassen of je breekt wat...
 
Overigens gaat de eerste 30 pagina's van de Quest deze maand over uiterlijk en dikke mensen. Na deze 30 pagina's staan 2 pagina's groot hoe goed Macdonald's wel niet is en de zogenaamde verschillende 'feitjes'.
 
Wat een hoeren onderzoek!

Het zou me niks verbazen als de schrijver/schrijfster van het blad een uit de gym getrapte superdude is.
 
Vrouwen zien grote gespierde mannen niet als ideale partner omdat deze vaak niet betrouwbaar zijn als familielid.

De vrouwelijke concurrentie is groot en de kans om verlaten te worden door 'het mannetje' is net zo groot. Vrouwen nemen liever genoeg met 'minder' om zo hun sociale positie veilig te stellen.

Mooi ding he, evolutie.
 
klopt geen drol van. k*tonderzoek
 
evolutie is een bitch. Vrouwen kiezen voor zachtaardige mannen (in dit geval ecto's). Doorgaans is het zo dat meso's het meeste testosteron hebben (en dus ook meeste mannelijke trekken). Dit betekent dat op de lange termijn de meso's druit worden gedoet, en dat de man vervrouwlijkt omdat de vrouw veel testosteron bij een kerel niet wenselijk achten daarom een (Figuurlijke) pussy prefereert! Dit is bij de beesten af!!!
 
Wat vrouwen willen, en wat vrouwen doen is iets heel anders, als ze die ecto's zo geil vonden, stonden ze niet te gillen naar chippendales of over je tieten te wrijven als je opstap bent:P Ik denk dat vrouwen een ecto sociaal geacepteerder vinden om naast te lopen zeg maar, terwijl als ze zich aan hun "oerdriften" toegeven (als ze wat gedronken hebben of elkaar opruien in een groep) ze wel degelijk voor een gespierder fysiek gaan, mits je natuurlijk ook nog een beetje fatsoenlijk erbij loopt dan:cool::D
 
Haha , zo'n onderzoek serieus nemen. Waarschijnelijk minder dan 100 vrouwen genomen. En dan nog , veel van die vrouwen zien zo'n lichaam 'out of their league'. Haha , zelf nog die dikzak verkiezen boven een getrained lichaam , yeah right.
 
Wat vrouwen willen, en wat vrouwen doen is iets heel anders, als ze die ecto's zo geil vonden, stonden ze niet te gillen naar chippendales of over je tieten te wrijven als je opstap bent:P Ik denk dat vrouwen een ecto sociaal geacepteerder vinden om naast te lopen zeg maar, terwijl als ze zich aan hun "oerdriften" toegeven (als ze wat gedronken hebben of elkaar opruien in een groep) ze wel degelijk voor een gespierder fysiek gaan, mits je natuurlijk ook nog een beetje fatsoenlijk erbij loopt dan:cool::D

Zo is het, vrouwen zoeken een 'veilige' man die voor haar kroost kan zorgen en een echte vent om bij haar die kindjes te maken.
 
Geef mij maar 9% van de vrouwen die zien er tenminste nog toonbaar uit, de rest is niet om aan te zien laat die maar naar de ectos kijken en blijven. Trouwens bij het uitgaan merk ik niet dat dit onderzoek de waarheid op een reeele manier weergeeft, want ik heb toch lekker meer chikies om me heen dan de dunne ecto motherf**ckers hahahha.
 
Die op foto b is ook eng droog, daar houden vrouwen ook niet van.
 
Toen ik gestopt was met kt en ging boksen, dus nog wel atletisch gespierd was, merkte ik wel vaak dat wijfen het zonde vonden dat ik niet meer kt deed. Dat atletische werd ook mooi gevonden, maar wat breder werd toch zeker wel beter gevonden
 
Back
Naar boven