Fitness Seller

Artikel in de nieuwe quest (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

SjaakadeliC

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
14 aug 2006
Berichten
3.501
Waardering
245
Lengte
1m81
Massa
115kg
Vetpercentage
22%
2usv5hd.jpg


eagpde.jpg


Dus mannen, stop maar meteen met keihard te trainen en wordt meteen pro-anorexia!

Ik ga liever voor die 9% van die vrouwen :D Die girly-men eens een poepje laten ruiken. Vrouwen zijn volgens mij blind, maarja over smaak valt te twisten natuurlijk.
Ik heb me in ieder geval kostelijk vermaakt met dit artikel en daarom wou ik het met jullie delen.
 
18,5 - 25% BF bij vrouwen? ik dacht dat dat bij vrouwen aan de lage kant was..
 
Heel raar, vrouwen vallen op dunne ectos zonder spieren en mannen vallen blijkbaar op ripped vrouwen. Die meest gekozen vrouw is nog breder dan die meest gekozen man. Als dit echt de foto's zijn waar mensen op moesten kiezen vind ik het echt slechte foto's. Er zit geen "normaal" postuur tussen, alleen maar extremen.

ook wordt er gezegd dat vrouwen op brede schouders en smalle heupen vallen. Terwijl de middelste man dit waarschijnlijk meer heeft dan de rechter wordt er op de rechter gekozen. De foto is ook zo onduidelijk dat je de schouders van de middelste niet kunt zien.
 
18,5 - 25% BF bij vrouwen? ik dacht dat dat bij vrouwen aan de lage kant was..

Vrouwen hebben over het algemeen meer vetmassa, rond de 20% is normaal.
 
Die ketting doet het hem, daardoor is het een tjappie geworden. En sja het is waar he, een mooie partner maakt alleen maar onzeker dus vandaar is de conclusie dat er alleen maar lelijke vrouwen hebben gestemt :D
 
13% stemt op man A? 27% van de mannen heeft liever een pro-ana gratenk*t? Wtf is dit voor onderzoek??
 
idd, dat onderzoek is dus onzin. "de vrouw wil brede schouders" ...maar dan wel weer die ecto foto?
 
77% een ecto
13% een speknek
9% een ripped figuur

daar klopt dus geen reet van.
 
Sommige vrouwen durven gewoon geen echte vent aan. Een man met het lichaam van een jongetje:rolleyes:
 
Whaha lol. Bij die foto's wordt nog niet eens 1/3 van het lichaam afgebeeld. handig onderzoek heb je zo.

Wat vinden jullie trouwens het mooiste vrouwfiguur als we ze op grond van die drie foto's zouden moeten beoordelen? Ik ga voor C:D
 
Heb al een vrouw hahahaha...daarbij interesseert het me geen bal hoe vrouwen erover denken....ik tel de kneepjes in me ass ipv zo'n studie te geloven.
 
Wat een waardeloos onderzoek zeg, die foto's zijn ook erg slecht gekozen
 
Als naturel met een laag vet% ben je niet snel VEEL te groot.
 
vrouwen zijn gewoon bang voor ons :cool:
ecto's zijn "in" kijk maar naar die cola reclames
 
Ach uiteindelijk willen vrouwen als ze wat ouder worden toch allemaal gedoet worden door een beest. Wat heb je nu aan een 17 jarig jochie met 8 blokjes op zijn buik als hij zijn tong niet weet te bewegen?
 
Ja Madonna is ook erg hot
[afbeelding niet meer beschikbaar]

*braak*, ik zou bang zijn wat te breken (bij haar, of mezelf openhalen)

dit echter:

[afbeelding niet meer beschikbaar]

*smul*

ehm... waar ging het ook alweer over.....
 
Back
Naar boven