XXL Nutrition

Artikel over anabolen

Bezoekers in dit topic

Conclusie: hcg samen met nolva pakken als nakuur, ipv hcg tijdens kuren al?
 
eigen kracht :roflol:
 
Thanks!toch wel een goed stuk.
 
Publiceer dan wat dr de Ronde denkt over nakuren en hoe wel goed na te kuren. Dat is stukken zinvoller dan de preoccupatie van Wassink weer eens te moeten lezen. Ja en dat HCG wordt aangeraden als nakuur door AAS guru's op fora is achterhaald en natuurlijk niet juist. Maar er komen op DBB wel dagelijks zowat mensen die dit protocol willen volgen. Wassink draagt bij aan een erg verkeerd HCG advies dat contraproductief werkt in relatie tot bevorderen van LH FSH door Clomid/Nolva en de onderdrukking door HCG.

En nu moet ik mijn mond spoelen, twee keer de naam ****** gebruikt. Gadver....
 
Laatst bewerkt:
leuk dat ze afsluiten met de zin;

Met stevige training en doordachte
voeding kan de gemiddelde man
in een jaar of vijf vijftien tot twintig kilo
spiermassa opbouwen. Zonder voorkuren
of nakuren.

zie jullie over 2jaar met 30kilo erbij jongens, geen kuurtje voor nodig!:p
 
  • Like
Waarderingen: Ncik
Publiceer dan wat dr de Ronde denkt over nakuren en hoe wel goed na te kuren. Dat is stukken zinvoller dan de preoccupatie van Wassink weer eens te moeten lezen. Ja en dat HCG wordt aangeraden als nakuur door AAS guru's op fora is achterhaald en natuurlijk niet juist. Maar er komen op DBB wel dagelijks zowat mensen die dit protocol willen volgen. Wassink draagt bij aan een erg verkeerd HCG advies dat contraproductief werkt in relatie tot bevorderen van LH FSH door Clomid/Nolva en de onderdrukking door HCG.

En nu moet ik mijn mond spoelen, twee keer de naam ****** gebruikt. Gadver....
Is toch wel beschamend dat een organisatie als Eigen Kracht niet even iemand in huis kan halen die wel verstand van AAS heeft. Dat bemoeilijkt toch wel hun missie lijkt me, zo worden ze niet serieus genomen.
 
Ben wat jaren terug lid geweest maar ben mijn account vergeten, regelmatig gebruiker geweest maar 2 jaar gestopt na 30 jaar training, een maand geleden terug begonnen maar natural is het niet simpel. Hebben jullie ook die mening?
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Ben wat jaren terug lid geweest maar ben mijn account vergeten, regelmatig gebruiker geweest maar 2 jaar gestopt na 30 jaar training, een maand geleden terug begonnen maar natural is het niet simpel. Hebben jullie ook die mening?

No way! Ben je terug?
 
Spiergeheugen :p
je bent ook wel ongeduldig na 1 mnd....of bedoel 1 jaar ;)

Welkom....en nu aan het werk man!! :whip:
 
Back
Naar boven