Fitness Seller

Artikel: Roid Gut the End of the Aesthetic Physique (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Nou, vind een Dexter Jackson bv een hele mooie fysiek hebben.
 
yep Serge.. das proper..
 
nee ik vind die buiken ook niets .
 
En op het podium houden ze hun buik nog in. Check dit backstage filmpje van Ronnie dan wanneer hij ontspannen is:
http://nl.youtube.com/watch?v=JDyYnXAHYTc


Wat gebruikten ze in de tijd van Serge en Arnold? Vooral deca toch?
 
Opmerking roid gut is trouwens onzin. Denk eerder dat het van de gh/igf rommel komt. Van mn leven dat ik dat niet ga gebruiken als dat een bijwerking is...
 
Waar zijn de body's gebleven als o.a.

Serge Nubret


rlyjro.jpg

meh... een 3-pack ? (en NOG steeds een mooiere buik dan Ronnie)
 
Agh ja, dat is genetics. Mijn abs beginnen volgens mij ook pas boven mijn navel.
 
Ehm... diabetes verkort echt je leven wel (chronisch hoge bloedsuikers is echt wel ongezond)

En wie zegt er dat je als diabeet constant hoge bloedsuikers hebt? Dat is niet goed nee, al is diabetes dan niet de doodsoorzaak maar meer de complicaties die door de hoge bloedsuikers zouden ontstaan.
 
Vacuum pose verplicht stellen:thumb:;)
 
dus hgh is geen steroide?
 
En wie zegt er dat je als diabeet constant hoge bloedsuikers hebt?

Artsen, diabeten, ik :) (nou ja, niet constant hoog, maar wel gemiddeld hoger dan niet-diabeten).

Dat is niet goed nee, al is diabetes dan niet de doodsoorzaak maar meer de complicaties die door de hoge bloedsuikers zouden ontstaan.
inderdaad uiteraard indirect (en voor de een meer dan voor de ander afhankelijk van hoe stabiel je bloedsuikers zijn).
 
Laatst bewerkt:
Artsen, diabeten, ik :) (nou ja, niet constant hoog, maar wel gemiddeld hoger dan niet-diabeten).

inderdaad uiteraard indirect (en voor de een meer dan voor de ander afhankelijk van hoe stabiel je bloedsuikers zijn).

Ik ben zelf diabeet, en mijn bloedsuikers zijn gewoon perfect. Mits je gewoon goed op je voeding en insuline let. Nee hij is niet zo als een niet-diabeet contstant tussen de 5-7 (oid). Maar me gemiddelde lag op de 6,2 (h1abc), tuurlijk zitten er dan hoge tussen.. maar chronisch hoog? Nee.
 
Big Ron > Serge Nubret


[Afbeelding niet meer beschikbaar]
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
sn154.jpg
 
Zeer mooi artikel!
Dit kan niet vaak genoeg herhaald worden.
Het bellybuilding moet maar eens stoppen en terug naar het echte bodybuilding.
Vacuum pose verplicht! :)
 
IMO is bodybuilding niet alles zo groot mogelijk en dan de waist van een klein meisje.. dat slaat helemaal nergens op.

http://www.youtube.com/watch?v=W1KD7cGRDDc

Je kan geen 350+ deadliften met een kleine meisjes waist.

Ronnie > Vacuumpose.

Dit filmpje is ook meteen de reden waarom 'Ronnie > Je favoriete bodybuilder' is.
 
Back
Naar boven