XXL Nutrition

artikelen gezocht... KARMA

Bezoekers in dit topic

X.

Freaky Bodybuilder
Elite Member
Foto Contest
15 jaar lid
Lid geworden
26 jan 2009
Berichten
5.505
Waardering
591
Ik kan deze niet krijgen via mijn fokkin' uni... Zou iemand voor mij de fulltexts van de volgende artikelen kunnen leveren? De karma zal rijkelijk vloeien.


1. Effects of nutritional supplementation and resistance training on muscle strength in free living elders. Results of one year follow. (2004)
2. The effect of supplementary oral nutrition in poorly nourished patients with chronic obstructive pulmonary disease. (2010)
3. The effect of oral nutritional supplements on habitual dietary quality and quantity in frail elders. (2010)
4. The effects of a higher protein intake during energy restriction on changes in body composition and physical function in older women. (2011)
5. Small dose high leucine essential amino acids supplementation ameliorates sarcopenia in sarcopenic older Japanese women. (2010)
6. Protein supplementation during 6 mo weight loss enhances body composition changes in older women. (2010)
 
Laatst bewerkt:
ik heb er drie voor je gevonden
 

Bijlagen

  • 185.pdf
    530,3 KB · Weergaven: 92
  • 1075.full.pdf
    969,3 KB · Weergaven: 72
  • Mojtahedi_JGMS_2011.pdf
    255,9 KB · Weergaven: 52
  • Like
Waarderingen: X.
Gewoon uit interesse, waarom wil je deze onderzoeken inzien? Het gaat allemaal over ouderen/zieke mensen of (oudere) vrouwen.

Weet je zeker dat dat de titel is van de 5de? Kan er namelijk niks over vinden via mijn schooldatabank en dat heb ik nog nooit meegemaakt o.0


Dit komt er qua titel het dichts bij

http://onlinelibrary.wiley.com/doi/...T+(05:00-07:00+EST)+for+essential+maintenance

Van die 6de kan ik ook alleen iets vinden wat er op lijkt maar niet het zelfde is net als hierboven :(
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: X.
Wat voor bagger journals zijn die 5e en 6e in gepubliceerd dat ze geeneens geindexeerd zijn door pubmed? :p Heb gekeken, kan die overige 3 die nu missen dus ook niet krijgen.
 
  • Like
Waarderingen: X.
Back
Naar boven