Fitness Seller

Artikels Schrijven

Bezoekers in dit topic

Deejay_Spike

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
24 okt 2002
Berichten
6.329
Waardering
26
vind het ergens wel spijtid dat de weinigen hier die artikels scrijven ook altijd dezelfden zijn (Zwier & mezelf).

Waarom schrijven jullie (en ik spreek hier tot iedereen) geen artikels?

hebben jullie de kennis niet? of de creativiteit niet? of zijn jullie bang voor eventuele kritiek van andere mensen?

ik weet het niet echt. eens je zo een beetje weet hoe een artikel in elkaar moet steken hoeft het toch niet zo moeilijk te zijn ???

of zie ik het te simplistisch?


er moet toch een interessant en origineel onderwerp zijn om over te schrijven?
 
Ik heb helaas de kennis nog niet om een goed artikel te schrijven :(
 
Bij mij is het meer tijdgebrek en te kritisch op mezelf en de drang het perfecte..
 
Tja, Spike ik heb een artikel van 3 pagina's over mijn mislukte Parijs-Brest. Het is erg lang en mensen die niet in fietsen geïnteresseerd zijn zal het niet boeien (of misschien weer wel).
Ook heb ik eens een verhandeling geschreven over hoe je het beste kunt liften, maar ook dat is niet zo relevant voor de gemiddelde BB-er.. ik bedoel 'faire la pouce' niet 'liften van gewichten ' ;).

Ik kom wel geregeld materiaal van anderen tegen dat interessant is en dat post ik dan in de relevante afdelingen MET BRONVERMELDING!

Groetjes van Espi, die Spike's verhalen wel waardeert...
 
Ik schrijf vaak over van alles, maar van body-building heb ik nog te weinig kennis om er artikelen over te schrijven waar voor de meerderheid nog wat van te leren valt.
Mag je hier ook kortverhalen, columns,filosofie, poëzie en dergelijke dingen plaatsen dan??
 
neen, enkel artikels die te maken hebben met BB, PL of OL
 
Ga binnenkort ook een artikel schrijven, nu nog bezig met de nodige research.. so beware , haha :D
 
Ikzelf ben een artikel over het leven op de planeet Niburu aan het schrijven.... Je weet wel mijn persoonlijke ervaringen ginder en stuff like that...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Back
Naar boven