XXL Nutrition

artikels verdewenen

Bezoekers in dit topic

• Topic Starter Topic Starter
ach ok...., maar het 2e zal toch wel bijna aan 30 gekomen zijn...
Je moet toch toegeven dat kwaliteit belangrijker is dan kwantiteit, maar goed, regels zijn regels.
Ik stop dan maar met mijn artikels hier te posten, want ik schrijf niet graag bullshit om toch maar aan die grens te komen!
Eigenlijk is het ook erg onbeleefd die artikels te verwijderen zonder enige waarschuwing of ze zelfs maar terug te sturen of zo. Misschien vergeten werk?

Laatst bewerkt door een moderator:
de beuk zei:
ach ok...., maar het 2e zal toch wel bijna aan 30 gekomen zijn...
Je moet toch toegeven dat kwaliteit belangrijker is dan kwantiteit, maar goed, regels zijn regels.
Ik stop dan maar met mijn artikels hier te posten, want ik schrijf niet graag bullshit om toch maar aan die grens te komen!
Eigenlijk is het ook erg onbeleefd die artikels te verwijderen zonder enige waarschuwing of ze zelfs maar terug te sturen of zo. Misschien vergeten werk?
Een board sfeer omlaaghalen en telkens onder fake accounts posten is ook "onbeleefd".

Dag Oli, goodbye Oli.

*zucht :sad:

hij leert t ook niet he..

ik wist t al toen ik die naam zag staan als nieuste member:) had zon voorgevoel al..de beuk..mhhooaaww en na verloop van tijd werden mn vermoedens al bevestigd door admin waarna ik via zijn posts een te duidelijke tegenpool van oli zag, t paste precies in t plaatje hoe oli zich zou moeten gedragen..hij wist in de fotothread online contets al aardig watover de genomineerden na 3 dagen op t board te zijn en na zijn vraag over hoe een moderator te worden zei mij na zijn garehanenhokmoderatordiscussie (damn wat een woord:)) al genoeg..heb je visa:D

Terug
Naar boven