MuscleMeat

artikeltje over caffeine (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

C1990

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
28 okt 2009
Berichten
27
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
79kg
Vetpercentage
13%
Cafeïne maakt niet alleen vetzuren vrij, maar de stofwisseling gaat sowieso wel omhoog. Daarom niet geheel nutteloos om het 's ochtends voor je werk te nuttigen naar mijn mening.

Maar als je echt cafeïne als fatburner wil gaan gebruiken zou ik ik wel tabs nemen. 400-1000mg per dag.
 
:D lekker stuiteren van 1000 MG/dag :D. En slecht slapen ook :)
 
ik stuiter al bij 200mg :p
kan ook liggen aan de ritalin icm caffeïne
 
ik slik elke dag caffiene pillen is ongerveer 400mg
caffiene zorg dat je vet verlies en is handig voor je gaat traine ff extra boost
hoop dat je er wat mee kan
 
mjah caffeine zorgt de eerste paar weken voor een lekkere boost. daarna ga je crashes krijgen :). Die crashes zijn echt verrot. Gapen de hele tijd en geen energie. Zorg er dus voor dat je de crash NA je training krijgt ;) even 3 kwartier voor je training een tab nemen en je gaat wel weer.
 
ik neem 1capsule van 250mg voor de training (18.15) en dan slaap ik savonds nog niet goed in, ik snap niet hoe sommigen op die hoge hoeveelheden ooit nog slapen
 
caffeine is da shit! gebruik zelf rond de 400 tot 600 mg voor de training.
 
Ben zelf helaas te gevoelig voor caffeine. Daarom gebruik ik het alleen 's ochtends vroeg bij lange colleges/ lange werkdagen.
En dan maar hopen dat de dip niet te erg wordt :P

Maar het zet je lichaam wel een standje hoger - zeker waar!
 
ik neem 1capsule van 250mg voor de training (18.15) en dan slaap ik savonds nog niet goed in, ik snap niet hoe sommigen op die hoge hoeveelheden ooit nog slapen
Halfwaardetijd van caffeine is 5 uur! Dus gewoon wat eerder innemen, of later gaan slapen :)
 
Back
Naar boven