AndroidHealthClinic

Arts in België die gyno weghaalt? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

FutureIFBBPro

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
21 jul 2015
Berichten
315
Waardering
109
Lengte
1m70
Massa
90kg
Vetpercentage
15%
Mensen.

Ik heb sinds mijn puberjaren gyno. ik ben nu 25. het is nu zover gekomen dat ik er van af wil. Ik ben nu echt diep aan het cutten en de puffy tepels storen mij enorm. Zeker met dat warme weer, het is een domper op je fysiek. Telkens knijpen in je tepels zodat je chest anders oogt, bizar maar waar.

ik woon in België en ben dus opzoek naar een arts dat hier verstand van heeft, ik heb veel horror gynocomestia operaties gezien.

iemand die ervaring heeft en een goede arts kent?

alvast bedankt!
 
Mensen.

Ik heb sinds mijn puberjaren gyno. ik ben nu 25. het is nu zover gekomen dat ik er van af wil. Ik ben nu echt diep aan het cutten en de puffy tepels storen mij enorm. Zeker met dat warme weer, het is een domper op je fysiek. Telkens knijpen in je tepels zodat je chest anders oogt, bizar maar waar.

ik woon in België en ben dus opzoek naar een arts dat hier verstand van heeft, ik heb veel horror gynocomestia operaties gezien.

iemand die ervaring heeft en een goede arts kent?

alvast bedankt!
Jannes manderfeld even pmen op insta die heeft het in België laten doen ook.
 
Jannes manderfeld even pmen op insta die heeft het in België laten doen ook.
Super bedankt!

indien meer mensen informatie hebben, altijd welkom!
 
Limburg: Dr Bosmans. Niet duur en geen lange wachttijden.
 
Limburg: Dr Bosmans. Niet duur en geen lange wachttijden.
Thanks!

gelijk opgezocht. Ik zal hem ook contacteren! Mag ik dezelfde dag nog naar huis?
 
heb het bij deze laten doen geen complicaties en heeft alles volledig weggehaald = nooit meer gyno voor mij
Nice!

Mag ik vragen hoelang je niet mocht werken en/of niet kon trainen.

hoe was de pijn?
Mocht je dezelfde dag naar huis?
 
Nice!

Mag ik vragen hoelang je niet mocht werken en/of niet kon trainen.

hoe was de pijn?
Mocht je dezelfde dag naar huis?
Zelfde dag naar huis en heb geen pijn gehad ook geen pijnstillers genomen

6 weken mocht ik niet trainen maar na 3 weken was ik al aan het trainen .. als ik erover nadenk zou ik het wel gewoon 6 weken doen, heb risicos genomen en dat is het niet waard imo
 
6 weken niet trainen is wel veel pff
 
Maar benen trainen kan toch wel na een paar weken neem ik aan? En kuiten enzo?
hangt er vanaf hoeveel ze hebbe weggehaald ook druk op de borststreek door een squat kan wel volgens mij, die 6 weken gaan het echt niet maken
 
Back
Naar boven