Fitness Seller

As- andere drugs. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Geurt-G

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
11 okt 2002
Berichten
167
Waardering
0
Je hoorde vaak dat als je as gebruikte, dat dan de overstap naar andere drugs coke bv makelijker zou zijn, je zou die drugs sneller gaan gebruiken, zelf heb ik die drang nooit gehad, maar ben benieuwd of het veel gebeurd, weet wel dat er prof bbers naar de verdovendemiddelen hebben gegrepen, maar hoe zit dat in de rest van onze sport?
 
Volgens mij is dat dikke :devil: shit.
 
Als je nog nooit andere drugs gebruikt heb,zal je die drang ook niet hebben.
 
Andersom heb ik het wel veel gezien, mensen die veel drugs gebruikte, speed, coke, xtc en die gaan trainen zijn veel en veel sneller de drempel over om te gaan gebruiken.. hun gezondheid interesseerde ze namelijk toch al niet.
 
Originally posted by Geurt-G
Je hoorde vaak dat als je as gebruikte, dat dan de overstap naar andere drugs coke bv makelijker zou zijn, je zou die drugs sneller gaan gebruiken, zelf heb ik die drang nooit gehad, maar ben benieuwd of het veel gebeurd, weet wel dat er prof bbers naar de verdovendemiddelen hebben gegrepen, maar hoe zit dat in de rest van onze sport?

Bij mij is het net andersom... Ik verdoof mezelf wel eens graag om die gedachtenmolen wat trager te laten gaan, of wil wel eens een oppeppertje omdat ik o zo moe ben.
Heel af en toe wil ik wel eens een reis maken, maar heb dan geen geld of tijd en slikte dan maar een trippie.
Maar die dingen zijn na max. een dag uitgewerkt en AS gaat van alles veranderen aan de werking van je lichaam, vandaar dat ik er een beetje schrik van heb! Wel heb ik er niets op tegen hoor.
Lang leve AS!! (maar niet voor mij) Ik hoef trouwens niet breder te worden dan mijn genetisch bepaalde maximum.
 
Originally posted by soulreaver
Andersom heb ik het wel veel gezien, mensen die veel drugs gebruikte, speed, coke, xtc en die gaan trainen zijn veel en veel sneller de drempel over om te gaan gebruiken.. hun gezondheid interesseerde ze namelijk toch al niet.
Mee eens, en de overstap van as naar recreatieve drugs gebeurd minder frequent voor zover ik weet.
 
Yup, een kennis van mij doet in ut weekend XTC en andere middelen en vooral alcohol. En hij zit nog aan de ADHD medicijnen. En daarnaast gebruikt hij AS dus helemaal niet goed maar hij heeft er schijt aan en is wel altijd aggressief en druk. hehehe.....
 
Re: Re: As- andere drugs.

Originally posted by Olimantado
Ik hoef trouwens niet breder te worden dan mijn genetisch bepaalde maximum.

Dat wordt je met AS niet.... je veranderd toch niets aan je genen???
 
Je weet wel wat ik bedoel denk ik... Je zou als je perfect eet en perfect traint niet zo groot worden als wanneer je perfect eet en traint en er bovenop nog AS gebruikt. Zoiets bedoel ik eigenlijk... Hoewel ik soms veel zin heb om het eens te proberen!
 
Originally posted by Olimantado
Je weet wel wat ik bedoel denk ik... Je zou als je perfect eet en perfect traint niet zo groot worden als wanneer je perfect eet en traint en er bovenop nog AS gebruikt. Zoiets bedoel ik eigenlijk... Hoewel ik soms veel zin heb om het eens te proberen!

Als je twijfelt zou ik het in uw geval niet doen,...
Heb je wedstrijdambities? Waarschijnlijk niet..

Als je gaat juicen, wel... het enige dat ik kan zeggen is dat je versteld zal zijn... als je 's morgen onwaakt en in de spiegel kijkt.

Je wrijft je ogen nog eens open, damn... wat ben ik groot, op naar de weegschaal... 4kg zwaarder dan vorige week...

Je krijgt reacties van iedereen, mensen op straat die je niet kent, mensen op je werk of school, je ouders...

Steeds stellen ze dezelfde vraag, je neemt hormonen... dit kan gewoon niet...

Steeds blijf ik ontkennen, maar ik geef niet toe...
Ik kan het moeilijk wegstoppen, de 12kg beef in 10 weken is niet echt subtiel...

Enkele uren na de testshot voel mij herboren.

Mijn lichaam loopt vol met energie en om 3u 's nacht heb ik zin om op te staan en te gaan trainen...

'S morgens naar mijn werk trap ik opeens hard op te rem , stap uit en begin te roepen naar de auto achter mij...

Hij had "getoeterd'... Zwetend van agressie rij ik verder.

De trainingen zijn echt gaaf... bankdrukken met 20kg meer als enkel weken ervoor... Niet te geloven.



Oh dawn, heb me weer eens laten gaan,... mja 'k laat het maar staan.

Groeten
 
ik heb echt zo'n medelijden met je
 
Back
Naar boven