AndroidHealthClinic

as gebruiken als je bezig bent voor een baby

  • Topic starter milo
  • Startdatum
  • Reacties 31
  • Weergaven 2K
  • Volgers 1

Bezoekers in dit topic

milo

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
11 dec 2004
Berichten
14
Waardering
0
ik had graag eens geweten wat jullie gedacht was.
zou as kwaad kunnen als je aan het proberen bent voor een kind of is dat geen probleem?
 
ik had graag eens geweten wat jullie gedacht was.
zou as kwaad kunnen als je aan het proberen bent voor een kind of is dat geen probleem?

Zou het ff niet doen, het verhoogt je kansen op een snelle bevruchting niet namelijk.
 
:rolleyes:Gewoon doen Milo, reden te meer om veel te wippen
 
Wil je enig risico lopen dan, Milo?
 
Ja een risico voor het kind is er niet.
Een risico op verlaagde potentie wel
 
Wil je enig risico lopen dan, Milo?
Ja dat weet ik nu net niet of er risico is.
het enige dat ik niet wil is dat die kleine voor de rest van z'n dagen door mijn schuld een handicap heeft.
 
Ja dat weet ik nu net niet of er risico is.
het enige dat ik niet wil is dat die kleine voor de rest van z'n dagen door mijn schuld een handicap heeft.

kerel er zijn legio BB,rs die kids fokken terwijl ze kuren.
veel maken er zoveel blabla omheen en gooien je met onzin verhalen om je hoofd.
zwemmertjes zullen wat minder aktief zijn en in aantal wat minder zijn, maar ik neem aan dat je niet het hele jaar kuurt en als je goede nakuur neemt en alle goede info in acht neemt kun je gerust kuren en tegelijk je proberen voor te planten.
voort planten is een goed streven zeker de blanken nederlanders tzt in de minderheid zullen zijn jammer genoeg de aankomede jaren:(
 
Ja dat weet ik nu net niet of er risico is.
het enige dat ik niet wil is dat die kleine voor de rest van z'n dagen door mijn schuld een handicap heeft.

Die van maus heeft toch ook geen handicap, nouja lijkt op ze vader weet niet of dat een handicap te noemen is:D
 
bijna alles hangt van je vrouw af of hij gehandicapt gaat zijn of niet.

je dna van je vrouw is factor die je in het oog moet houden, heeft je vrouw vroeger veel aan de drugs gezeten, dan heb je probs
 
Ja dat weet ik nu net niet of er risico is.
het enige dat ik niet wil is dat die kleine voor de rest van z'n dagen door mijn schuld een handicap heeft.

Die rare verhalen ook altijd:rolleyes:
 
@ikke 20,

nou ken plenty dames cq hoertjes die veel aan de dope hebben gezeten in VOLLE porties, maar trollen/gnomen hebben ze niet gebaart!
erfelijkheid/dna hangt van beide personen af, leeftijd heeft wel een giga hoge factor over WAT eruit komt.
Realstory:
Kennis van me (ik heb nml geen vrienden) was eind 30 en zijn dame was 42, hij zat goed in zijn vel zei was manisch depressief en zat per jaar 6 mnd in een kliniek om weer tot rust te komen.
Dat gekke koppel moest en zou een kleintje fokken ondanks haar defect en hun iets hogere leeftijd.
Nu fokken dat deden ze:p, maar het geen dat eruit zou komen deed een ieder stil worden.
Tijdens de vruchtwater punctie kwam men erachter dat ze een volbloed gnoom gefokt hadden waar ECHT alles aan mankeerde!
Hij belde me op en vertelde het verhaal over hun smiegel in wording, ik zei "kerel waarom laat je het nu niet weghalen nu het nog kan" hij antwoorde in vol limburgs dialect " alee pipo het het toch 2 beentjes en armpjes dat ken je toch niet weg halen?"
Klopte helemaal 2 armpjes en ook nog 2 beentjes, MAAR armpjes en beentjes waren erg vergroeid en verder mankeerde hij dan ook echt alles wat je maar kan mankeren!
Nadat gnoompie dus geboren was werd mamma natuurlijk weer zwaar depri en kon de gesloten inrichting weer in en stond limbo-papa er weer alleen voor!
Leuk hoor een kindje nemen.
Bezint eer ge begint en zekers als je weet DAT het iets mankeert probeer dan wel nuchter en reeel te zijn naar jezelf of je dit wel wilt voor de rest van je leven.

pfff kids
 
Laatst bewerkt:
kerel er zijn legio BB,rs die kids fokken terwijl ze kuren.
veel maken er zoveel blabla omheen en gooien je met onzin verhalen om je hoofd.
zwemmertjes zullen wat minder aktief zijn en in aantal wat minder zijn, maar ik neem aan dat je niet het hele jaar kuurt en als je goede nakuur neemt en alle goede info in acht neemt kun je gerust kuren en tegelijk je proberen voor te planten.
voort planten is een goed streven zeker de blanken nederlanders tzt in de minderheid zullen zijn jammer genoeg de aankomede jaren:(
van die profs op top niveau stel ik mij wel vragen bij hun kinderen...
Volgens mij hebben ze hun zaad mogen aftappen want denk niet dat de vlieger nog stijgen wil :p
 
@ikke 20,

nou ken plenty dames cq hoertjes die veel aan de dope hebben gezeten in VOLLE porties, maar trollen/gnomen hebben ze niet gebaart!
erfelijkheid/dna hangt van beide personen af, leeftijd heeft wel een giga hoge factor over WAT eruit komt.
Realstory:
Kennis van me (ik heb nml geen vrienden) was eind 30 en zijn dame was 42, hij zat goed in zijn vel zei was manisch depressief en zat per jaar 6 mnd in een kliniek om weer tot rust te komen.
Dat gekke koppel moest en zou een kleintje fokken ondanks haar defect en hun iets hogere leeftijd.
Nu fokken dat deden ze:p, maar het geen dat eruit zou komen deed een ieder stil worden.
Tijdens de vruchtwater punctie kwam men erachter dat ze een volbloed gnoom gefokt hadden waar ECHT alles aan mankeerde!
Hij belde me op en vertelde het verhaal over hun smiegel in wording, ik zei "kerel waarom laat je het nu niet weghalen nu het nog kan" hij antwoorde in vol limburgs dialect " alee pipo het het toch 2 beentjes en armpjes dat ken je toch niet weg halen?"
Klopte helemaal 2 armpjes en ook nog 2 beentjes, MAAR armpjes en beentjes waren erg vergroeid en verder mankeerde hij dan ook echt alles wat je maar kan mankeren!
Nadat gnoompie dus geboren was werd mamma natuurlijk weer zwaar depri en kon de gesloten inrichting weer in en stond limbo-papa er weer alleen voor!
Leuk hoor een kindje nemen.
Bezint eer ge begint en zekers als je weet DAT het iets mankeert probeer dan wel nuchter en reeel te zijn naar jezelf of je dit wel wilt voor de rest van je leven.

pfff kids


Uhhm in het kader van de vraagstelling, wat is de moraal van dit verhaal?
 
met gehandicapt bedoel ik dat je een kleine maakt die niet goed is in zen kop

adhd en angstaanvallen, astma enz...

dat soort dingen.

zie het genoeg rond mij in men vriendenkring elke kleine heeft tegenwoordig wel een ziekte.
 
met gehandicapt bedoel ik dat je een kleine maakt die niet goed is in zen kop

adhd en angstaanvallen, astma enz...

dat soort dingen.

zie het genoeg rond mij in men vriendenkring elke kleine heeft tegenwoordig wel een ziekte.

Nogmaals, wat heeft dat met aas te maken?
 
het gaat er mij om dat je als man redelijk wat mag doen, hoe de kleine zich evolueerd hangt van het verleden en het heden van je vrouwtje.

de man geeft het visje en de vrouw ontwikkelt de kleine.

in principe mag je als man as nemen zolang je een paar spermacellen hebt die bij de vrouw geraken is ze zwanger en zit jou werk erop.
 
met gehandicapt bedoel ik dat je een kleine maakt die niet goed is in zen kop

adhd en angstaanvallen, astma enz...

dat soort dingen.

zie het genoeg rond mij in men vriendenkring elke kleine heeft tegenwoordig wel een ziekte.


klopt, veel hebben er tegenwoordig een kronkel in hun koppie.
mijn vrouw heeft 2 kids uit een vorige relatie en die 2 hebben een flinke kronkel!
1 heeft het hele pakket: adhd/pddnos/odd/autisme de andere heeft er veel van weg, maar bij haar overheerst het borderline syndroom.
dus kun je stellen dat pipo het vaak niet makkelijk heeft in het gezinnetje waarin hij gerold is.

@ mausmans: de moraal van me verhaal?: als je weet dat het toch ECHT fout zit moet je samen goed nadenken of je het houd enof je er tegen kan dit op lange termijn te ervaren een kind met een flinke handicap.

De kids hier in huis zijn ZEER moeilijk en ik koos voor haar dus moet ik haar bagage accepteren, maar wil niet zeggen dat het een makkie is.

MAAR we zijn wel beetje off-topic geraakt door mij of niet? sorry.
 
aas heeft geen enkele negatieve bijwerking op de zwangerschap of hoe je kind er later zal uitzien.

mijn broer neemt omwille van een hartkwaal alle dagen steroiden en dit gedurende al bijna 7 jaar.
heeft er bij artsen naar geinformeerd en het kon geen enkel kwaad.
volgende maand bevalt zijn vrouw trouwens van hun 2de kind.
 
Back
Naar boven