MuscleMeat

AS Importeren (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

pharmanabol

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
14 mei 2003
Berichten
14
Waardering
0
Hey...

Heeft er iemand ervaring in het kopen van AS bij apotheken in het buitenland (zelf importeren)?
En wat is er zoal verkrijgbaar in welk land ???

Alvast bedankt,
Richard.
 
Hehe.. Ja of mag ik dat niet hard op zeggen.

op bodypage kan je uitgebreid vinden wat waar te krijgen is.
Er zijn verschillende manieren om het hier heen te halen.
Houd er wel rekening mee dat het illegaal is en dat je dus een proces verbaal kan krijgen..
 
Ik weet het Champ,

Ik heb die site ook bekeken... maar er is veel meer "spul" te krijgen dan waar Bodypage over schrijft... en ik hoor liever gewoon ervaringen van de zgn. "importeur" zelf.

Proces verbaal is trouwens niet juist. Wettelijk gezien hebben ze geen poot om op te staan, tenzij je natuurlijk wagonladingen gaat importeren... :P

Gr.
Richard.
 
Wettelijk is er volgens mij wel een poot om op te staan, want alleen voor eigen gebruik is koop/bezit toegestaan. En voor eigen gebruik wordt de medische hoeveelheid benoemd. Dus het kan wel zijn dat je een PV krijgt, maar meestal gebeurt dat niet.
 
Originally posted by Tsunami
alleen voor eigen gebruik is koop/bezit toegestaan. En voor eigen gebruik wordt de medische hoeveelheid benoemd.

Ow, is een hele kledingkast vol met AS dan niet toegestaan...? :P
Lullig, zeg... :)
 
Originally posted by pharmanabol


Ow, is een hele kledingkast vol met AS dan niet toegestaan...? :P
Lullig, zeg... :)

voor eigen gebruik toch? :)
 
Ik heb regelmatig e.e.a. uit het buitenland gehaald of laten overkomen. Douane-controle is er nauwelijks en als e.e.a. is verpakt in een medicijnenbox is het nog verklaarbaar, los daarvan moet je iemand tegenkomen die ook nogeens verstand heeft van zaken.

In Spanje, althans in Catalonie, waar we allemaal wel vaker zijn geweest, kun je het vergeten met AAS, maar enkele dingen zijn er nog wel te krijgen zoals Clen, Clomid en Nolvadex.

In Griekenland heb ik prima ervaringen. Elke apotheker heeft zijn geprefereerde voorraad dus bij de ene zal je meer dingen kunne kopen danbij de andere. Bestellen kan ook, zorg dat je er een paar dagen voor reserveert.

Turkije is (nog wel) het walhalla, maar kijk uit want net als met de merkkleding, horloges en schoenen is dit het Koninkrijk de Fakes. Met goeie wil kun je hier wel een scala aan preparaten halen.

Over Egypte en India zullen we het maar niet hebben, zo makkelijk.

In Thailand zul je alleen bij de hele kleine apotheekjes terecht kunnen, die verkopen heel veel GENERIEKE merken die echter wel prima zijn, gemaakt bij erkende fabrieken in Thailand.
Reguliere merken zijn duurder.
Probleem is de grens; als je gepakt wordt ben je het haasje.

De Amerikaanse overheid heeft sinds kort extra controle voor Amerikaanse burgers ingezet die met het vliegtuig terugkomen uit Thailand en dan wel...reeds op de Thaise luchthaven!

Als je ten slotte aankomt in Nederland en je gepakt wordt met een voorraad Sustanon waarmee je een heel bejaardenhuis weer vruchtbaar kunt maken dan is het simpel; Als je alles achterlaat kun je zo doorlopen! Geen boete en strafblaadje dus.

Wist je trouwens dat het gebruik van proteinepoeders verboden is in ondermeer Turkije en Thailand?


groet,

DBC
 
Laatst bewerkt:
Ja, ooit gelezen in een interview met dennis james die daar vertoeft in een olijk verblijf.. hoe krom kan het zijn..
 
Kijk,

Aan dit soort verhalen heb ik dus wat :thumb:

Thanks, DBC01 !! :)
 
k was vorig jaar in Thailand en ben ook een keer in de gym van Dennis James in Pattaya geweest; universe gym. relaxete zaak op de boulevard. je kan zo de zee in lopen. er is idd heel erg veel vrij te krijgen bij kleine apotheken. ut klopt ook dat proteinepoeder niet toegestaan is daar. met de grootst mogelijke moeite en heel erg veel gezeik met de douane komt James aan wheyproteine. de wereld op zijn kop!!!!!!

Luca
 
denk je ook dat je van uit nederland wat kan bestellen van een buitenlandse appeltheek?
heeft iemand hier ervaring mee
 
kan je clenbuterol gewoon bij een apotheek bestellen ?!!! Wat is de volledige merk en is dit ook verkrijgbaar in belgië , met of zonder voorschrift ?
 
Nee da's niet echt aan te raden laat staan dat het kan.

Tenzij je in zee wilt gaan met die 'online apotheken' maar da's één en al scam.
 
Originally posted by michael
denk je ook dat je van uit nederland wat kan bestellen van een buitenlandse appeltheek?
heeft iemand hier ervaring mee

Dat is indd ook mogelijk; komt in wezen op hetzelfde neer als kopen via Internet. Hou er hierbij ook rekening mee, dat de douane wel eens moeilijk kan gaan doen. Zeker bij grote hoeveelheden.
 
Kun je het ook niet meer in de apotheek in spanje kopen, ik dacht altijd dat je daar alles kan halen
 
nog ff terug te komen op dat je niet gepakt wordt en dat je geen proces verbaal krijgt..

Je wilde toch mensen met ervaring..

Geloof me kleine hoeveelheden of grote hoeveelheden je krijgt een proces verbaal aan je broek..

Ervaring
 
??? Gewoon uit de apotheek, kan dus ff naar belgie rijden en die shit gewoon daar halen? zonder recept?
beetje raar???
 
Back
Naar boven