XXL Nutrition

AS Importeren

Bezoekers in dit topic

Originally posted by jweigeman
??? Gewoon uit de apotheek, kan dus ff naar belgie rijden en die shit gewoon daar halen? zonder recept?
beetje raar???

Was dat maar waar dan hadden we dat allemaal al gedaan. :D
 
mijn supplier haalt ook alles zo'n beetje uit belgie, de sust en de deca van organon... prijzen zitten er nog op... betaal m alleen het dubbele...
 
Gaat iets makkelijker in belgie dan.
Ik zal een stukje geschiedenis vertellen over het verloop van de veranderingen in Spanje;

Tot aan 1992 kon je overal in Spanje AAS halen, hele busjes met sporters en suppliers reden naar Spanje en kwamen terug met dozen Winstrol, Deca en Test.
De apothekers waren erg blij met ons.

Toen kwamen de Olympische Spelen in Barcelona, en de inmiddels autonome regering van de 'provincie' Catalonie kon dus zelf ingrijpende maatregelen nemen. DAt deden ze ook. Als goed voorbeeld voor de Spelen legden ze de apothekers een verbod op voor de vrije verkoop van AAS.

BUITEN Catalonie schijn je nog wel aan AAS te kunnen komen maar dat verschilt per apotheek. Ik ken handelaren die op die manier het hele land afrijden en overal kleinere hoev eelheden inslaan.



Tegenwoordig moet je met je recept naar de apotheek, dat kan trouwens maar een recept voor enkele ampullen zijn.De apotheker vraagt je je naam en adres op het recept te schrijven. Dan gaat het recept mee met de bestellingslijst naar de groothandel. De groothandel registreert je recept en stuurt het door naar het Catalaanse ministerie van gezondheid in Barcelona.

Daar wordt jouw naam en die van je arts in een systeem ingebracht, en mocht je binnen een bepaalde tijd weer een bepaalde hoeveelheid op recept vragen, dan kan het ministerie eventueel stappen ondernemen tegen de dokter.

Fraude met de ampullen is bijna niet mogelijk omdat het aantal medicijnen moet kloppen met wat er op het recept staat.
 
Ik ga deze zomer 3 weken naar Kroatie. Als ik vertrek moet ik nog een laatste strip Proviron afmaken.
Ook wil ik proteine/crea/gluta meenemen.

Kan ik met die middelen (met name Provi) gedonder krijgen aan de grens? Iemand ervaring met grensbeleid tov AAS/supps in Kroatie tegenwoordig?
 
De bus waarin ik zat werd 2 keer gestript door douane in die regio. Ze schoven de doosjes Winstrol, Provi etc aan de kant want wat telt zijn andere zaken. Ik neem het altijd mee in een medicijndoos en zonder belachelijke hoeveelheden is er niks aan de hand. Dat doosje Provi wat je hebt kan net zo goed een voorgeschreven middel zijn.
 
Back
Naar boven