Fitness Seller

AS ongelukken (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Mike

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
8 okt 2002
Berichten
74
Waardering
0
sensatiezoeker als ik ben, ben ik wel benieuwd naar verhalen over bodybuilders (prof of recreatief) die aan de AS gaan en waar het helemaal mis gaat (soms zelfs met dodelijke afloop). zoals een hele tijd terug op dit forum las ik over een Duitse body builder die zich had laten opnemen in het ziekenhuis met buikkramp oid en daarna overleed. En toen ze later in zijn 'dagboek' kwamen ze er achter dat hij echt gewoon schrikbaarwekkend veel AS slikte... :rolleyes:

Dus als mensen links hebben naar dit soort verhalen: ben benieuwd ! :)
 
Waarschijnlijk heb je het hier over Andreas Munzer.
Dat van zijn dagboek zou ik niet al te serieus nemen. Denk niet dat dit volledig klopt.
 
Doe eens een search over Momo Benazziza die in 85 in belgie of Nederland op een grand prix, na hem te winnen, achterover gekeild is en gestorven. Waarschijnlijk te wijten aan slechte timing met zn lasix.
 
Mohamed Benazziza overleed op een G.P in Holland. Tijdens zijn transport naar het hospitaal was hij al in coma. Inderdaad lasix werd hem te veel. Hadden de paramedix dit op het moment van aankomst geweten, hadden ze hem waarschijnlijk kunnen redden met natrium.
Sinds dien is er geen pro G.P meer geweest in Holland. Volgende maand komt daar verandering in met de grand prix Dorian Yates.
Er is trouwens een belg (en vriend van mij), Marc Gheijs die zijn profdebuut maakt.
 
Van een decaatje ga je zo maar niet dood......Door die paar slachtoffers, door anabolen (en vooral de aanverwante producten) hebben 9 van de 10 bodybuilders regelmatig discussie met hun partner, en loopt menig relatie suk (ik praat uit ervaring).......
Ik hoor liever over mensen die kerngezond zijn, en mega-cc's injecteren. DAT is interessant nieuws!!!!!!!!
 
en loopt menig relatie suk (ik praat uit ervaring).......

stuk dus.......een type-probleem is ook een van de bijwerkingen....
 
Originally posted by Shadow
Van een decaatje ga je zo maar niet dood......Door die paar slachtoffers, door anabolen (en vooral de aanverwante producten) hebben 9 van de 10 bodybuilders regelmatig discussie met hun partner, en loopt menig relatie suk (ik praat uit ervaring).......
Ik hoor liever over mensen die kerngezond zijn, en mega-cc's injecteren. DAT is interessant nieuws!!!!!!!!

Ik ken veel mensen die kuren onder toezicht, 12 weken aan, 12 weken af met varierende dosis die niet alleen gezond zijn, maar veelal gezonder dan leeftijdsgenoten op cardiovasculair en respiratoir gebied, en ook mentaal duidelijk fitter zijn. Wanneer correct gebruikt, met het juiste toezicht en de juiste post-cycle therapie bevorderen ze sterk je levenscomfort. Wel altijd met testosterone als basis varierend van 500 tot 1500 mg per week.
 
AS zijn toch niet zo gevaarlijk als je puur en alleen naar lethaliteit kijkt? Ik bedoel, oraal opgenomen AS vern**ken je lever als je niet uitkijkt, maar als je het spuit? Insuline hoef je maar 1x verkeerd te spuiten en je bent wijlen, van AS krijg je 'alleen' maar onomkeerbare mannelijke secundaire geslachtskenmerken (als vrouw) ;)
 
AAS heeft vooral ernstige lange termijn effecten, en die kunnen in het ergste geval tot de dood leiden...maar het zal niet snel gebeuren als je niet overdrijft.
Kwaaltjes zullen er wel kunnen komen want het is en blijft een aanslag op je gezondheid.
btw: wat eengedoe, ook injects gaan 1x langs je lever. orals 2 x
 
Te weinig aandacht wordt er gegeven aan de psychische gevolgen. Volgens mij zijn de twee grootste agressiviteit en depresiviteit.
Personen die van natuure uit al agressief zijn zullen er hoogst waarschijnlijk nog agressiver van worden. Maar dat een watje ineens een bulldog zou worden is totaal zever.
Meestal is de agressiviteit bij iemand in wedstrijdvoorbereiding niet zo zeer te wijten aan AS, maar aan een te kort aan koolhydraten waardoor de hersens beeinvloed worden. Zware problemen krijg je vanaf minder dan 50gr carbs/dag. Een hell!
 
Back
Naar boven