AndroidHealthClinic

AS tijdens vakantie ter verkoming van spierverlies ?

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lijkt me ook niet echt nuttig om Deca oid te gaan zetten als je toch niet kunt eten. Zonde van je gear.

Niet akkoord.

Deca is in principe ontworpen voor kankerpatiënten om spieratrofie tegen te gaan. Maw eiwitspaarder. Bij kankerpatiënten wordt 50 mg elke twee weken tot 50 mg elke week gezet.

Dus het doel, nl vasthouden van spieren, wordt wel degelijk gediend met toedienen van deca.

Of het in mijn geval zo nuttig is, na het lezen van reacties van elke "kenners" op ons board, daar begin ik aan te twijfelen :)

Dan zal ik wsl toch voor optie twee gaan; gewoon vakantie, eten wat ik kan, en daarna zien we wel weer.

@ allemaal; misschien dat ik dan wel een vetverbrander meeneem ? Iemand een tip ?
 
Her Roberto :)

Heb jij hier niets zinnig over te vertellen :):):)
 
Hot Rox
Animal Cuts

Kan helpen je vetpercentage onder controle te houden, maar verwacht er maar niet al te veel van.
Heb al tig producten geprobeerd, en zelden werkt er iets.
(buiten efi & clen, maar dat zijn al geen supplementen meer)
 
Hot Rox
Animal Cuts

Kan helpen je vetpercentage onder controle te houden, maar verwacht er maar niet al te veel van.
Heb al tig producten geprobeerd, en zelden werkt er iets.
(buiten efi & clen, maar dat zijn al geen supplementen meer)

Het wordt dan efi en clen :):):)

ik geef mijn geld niet uit aan rotzooi.

Dit alles onder het motto: als het legaal is, werkt het toch niet.

:D
 
gewoon 45-60min cardio doen pd,het luie zit nou eenmaal in de mens (ook hier steek ik mijn hand in eige boezem)
 
mja, ach ja, je zou ff 2 weekjes kunnen zetten van voren, zoveel kwaad zou dat niet kunnen. Anderzijds, ff 2 weken rust is ook niet gek, enig verlies pak je binnen 2 weken ook wel weer terug. En r dan deca inrammen gaat je uiteindelijk meer opleveren denk k.

afhankelijk van de warmte in je vakantieland zou ik persoonlijk geen clen/ephedrine meenemen, vies gezweet. geniet gewoon van je 2 weekjes, eet niet alleen maar pizza's en neem evt wat amino tabs of whey in een shakebeker mee.
 
Zo, wat posts deleted.

Tevens gele kaart geupgrade naar rood. Ozgur mag even normaal gaan doen vanaf nu.
 
Indien er nog iemand tips heeft, laat maar komen !

Gr

B.
 
mja, ach ja, je zou ff 2 weekjes kunnen zetten van voren, zoveel kwaad zou dat niet kunnen. Anderzijds, ff 2 weken rust is ook niet gek, enig verlies pak je binnen 2 weken ook wel weer terug. En r dan deca inrammen gaat je uiteindelijk meer opleveren denk k.

afhankelijk van de warmte in je vakantieland zou ik persoonlijk geen clen/ephedrine meenemen, vies gezweet. geniet gewoon van je 2 weekjes, eet niet alleen maar pizza's en neem evt wat amino tabs of whey in een shakebeker mee.

Het is er warm :)

Maar ik zit er niet mee in om te zweten. Zweten is leuk en het houdt de boeven weg.

Als ik het goed heb is er dus eigenlijk niemand die een advies PRO geeft ?
 
post eens wat bewijs, svp.

ontopic: vakantie is vakantie... dit is weer typisch bb gedrag, eindeloos gepiel in de marge ;)

Heb ik niet, vandaar ook mijn vraagteken.
 
je gaat toch geen anabolen nemen om op gewicht te blijven ?? normaal neem je die om bij te komen ........
En met 3000 cal. per dag als je niks doet ,ga je toch niet afvallen hoor......En toch zeker niet op 2weken.
Ik zou dan gewoon een pot whey meenemen.
 
Zolang je eind van het jaar nog nie op de grand-prix mee hoeft te draaien hoef jij je geen zorgen te maken om een keer 2 weken nie te trainen TS ;)
 
Ik zou gewoon niks doen en genieten van de vakantie. Een potje bcaa mee of een zakje vol whey. Fijne vakantie kerel;)
 
Inderdaad, ik had op vakantie gewoon amino/bcaa tabs mee en een zak matrix 5.0
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven