MuscleMeat

AS tijdens vakantie ter verkoming van spierverlies ? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Builderke

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
12 jul 2005
Berichten
1.062
Waardering
0
Beste vrienden,

ik ben alweer een jaartje off en vertrek twee weken op vakantie.

Nu doe ik meestal actieve vakanties (steden bezoeken ed) en kan ik niet eten zoals ik dat normaal doe (6 maaltijden +/- 3.000 kcal ED).

Is het aangeraden om wat AS te zetten vlak voor die vakantie (eiwitspaarders) om massaverlies tegen te gaan ?

Ik dacht bijvoorbeeld aan:

wk 1: 400 mg deca
wk 2: 400 mg deca
wk 3: vakantie
wk 4: vakantie
wk 5: terug gewoon trainen en eten. deca 400 mg te beginnen twee weken voor de vakantie(met een half life van 2 weken zou dat moeten ok zijn)


Bovenstaand schema zorgt ervoor dat de deca op zijn toppunt is net voor de vakantie en ongeveer uitgewerkt is net na de vakantie.

Geen mogelijkheid tot trainen tijdens vakantie.

Gezien de korte duur van de kuur zou ik geen nakuur doen ? goed idee ?

Mijn vragen zijn dus:
1) is het aangeraden AS te zetten
2) is enkel deca voldoende, of om deca dick tegen te gaan evt test-e erbij ?
3) hoeveelheid AS, ic deca, 400 mg voldoende ?
4) gezien de korte duur zou ik geen nakuur doen
5) andere mogelijkheid is gewoon niet kuren voor vakantie en een "deftige" kuur doen erna :) :) :). Maar dat is dus mijn vraag niet :)

Alle andere opmerkingen zijn welkom (wel doen, niet doen, producten, hoeveelheden, schema)

Gr.

B.
 
Van 2 weken deca heb je na de laatste injectie zeker nog een maand onderdrukking op je axis.
Door die twee weken krijg je volledige shutdown van je lichaamseigen test.
Volledig herstel vergt zeker drie maand.
Dus kun je beter na je vakantie doorkuren en beginnen trainen,zo wordt het nog een beetje de moeite waard.
AS nemen en niet trainen ook al is het om massa te behouden op vakantie...als niet-professioneel gebruiker heeft dat i.m.o. weinig zin.
 
vakantie is vakantie,gewoon ff nix.Kan je daarna weer lekker op stoom komen
 
In 2 weken ga je niet veel verliezen, en anders heb je ook nog zoiets als spiergeheugen.

Dus nee:)
 
Ik zou ook niks zetten, zeker niet voor die paar weken.
Wat je evt zou verliezen, komt er na de vakantie zo weer bij.

Dit noem ik gewoon gekl**t, als je kuurt moet je het goed doen.

Het zijn geen zuurtjes waar je even op kan sabbelen om ze vervolgens weer uit te spugen!
 
ga genieten van vakantie en vreet je te pletter!
 
Zou je niet clenbuterol kunnen nemen? Dit werkt toch ook antikatabool?
 
Zou je niet clenbuterol kunnen nemen? Dit werkt toch ook antikatabool?

post eens wat bewijs, svp.

ontopic: vakantie is vakantie... dit is weer typisch bb gedrag, eindeloos gepiel in de marge ;)
 
Gwn genieten van je vakantie bro, als je terug bent, gwn goed eten, trainen en kuren ;-)
Fijne vakantie toegewenst
 
Voor die twee weekjes zoveel moeite?

Weet niet hoe je je vervoert op zo'n stedentrip maar je kan toch gewoon 's ochtends een rugzak vol stoppen met boterhammen met kipfilet fzo? 's ochtends en 's avonds gewoon goed bunkeren in je hotel/restaurant en ik zie geen problemen?

Vakanties zijn er om lol te hebben, niet om overal rekening mee te houden :P

Lijkt me ook niet echt nuttig om Deca oid te gaan zetten als je toch niet kunt eten. Zonde van je gear.
 
Van 2weekjes vakantie zal je heus niet afvallen bro.
Ik was 2weken in mallorca midden in mijn nakuur zelfs.
Op de kamer wat dips en puchups gedaan een daar wat gezond gegeten.
En s'avonds gezopen:D
Resultaat 0kg kwijt;)
 
Je kan misschien gewoon een oral meesmokkelen?
Gewoon hoppa wat pilletjes in je reisapoheek. In een potje van cholesterol pillen ofzo.
Lijkt me straf dat je daarop gecontroleerd gaat worden.
 
Hij vroeg om advies, noem jij dit advies..? ???

DOM! :(

DOM?

Nah, als je binnen Europa blijft is dat heus geen probleem.
En als je terugkomt van je vakantie gooi je er wat Test etc bij en begin je
aan je echte kuur. Is toch niets doms aan.
 
Waarom risico lopen, daar gaat het om... :s
 
Waarom risico lopen, daar gaat het om... :s

bwah, denk als je een potje vitamines van een bekend merk, even bijvult met
een paar tabletjes, dat daar heus geen haan naar kraait. Nu ja, binnen de EU zeker toch niet.

EDIT: heb vroeger ook al een paar keer xtc tussen mijn vitamines mee op vakantie genomen.
Nooit geen problemen, vragen of controle gehad.
 
Laatst bewerkt:
joehoe vakantie twee weken nergens aan denken lekker eten en drinken en daarna weer knallen ,zou niets zetten
 
bwah, denk als je een potje vitamines van een bekend merk, even bijvult met
een paar tabletjes, dat daar heus geen haan naar kraait. Nu ja, binnen de EU zeker toch niet.

EDIT: heb vroeger ook al een paar keer x tussen mijn vitamines mee op vakantie genomen.
Nooit geen problemen, vragen of controle gehad.

Ik heb 2 keer op vakantie gewoon de potjes winny tussen mijn andere supps gegooid. alsof je in de scan ziet dat het winstrol is ipv multivit.
 
volgensmij als je gewoon je vakantie neemt krijg je juist die rust wat je zo verdiend en kan je daardoor juist beter trainen als je terug komt
 
volgensmij als je gewoon je vakantie neemt krijg je juist die rust wat je zo verdiend en kan je daardoor juist beter trainen als je terug komt

x2
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven