AndroidHealthClinic

AS Vraagje (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

LoEnATiK

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
27 mei 2008
Berichten
378
Waardering
5
Hey mensen,

Ik heb een vraag aan enkel en alleen aan de AS-gebruikers hier op het forum. Ik ben redelijk nieuw met het gebruik hiervan. Ik ben een man 35 jaar, volledig volgroeid, train al heel wat jaartjes (maar ik voel en ben nog net niet groot genoeg...
wink.gif
)

Ik heb tot nu toe tweemaal een winny only kuur geprobeerd (EPL-tabs), om rustig met een licht kuurtje te beginnen om te kijken wat het met me doet... maar ik ben elke keer hier na ongeveer 1 week mee gekapt. Voornaamste reden: ik voelde me te vaag in mn kop dat ik me niet meer normaal kon concentreren op de alledaagse dingen en me totaal niet meer mezelf voelde.

Nu is mijn vraag aan de AS gebruikers, hebben sommigen hier ook mee te maken gehad in het begin van hun eerste cycle? En geld dit voor alle soorten AS ? Of is dit gewoon een algemeen iets waar je doorheen moet en vervaagt na verloop van tijd ?

P.s ik ben echt niet scared om een kuur met Test injects te doen ofzo, maar ik zou graag willen weten, of dit normaal is of misschien aan de Tabs van EPL zou hebben kunnen gelegen. ( p.s. ik zat na 1 week op 30 mg ED)

Graag serieuze reply's en geen geneuzel over stats en voeding van niet gebruikers zoals op vele andere andere boards.... want dat zit wel goed bij mij... reply's, graag ! altijd welkom maar wel on topic plz..

Thanx !
 
Laatst bewerkt:
ik had hier in het begin ook last van komt omdat je lichaam het niet gewend is en je weet niet echt hoe je er mee om moet gaan had stemmingswisselingen, zweten als een gek en zware griep na een week maar heb toen toch door gezet en het werd minder en weet er nu mee om te gaan
 
Hmm ben ook wel benieuwd naar ervaringen van andere mensen. Heb zelf ook tabs van EPL.
 
ik had hier in het begin ook last van komt omdat je lichaam het niet gewend is en je weet niet echt hoe je er mee om moet gaan had stemmingswisselingen, zweten als een gek en zware griep na een week maar heb toen toch door gezet en het werd minder en weet er nu mee om te gaan

Dit klinkt allemaal inderdaad erg bekend... maar pfff hee, als AS zo'n uitwerking op mij hebben, en dan met name met me ongelofelijk vaag in mn kop voelen (de rest zou ik wel kunnen handelen) dan denk ik dat het niets voor mij is....

Zou dit zo werken met alle soorten AS ?

Thanks voor je reply
 
No problem, even doorbijten! epl is goed spul
 
Dit klinkt allemaal inderdaad erg bekend... maar pfff hee, als AS zo'n uitwerking op mij hebben, en dan met name met me ongelofelijk vaag in mn kop voelen (de rest zou ik wel kunnen handelen) dan denk ik dat het niets voor mij is....

Zou dit zo werken met alle soorten AS ?

Thanks voor je reply

Tabs werken zwaar op de lever , deze moet alle afval stoffen verwerken waardoor hij aardig wat energie van je kan vergen en je jezelf lam en moe kunt voelen ( ja dat kan bij sommige ook op 30mg )
Wat betreft het leververhaal zijn tabs ook het zwaarst en daardoor het meest schadelijk voor de lever , anders dan de injects die een stuk minder schadelijk zijn voor de lever die daardoor ook minder hard hoeft te werken en iig minder energie weg trekt.
Verder sides kunnen komen door een wat hogere bloeddruk , maar dat is eigenlijk ook met vele andere as zo ,... dit is opzich goed te voorkomen door wat bloedverdunning dmv asprine of carbasalaatcalsium ( beide pijnstilling met een bloedverdunnende werking )

Voor de rest brengen vele AS andere sides met zich mee , maar die over het algemeen redelijk/goed beheersbaar zijn.

Als ik jou was zou ik eerder overwegen een keer 500mg Test only te zetten in de week ;)
 
na 1 week heb je echt geen verhoging van je Alat of Asat/gamma gt,moet je aardig doorsnoepen.Denk dat het een beetje tussen je oren zit.Licht verhoogde bloeddruk kan van dianabol
 
na 1 week heb je echt geen verhoging van je Alat of Asat/gamma gt,moet je aardig doorsnoepen.Denk dat het een beetje tussen je oren zit.Licht verhoogde bloeddruk kan van dianabol

is idd ook weer zo ja ( 1 week ) ,... aan de andere kant is en blijft het afvalstoffen afgeven die toch verwerkt zullen moeten worden,... en wat weer door iets wat verhoogde waarden toch merkbaar kan zijn.

Doe je erg intensief werk ? miss dat er daardoor erg veel energie doorheen draait ,... dat gecombineerd met een lever die ietsie meer vraagt kan miss toch zorgen voor wat vermoeidheid ,....
 
Tabs werken zwaar op de lever , deze moet alle afval stoffen verwerken waardoor hij aardig wat energie van je kan vergen en je jezelf lam en moe kunt voelen ( ja dat kan bij sommige ook op 30mg )
Wat betreft het leververhaal zijn tabs ook het zwaarst en daardoor het meest schadelijk voor de lever , anders dan de injects die een stuk minder schadelijk zijn voor de lever die daardoor ook minder hard hoeft te werken en iig minder energie weg trekt.
Verder sides kunnen komen door een wat hogere bloeddruk , maar dat is eigenlijk ook met vele andere as zo ,... dit is opzich goed te voorkomen door wat bloedverdunning dmv asprine of carbasalaatcalsium ( beide pijnstilling met een bloedverdunnende werking )

Voor de rest brengen vele AS andere sides met zich mee , maar die over het algemeen redelijk/goed beheersbaar zijn.

Als ik jou was zou ik eerder overwegen een keer 500mg Test only te zetten in de week ;)

Test moet je toch meerdere malen zetten in de week, of doel je op Sus ?

Thanks voor je reply
 
Tijdens me dianabol orals voelde ik me niet zo heel prettig.
Iedere keer als ik test ge injecteerd had smiddags kon ik savonds niet slapen..
dat was het.
 
Tijdens me dianabol orals voelde ik me niet zo heel prettig.
Iedere keer als ik test ge injecteerd had smiddags kon ik savonds niet slapen..
dat was het.

Kun je misschien uitleggen wat je bedoeld met dat je tijdens de dianabol orals niet zo prettig voelde ?

Ik zit er misschien aan te denken om al die Tabs te laten staan voor wat het is...

En inderdaad enkel op een Test inject cycle over te gaan. Even kijken of dit me beter bevalt, en hopelijk me dan niet zo ontzettend vaag voel in mn kop...

Thanx
 
Laatst bewerkt:
Ik had het steeds heel warm, erg zweten, zat niet lekker in me vel. Moeilijk uit te leggen. Liep helemaal vol met vocht. Doordat ik het steeds zo warm had kon ik me niet goed concentreren op me werk.
 
Van Test-E en dianabol heb ik geen ruk sides gehad..
buiten vocht :D
 
Test moet je toch meerdere malen zetten in de week, of doel je op Sus ?

Thanks voor je reply

Ligt aan de ester die erin zit ( zorgt voor de loslating / halfwaardetijd van de test )

Test-E zet je ééns per week
Test-P zet je om de dag
 
Bij Winny had ik de eerste 3 dagen hoofdpijn. En na 4 weken gewrichtspijn in m'n schouders.









Mzzl.
 
Bij Winny had ik de eerste 3 dagen hoofdpijn. En na 4 weken gewrichtspijn in m'n schouders.



Ja klopt, ik heb ook vette headaches gehad, en zit sinds kort ook met pijn in mn rechter-schouder, waar ik hiervoor nog nooit eerder last van heb gehad. Dit is zwaar klote met trainen... eigenlijk niet zozeer tijdens het trainen maar een paar uur na het trainen doet mn rechter schouder echt ****ing pijn, ongeacht welke boven-lichaam spiergroep ik heb getraind.... ik zit er toch echt serieus over na te denken om aan mn voorraad HG deca te beginnen en die tabs zooi te laten voor wat het is.

Laters
 
Laatst bewerkt:
Ligt aan de ester die erin zit ( zorgt voor de loslating / halfwaardetijd van de test )

Test-E zet je ééns per week
Test-P zet je om de dag

Ik heb van de week mn HG-gear binnen gekregen, Original sust & deca, vials voor zo'n 12 weken, gestest en wel,:D kost wel een pak meer, maar ik heb het er voor over en het is het me meer dan waard... ik overweeg enkel nog om voor 8 of 10 weken kuur te gaan, en dan uiteraard een goede nakuur met originele Clomid en eventueel originele Nolvadex (ik moet sowiezo geen UG-spullen meer in mn lichaam hebben, maar dat is uiteraard mijn persoonlijke mening...) Maar eigenlijk zou ik graag willen weten voordat ik beide in mn lichaam pomp wat eigenlijk de ene zonder behulp van de ander voor uitwerking heeft op mn lichaam... beetje lastig dit, ik ken nml de voor en tegens... maar eigenlijk zou ik dit wel willen ervaren... Ben er nog niet helemaal over uit... ???

Laterz
 
Laatst bewerkt:
Ik heb zo'n uitwerking nog nooit gehad....wel dat ik niet mezelf was qua geilheid, maar dat was vaak na 3 weken ofzo ;)
 
aan de test e voor 12 weken had ik de eerste 2 injects op 1000 mg per week was ik stront ziek en duurde 3 dagen na de injectie en ik deed het 2x per week dus i kwas echt 2 weken stront ziek maar heb door gebeten en heb ook vet weinig getraint in die 2 weken maar de 3e week ging de shizzle goed werken en kreeg ik jeuk en koppijn maar was mee te leven.

voelde me wel prettig net of ik de hele wereld aan kon. mijn advies door bijten gewoon prikken
 
Back
Naar boven