AndroidHealthClinic

AS Vraagje (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

LoEnATiK

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
27 mei 2008
Berichten
378
Waardering
5
Hey mensen,

Ik heb een vraag aan enkel en alleen aan de AS-gebruikers hier op het forum. Ik ben redelijk nieuw met het gebruik hiervan. Ik ben een man 35 jaar, volledig volgroeid, train al heel wat jaartjes (maar ik voel en ben nog net niet groot genoeg...
wink.gif
)

Ik heb tot nu toe tweemaal een winny only kuur geprobeerd (EPL-tabs), om rustig met een licht kuurtje te beginnen om te kijken wat het met me doet... maar ik ben elke keer hier na ongeveer 1 week mee gekapt. Voornaamste reden: ik voelde me te vaag in mn kop dat ik me niet meer normaal kon concentreren op de alledaagse dingen en me totaal niet meer mezelf voelde.

Nu is mijn vraag aan de AS gebruikers, hebben sommigen hier ook mee te maken gehad in het begin van hun eerste cycle? En geld dit voor alle soorten AS ? Of is dit gewoon een algemeen iets waar je doorheen moet en vervaagt na verloop van tijd ?

P.s ik ben echt niet scared om een kuur met Test injects te doen ofzo, maar ik zou graag willen weten, of dit normaal is of misschien aan de Tabs van EPL zou hebben kunnen gelegen. ( p.s. ik zat na 1 week op 30 mg ED)

Graag serieuze reply's en geen geneuzel over stats en voeding van niet gebruikers zoals op vele andere andere boards.... want dat zit wel goed bij mij... reply's, graag ! altijd welkom maar wel on topic plz..

Thanx !
 
Laatst bewerkt:
ik had hier in het begin ook last van komt omdat je lichaam het niet gewend is en je weet niet echt hoe je er mee om moet gaan had stemmingswisselingen, zweten als een gek en zware griep na een week maar heb toen toch door gezet en het werd minder en weet er nu mee om te gaan
 
Hmm ben ook wel benieuwd naar ervaringen van andere mensen. Heb zelf ook tabs van EPL.