MuscleMeat

AS Vraagje

Bezoekers in dit topic

ik heb dat weer niet verdomme ik mis alle pret .....
 
Ik heb van de week mn HG-gear binnen gekregen, Original sust & deca, vials voor zo'n 12 weken, gestest en wel,:D kost wel een pak meer, maar ik heb het er voor over en het is het me meer dan waard... ik overweeg enkel nog om voor 8 of 10 weken kuur te gaan, en dan uiteraard een goede nakuur met originele Clomid en eventueel originele Nolvadex (ik moet sowiezo geen UG-spullen meer in mn lichaam hebben, maar dat is uiteraard mijn persoonlijke mening...) Maar eigenlijk zou ik graag willen weten voordat ik beide in mn lichaam pomp wat eigenlijk de ene zonder behulp van de ander voor uitwerking heeft op mn lichaam... beetje lastig dit, ik ken nml de voor en tegens... maar eigenlijk zou ik dit wel willen ervaren... Ben er nog niet helemaal over uit... ???

Laterz

HG sust en deca zijn de 2 meest nagemaakte producten,op primo na
 
Nu is mijn vraag aan de AS gebruikers, hebben sommigen hier ook mee te maken gehad in het begin van hun eerste cycle? En geld dit voor alle soorten AS ? Of is dit gewoon een algemeen iets waar je doorheen moet en vervaagt na verloop van tijd ?

Als je pech hebt reageer je gewoon (te) heftig op deze shizzle, combineer dat met doseringen die hier lukraak aangeraden worden (bv: winny tabs standaard op 50mg of dbol standaard op 40mg); en voila... mensen zoals jij hebben dan een 'probleem' indien je zulk advies blind overneemt.

Ik ken persoonlijk ook lui die 'gek' in hun kop worden van meer dan 20mg winny pd... maar dat krijg je de meeste mensen hier echt niet aan hun verstand gebracht. Bij de lui waar ik aan refereer is het de gevoeligheid voor de shizzle nooit minder geworden. Je zal dus of met lage doseringen aan de slag moeten (en altijd opbouwen!) of opzoek gaan naar een middel wat je wel verdraagt.

Alleen jij kan hier achter komen....
 
na 1 week heb je echt geen verhoging van je Alat of Asat/gamma gt,moet je aardig doorsnoepen.Denk dat het een beetje tussen je oren zit.Licht verhoogde bloeddruk kan van dianabol

verhoogde bloeddruk kan toch ook van winstroll?
 
Als je pech hebt reageer je gewoon (te) heftig op deze shizzle, combineer dat met doseringen die hier lukraak aangeraden worden (bv: winny tabs standaard op 50mg of dianabol standaard op 40mg); en voila... mensen zoals jij hebben dan een 'probleem' indien je zulk advies blind overneemt.

Ik ken persoonlijk ook lui die 'gek' in hun kop worden van meer dan 20mg winny pd... maar dat krijg je de meeste mensen hier echt niet aan hun verstand gebracht. Bij de lui waar ik aan refereer is het de gevoeligheid voor de shizzle nooit minder geworden. Je zal dus of met lage doseringen aan de slag moeten (en altijd opbouwen!) of opzoek gaan naar een middel wat je wel verdraagt.

Alleen jij kan hier achter komen....

Inderdaad, ik zal zelf maar even moeten gaan doktoren wat ik wel goed ga/kan verdragen en deze EPL Tabs links laten liggen. Misschien dat ik het nog een x probeer met de "echte" van Zambon, even kijken of ik verschil hierin merk. De UG spullen zullen een hoop mensen goed vinden, maar ik ga enkel alleen nog maar HG gebruiken, voor zover dat kan en haalbaar is natuurlijk.

Thanx voor je reply !
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven