Fitness Seller

as (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

johnnydiesel

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
16 dec 2002
Berichten
25
Waardering
0
IK HEB 8X STROMBA 8X DECA 4X SUS

WAARMEE KAN IK MIJN KUURTJE AANVULLEN?

IK TRAIN NU 2 JAAR


GROETJES JOHN
 
Heja johnnydiesel en wat is je progressie geweest in die 2 jaar ?

Groet Smalluser :thumb:
 
Hij wil weten wat je progressie is, maw hoeveel kilo spiermassa ben je zwaarder t.o. toen je begon en wat zijn je huidige stats.
Verder de quantiteit van je spullen ligt te laag.
Je moet toch deca en test hebben voor minimum 8-10 weken voor een massa kuur en liefst in een werkzame dosis bij deca ongeveer 250-400 mg/wk en test 250-500 mg/wk
BTW kan je capslock af?
 
hoi,ik heb een maand of twee geleden ,1 ampul deca ,en 1 ampul
susta,gezet om het uit te proberen,ik kreeg mee, een
ontzettende pomp,ik ben hier 2 kilo van aangekomen,nog steeds zijn ze erbij gebleven ,maar mijn knikkers ,werden,er slap van ,zijn inmiddels weer de normale grote,ik weeg nu 88 kg ben 173,en 42 jaar,

ik wil nu graag een kuurtje volgen die niet al te zwaar is
maar ik weet niet goed wat ik er nog bij moet nemen?
 
en nu van je komma's afblijven :D
 
Originally posted by johnnydiesel
hoi,ik heb een maand of twee geleden ,1 ampul deca ,en 1 ampul
susta,gezet om het uit te proberen,ik kreeg mee, een
ontzettende pomp,ik ben hier 2 kilo van aangekomen,nog steeds zijn ze erbij gebleven ,maar mijn knikkers ,werden,er slap van ,zijn inmiddels weer de normale grote,ik weeg nu 88 kg ben 173,en 42 jaar,

ik wil nu graag een kuurtje volgen die niet al te zwaar is
maar ik weet niet goed wat ik er nog bij moet nemen?


hahahahaha, sorry hoor maar dat merk je echt niet 1 deca en 1 sust. waarschijnlijk komt het gevoel tussen je oren vandaan. je moet zeker al 3 tot 4 weken deca zetten wil je iets gaan merken en pas rond de 5e of 6e week als de spiegels lekker oplopen komt er een pomp. Ik zou elke maand dan wel 1 deca en 1 sust zetten als ik daarmee 2 kilo kan winnen per maand.

Mooie kuur zou zijn 10 weken test enthaat 500 mg. 8 weken EQ of deca 400 mgen kijken hoe het dan gaat. Vertel eerst wat je doel is. Massa of massa en droog staan.
 
Back
Naar boven